2021.10. 01.

Matthewryz és SeanTaylor közös utazása

Matthewryz és SeanTaylor közös utazása

Jó játékot mindenkinek! BOCSI GÓLVÁLTÓS SRÁCOK, DE A PIXABAY VACAKOL, ÍGY MÁRA KÉNYTELEN VOLTAM EZT A KÉPET BEDOBNI IDE IS! foto pixabay.com

Üdvözlünk mindenkit, ma indul Matthewryz és SeanTaylor közös munkája a tipplapon!

 Hobbi fogadók számára értékes stratégiával érkeztünk hozzátok! Nem nyúlkálunk senki tárcájában és nem nézünk le senkit, maga a játék alapötlete egy egyszerű elméletből indul ki. Magamból kiindulva is tudom, ha az ember a sportfogadást egy szórakozásnak, hobbinak tekinti (addig jó amíg az egész szórakozás és nem szenvedélybetegség) akkor is el tud szórni jópár ezer forintot (200-500-1000-es tétekből is) egy hónap alatt, főleg, amikor nem jönnek a tippek. Apróval az ember egyértelműen bevállalja a több meccset és magasabb oddsot, (mert valamilyen szintű nyereségvágy mégis ott van mindannyiunkban,) ami ugye nagyobb kockázatot jelent. Szerintem az tagadhatatlan, hogy kis téttel (200-500ft) nem 1,5-2,00-as összoddsra vadászunk. A mi játékunk célja, hogy a szórakozást egy minimális fokkal komolyabbra véve, szép profithoz segítsük az olvasókat. Sokaktól olvasható az oldalon, hogy hobbifogadóként tekintenek magukra, számukra ez kiváló stratégia lehet (ügyes játékkal akár komolyabb befektetés nélkül). Pont az lesz a topic célja, hogy ebből bárki tudjon szép profitot termelni, anélkül, hogy nagy pénzeket szórna játékra (a lényeg, hogy megmaradjunk hobbi fogadónak, de reménykedjünk nagyobb bevételben, csökkentett szerencsefaktor segítségével). MÉGEGYSZER ÍROM, SENKIT NEM AKARTUNK EZZEL AZ ELMÉLETTEL MEGSÉRTENI!!!

 

A játékunk konkrétan úgy nézne ki, hogy kinevezzük a bankot 21.000ft-nak, 30 napra. Máris jöhetne az első támadás, hogy hobbi fogadók, hol dobálóznak 21.000ft-tal, de ezt az összeget valójában nem kell egyben betenni sehova, ez csak egy elméleti bank. Lehet ezt hosszabb távra is kinevezni, de Matthewryzzel, mi 30 napos turnusra hoztuk a játékunkat, majd kifejtem miért. A játék lényege, hogy a hónap első napjától, minden nap 3500ft téttel játszuk meg szelvényünket. Minden nap 1 szelvényt, melynek oddsa minimum 1,70 kell, hogy legyen, de hogy ne legyen nagy kockázat, nem kell felmenni 2,00-ig, csak legyen meg az 1,70 mindenképp. Lehet ezt single vagy kombinációs szelvénnyel. Ebből egyből látszik, hogy, aki az első napot megfogja, szinte azonnal nyer egy "ingyen napot". A játék egyszerű, minden nap 3500ft tét, minimum 1,70 odds. A cél, hogy 30 nap alatt találjunk minimum 24-szer! Szóval 6 bukott nap fér bele. 6*3500=21000 itt fogy ki a bank. Az egészben az a "jó", hogy, ha a 21. napon beüt a 6. bukta, akkor is 15k profitot termeltünk. 

Nekünk a cél, hogy minimum 24 napot lehozzunk, minimum 1,70-ért. 3500*1,7= 5950= 2450ft bevétel. 24*2450= 58800ft, 58800-21000=37800ft bevétel és ez a minimális 1,70 oddson. 

Az egésszel azt akarjuk kifejezni, hogy hobbijátékosként, ha elcsúszik egy hónapban 5-10-15ezer ft, mi lenne, ha inkább egy stratégiával csipegetnénk, havi + 30-40e forintot. Ez bárkinek egy kiváló fizetéskiegészítőnek mondható összeg szerintem, főleg, ha hozzávesszük a -5000 és +15000ft közt is van 20k különbség. Nem éri meg?

És nem tűnik lehetetlennek. 1,70-es odds, Matthewryzzel a próbanapokon és a jövőbeli tervekben olyan példákkal jöttünk, mint pl. foci 1,5 over 3 meccs, 1 meccs minimum 1,70-ért (főként kétesélyes kimenetel), vagy 2db 1,35 kombinációja. Nem lehetetlen vállalkozás, főleg, hogy van még sok variáció, sok sporttal, vagy akár élő fogadással!!!

