Toro

Tipplap szerző
Havi cikkek száma: 0 db
Aktuális havi ROI -

Hozzászólások

Toro 2024-04-02 14:10:24
És miben másabb szerinted? 🙂
Toro 2024-04-02 14:05:30
Ismerem ezt az algoritmust, de én sosem így közelítek 🙂 a fogadóiroda profitorientált, és szándékosan túlbiztosítja magát. Csak a te érdeked, hogy nyerj, az övé mindig az, hogy bukj 🙂 ezt kell kicselezni. Az oddsokat nem tudod befolyásolni, azt ők adják, amit viszont ők nem tudnak befolyásolni, hogy melyik meccseket játszod meg, és milyen varianciával. Általában ezt próbálom kihasználni. Egy időben működött a 7-8 meccs kötésben, de az őszinte focit felváltotta a stratégiai, mert akkora terhelést kapnak a játékosok a rengeteg bajnoki, meg mindenféle kupák miatt, hogy képtelenség komoly rotáció nélkül végigcsinálni. Le kellett vennem a kötésszámokat 4-5 meccsre, amivel a nyerési esélyeim megmaradtak, csak a várható nyereményem nagysága csökkent jelentősen. Kénytelen vagyok picit többet kockáztatni, de muszáj óvatosan, ésszel csinálnom, mert én 5-20ezer közötti tétekkel játszom. Itt már nem úgy van vele az ember, hogy gyorsan felbaszok 5 meccset a vécén ülve, aztán vagy jön, vagy nem, mert hamar goromba bukó lesz. Én stratégiai alapon játszom, diverzifikált szelvénnyel, matematikai számításokat is segítségül hívva. Oda nem férnek bele az 1.30-as oddsok, nem diverzifikálhatóak. Ez egy rendkívül működőképes modell, csak a fentebb említett stratégiai foci mostanában mindig beleköp a levesbe, ami miatt mostanában nem nyerek nagyot, csak a pénzem vissza, vagy minimális profittal. Ma már örülök ha duplázni tudok, nem nagyon van mostanában nagy nyerőm, ötszörözni, hatszorozni (amikor 5ezerre 30ezret nyerek) már művészet. Év elején akadt be egy 49-es eredő, azóta csak apró. Azoknak az időknek, amikor 10ezerre 7-800ezrek jöttek heti szinten, vége. A mai foci már nem ez.
Toro 2024-04-02 13:44:29
Ha nem lenne poker vilagbajnoksag, csak nehany ember kurvasokat nyerne a pokerbol, akkor a poker is szerencsejatekka avanzsalna a szemedben? 🙂
Toro 2024-04-02 13:33:13
Kérlek áruld el, a sportfogadás miért szerencsejáték szerinted, ha a póker nem az. Komolyan érdekel.
Toro 2024-04-02 13:31:37
Dehogy 50-50 🙂 nem lehet 222.5 pontot dobni 🙂 azért 1.90, mert mert értéket kell hagyni a pontosan 222 vagy 223 szerzett pontban is. Nincs szükségük 10% haszonra, a sportfogadók 98%-a masszívan veszteséges. 🙂
Toro 2024-04-02 13:27:15
Hello deseo!

Téged esküszöm kimondottan csíplek 🙂 olyan hősiesen meg katonásan jössz minden nap a szelóddal, hogy ha lenne kalapom, megemelném előtted 🙂
Toro 2024-04-02 13:25:43
Szeva Gyurka, erősen sanszos, de a k..va Kisvárda fekete ló...
Toro 2024-04-02 13:24:47
Hello metaxa,

Végignyálaztam a nemzetközi oldalakat, a Plzent minden iroda várja, nem ugyanaz a kaliber a két csapat. A Castle vékonyabb jég, az necces, de 2.00-ért nincs az az isten, hogy ne menjek rá egy bukdácsoló Everton ellen.
Toro 2024-04-02 13:22:54
Oké. Ma kimondottan figyelni foglak. 🙂 Telibe toltad vagy kombinációs játékba?
Toro 2024-04-02 13:19:20
De, ide tartozik. 🙂 A sportfogadásra is rengeteg embernek ráment a gatyája, meg a szerencsejátékra is. 🙂 De van egy mondás a pókeresek között, azt hiszem Gus Hansen mondta egyszer:

"Ha a póker szerencsejáték, meg a rulett is az, akkor miért nem rendeznek rulett-világbajnokságot?"

Gus Hansen profi pókeres, aki tudja, hogy a rulett szerencsejáték, a póker viszont stratégiai, pont mint a sportfogadás 🙂😉
Toro 2024-04-02 13:15:12
Szia gyuri!

