Motorsportok

Elemzések és tippek az autósport királykategóriájából!

A Pirelli által megindított gumiabroncsok komoly próbára tették a csapatokat Barcelonában. Szinte lehetetlen erősorrendet megállapítani. Nagyon fontos megfigyelni a hibák gyakoriságát! Ennek alapján van egy remek tippünk a mai időmérőre és készültünk néhány párosítással is!

Egy tized a világ Kínában

2018. Apr. 13.
Kalmár András

A Kínai Nagydíj szabadedzései alkalmával, az idén harmadszorra is nagyon közel kerültek egymáshoz a topcsapatok és versenyzőik, amely jó jel a futamok izgalma szempontjából és jó jel a többesélyes futamgyőzelmek szempontjából is.

 

Forma-1 Német Nagydíj (Visszavágó?)

2016. Jul. 30.
Kalmár András

A nyári szünet előtti utolsó F1 futam következik Németországban, amely  egyfajta félidőnek számít, így pszichológiai hadviselés szempontjából sem mellékes, ki nyer és ki vezeti majd a vakáció előtt a tabellát. Vajon tud-e élni Rosberg a hazai pálya előnyeivel?

Idén is felbőgnek a motorok a Hungaroringen, ahol nézők ezrei várják majd, hogy ismét egy izgalmas versenynek legyenek szemtanúi. Kis hazánk versenypályája nem tartozik azok közé az aszfaltcsíkok közé, amelyeken sokszor lehet előzni, ennek ellenére igencsak közkedvelt mind a versenyzők, mint a nézők körében. Lássuk mire számíthatunk az időmérő edzés UTÁN!

Idén is felbőgnek a motorok a Hungaroringen, ahol nézők ezrei várják majd, hogy ismét egy izgalmas versenynek legyenek szemtanúi. Kis hazánk versenypályája nem tartozik azok közé az aszfaltcsíkok közé, amelyeken sokszor lehet előzni, ennek ellenére igencsak közkedvelt mind a versenyzők, mint a nézők körében. Lássuk mire számíthatunk az időmérő edzés előtt!

Forma-1, Európa Nagydíj

2016. Jun. 19.
Kalmár András

Az első azeri kvalifikáció elképesztő elfékezéseket, érintőket és forgalmi bonyodalom miatti adóságokat hagyott a versenyzőkben, ezért akik hibátlanul vagy kevesebb hibával tudtak körözni, azok érvényesíthették lehetőségeiket a jó rajthelyekre.

Forma-1, Monacói Nagydíj

2016. May. 29.
Kalmár András

A Monacói Nagydíj mindig különleges esemény az F1 versenynaptárban, amelyet az indokol, hogy gyakorlatilag egy versenyzésre alkalmatlan pályán versenyeznek a társadalom elitje szeme láttára, valamint ez az a pálya, amely az első F1-es szezontól kezdve (1950) szinte változatlan formájában része a versenynaptárnak. A pilóták majd egyharmada él Monacóban életvitelszerűen, tehát naponta autózik, sétál ezeken az utakon, de ez a tény sem előnyt, sem hátrányt nem jelent a versenyzőknek. Talán annyiban mégis, hogy kipihenten érkezik a verseny színhelyére, hiszen a saját ágyában alszik, a saját lakásából indul el.

Oldalak