Egyetlen megjátszott eseményre nem lehet kombinatorikai szabályokat levezetni, nyilván.
Toro 2024-04-02 13:08:57
Nem baj, örülök a felvetésednek, mert tudok rá válaszolni. Ha két végkimenetel is jó, attól még ugyanúgy 3 eseménnyel mész, és a variancia miatt még mindig hátrányban vagy az egyetlen esemény ellen. Leszűkíted a hiba lehetőségét, mert ott 27 végkimenetelből már csak 9 lesz a 'nem jó" tartományban, de a single-nél ez még mindig csak 2. (ugye ott a három lehetséges végkimenetelből egy tuti nyerő lesz, csak a másik kettő nem)
Toro 2024-04-02 12:57:27
Poci, nincs olyan, hogy nincs szerencse 🙂 olyan van, hogy a néha a sokkal kisebb valószínűséggel bekövetkező események következnek be. És ilyen gyakrabban van, mint hinnénk. Ha ide képet lehetne berakni a privát oldalamról (nem lehet), be tudnék tenni ide minimum ötven szelót, amin 7-8 meccset játszok meg, és egy mindennap elment, de csak egy. Matematikailag az esetek 85%-ában szerencsém volt, mégse nyertem. Hogy írhatnék olyat, hogy nincs szerencsém, amikor a tippjeim 85%-a jó volt? 🙂 Nem a te szerencsétlenséged, ha nem nyersz, csak annak érzed. 🙂
Toro 2024-04-02 12:49:30
Nem, dehogyis. A matematika tűpontosan leírja a helyzetet. Ott vannak az angol irodák. Nem százalékban kifejezett oddsot adnak, hanem aránypárt. 3/2, 12/5 és a többi. Ezek törtek, de tizedesjegyekkel is kifejezhető számok. A 3/2 ugye a feltett 2-re fizetett 3, vagyis 1.50, a 12/5 meg feltett 5-re fizetett 12, vagyis 2.40.

Én anno a pókerből éltem. Pontosítok: nem abból éltem, de annyit nyertem vele, hogy minden gond nélkül meg tudtam volna élni belőle. Ha valaki nekem azt mondja, hogy a pókerből nem lehet megélni, javaslom nézzen szét a profik világában, ezerszámra vannak emberek, aki dollárszázezres, milliós vagyonokat szereztek a pókerből. Ugyanolyan stratégiai döntéseken alapuló játék, mint a sportfogadás. A sportfogadásból is meg lehet, keveseknek, de hát a pókerből is élnek fényűző módon párezren, nagyon magas szinten párszázezren, világszinten.

A fogadóirodáknak nem azért van haszna, mert a fent leírtak nem felelnek meg a valóságnak, mert azok megfelelnek. Abból élnek, hogy az emberek kapzsik és telhetetlenek, és érzelemvezérelt döntéseket hoznak, nem megfelelő bankrollmenedzsmentet alkalmaznak, és alapvető ismeretek nélkül kockáztatják a pénzúket a nagy haszon reményében.
Toro 2024-04-01 23:46:08
Egy virtuális vállveregetést megérdemelsz 😉
Toro 2024-04-01 23:45:07
Széééép, gratulálok! 🙂
Toro 2024-04-01 23:44:10
Rohadt Roma megint elvitte a telimet...
Toro 2024-04-01 23:36:12
K..va életbe! Majdnem belavágtam a tévébe a telefonom! Sajnálom cimbi, gyönyörű lett volna!
Toro 2024-04-01 19:06:43
Ja értem. Hát poci, én nem fogom egymillió-egyedjére is leírni, miért balekság 1.20-1.30 körüli oddsokkal operálni. Évekkel ezelőtt már írtam erről itt, meg másról is, komoly, matematikai és statisztikai alapon nyugvó cikkeket (játékmetodika, diverzifikáció-rentábilitás összefüggése, Nash-egyensúly és társai), aki akarta, tanult belőle. Hogy van bukó itt? Persze hogy van. Mindenhol van. Csak az 1.30-as vitézek csomó olyan aspektusból kizárják magukat, ahol a 2.00 odds még busásan nyerő kötésben, vesztett esemény bekövetkeztekor is. Az egyik sporttárs épp az imént csípett meg egy 6.56-os eredőt, ebből egy hétig ingyen próbálkozhat. Vagy ott van kispit, aki épp egy 52-es oddsú telitalálat kapujában áll, de ha trixibe játszotta, már most is 13-szoros nyerőben van, és ez akkor is így lenne, ha az esti, utolsó meccse elmegy. Az 1.30-as vakegerek ne engem olvassanak, az én rovatom sosem fog erről szólni, megvannak azoknak az oddsoknak is a megfelelő topikjai a neten. Ne haragudj, nem fejmosásnak szántam, és nem is sértésnek, előre is elnézést, ha megbántottalak, de nem az én hibám, ha egyesek nem hiszik el/fogják fel, hogy az alacsony odds zsákutca.
Toro 2024-04-01 18:46:23
Ebben mi a gúnyolódás???
Toro 2024-04-01 17:59:57
Igen, igen, igen! Ez az, ezt keressük a sportfogadásban, az ilyen teliket, nem az 1.30-as bohóckodásokat! ❤️
Toro 2024-04-01 17:58:53
Szééééééééép, gratulálok sporttárs! 🙂

Indítok nektek egy új játékot, ihletet kaptam 🙂
Toro 2024-04-01 16:52:56
HAVER, EZT MOSTMÁR CSINÁLD MEG INNEN! ESKÜSZÖM, HA BEHÚZOD 52-ES EREDŐVEL, ÉN LEBORULOK ELŐTTED!

SZURKOLJUK KI, SPORTTÁRSAK! 🙂🙂🙂
Toro 2024-04-01 14:41:27
Szia Gyurka!

Na erre kíváncsi vagyok, de szorítok! 🙂
Toro 2024-04-01 14:24:59
Félve írom le, de szerintem az Atletico ma behúzza. Sokkal jobb csapat annál, mint amit az utóbbi eredményeik mutatnak