Ami elengedhetetlen az a türelem, napi 1 szelvény, ha nyer, ha nem, gondolkozz hosszútávban. És az 1,70-et nem lehetetlen  összeszedni!!!! 30 napból 24-szer találni megint nem lehetetlen.

A pénzügyi részt meg kellett konkrétan jelölnöm, mert az egész játék célja, hogy hobbifogadóként összecsipkedjünk egy hónapra egy kis fizetéskiegészítést, úgy, hogy megmaradunk hobbifogadóknak. Dobálóztam itt 21k pénzzel és 3500ft-tal. Szerintem az tagadhatatlan, hogy 3500 forintot még apróval is könnyen eljátszik az ember. Az egészet közelítsük meg onnét, hogy az első napot, két napot (nem lehetetlen küldetés) megfogva jó ideig kockázat nélkül játszunk ugyanis az első két nap nyereménye nagyjából elég a következő két napra, és bukás esetén még az 5. napon is csak a kezdeti 3500ft-ot kockáztatjuk. Amíg találattal telnek a napok, addig a 21k bank sehol nem jelenik meg, sőt azt 8-10 találattal magunk termeljük ki a játék során, szóval ügyes játékkal nincs is szó elköltött 21k-ról. Mégegyszer írom, azért jelenítek meg konkrét pénzértéket, mert magát a célt én is, mint komoly fizetéskiegészítésként szeretném, majd utólag hívni. Játszhatunk kisebb összeggel is bátran, csak most az egész lényege, hogy hobbi fogadóként érjünk el értelmezhető fizetéskiegészítő összeget, amihez ezek a számok már megfelelő értékek. 

Ki lehet szállni korábban is szép profittal, vagy ahogy írtam, ha 21 nap után üt be a 6. bukta, már ott is nevezhetjük szép kiegészítésnek, azaz sikeres játéknak. 

 

Matthewryzzel nem világmegváltó játékot akartunk hozni, és egyáltalán nem arról szól az egész, hogy "mi vagyunk az olajsejkek és segítünk a pórnépen"! Mi ugyanúgy egyszerű emberek vagyunk, ez az egész játék meghívás egy közös túrára, ugyanazt akarjuk mi is kihozni belőle, mint amit nektek ajánlottunk (azaz egy hobbi szintű játékból egy kis fizukiegészítő profitot) Nagyon kérek mindenkit senki ne támadjon minket azzal, hogy könnyen dobálózunk számokkal, pénzekkel, mert mi is ugyanazt képviseljük, amit ti. Rátérve a 3500ft tétre, azért azt vallja be mindenki magának velem együtt, ez még hobbi szinten is elmegy, ha kell, egy hónapban sőt ennek a 2-3-4-szerese is (főleg, ha idevesszük, hogy a legegyszerűbb fogadó is feltesz néha 1-2 ezer forintot egy szelvényre). Ezek nem beszólások, hanem vitathatatlan tények, magamból, a 12 éves sportfogadói múltamból és a környezetemből is tudom és tudjátok ti is. Annyit kérek, ezekért a mondatokért ne támadjon senki, mert az egész játék hobbifogadó szemmel van nézve és az ők/(egyben mi) "segítségére" szolgál az egész, amit Matthewryzzel elhoztunk.

 

Szóval a játék: 30 nap, napi 1 szelvény 1,70-2,00 közti odds (kombi vagy single), minden nap 3500ft tét, cél a 24/30-as találati arány, a cél profit (nagyon minimum 10-15k ha gyengül a találati arány) 20-30k. VAN BŐVEN HIBA LEHETŐSÉG, NEM 100%-RÓL ÁLMODOZUNK!

A kérdés, hogy el lehet-e találni ennyi szelvényt 1,70-es átlag oddson? Ne hogy, már azt mondjuk rá, hogy lehetetlen, sőt, ha sok energiát belefektetünk ezt egy jó sportfogadó össze kell, hogy szedje.

 

A topicban hozzuk végig a játékunkat számadatokkal kiegészítve!

A KOMMENT SZEKCIÓBA NE TEGYEN SENKI SEMMILYEN MECCSRŐL TIPPET, KÉRDÉST, SEMMIT. MINDENRE AJÁNLOM A RAKÉTÁS ROVATOT, AHOL KIVÁLÓ CSAPAT FOGJA VÉLEMÉNYEZNI A TIPPJEITEKET!

AZ ITTENI KOMMENT RÉSZLEGBEN 2 DOLOG MEGENGEDETT!

1- A JÁTÉKUNKRÓL ÉRDEKLŐDNI, AZT VÉLEMÉNYEZNI VAGY AZ ADOTT NAPI TIPPÜNKRŐL KÉRDEZNI.

2- AMENNYIBEN VALAKI JÁTSZA UGYANEZT A STRATÉGIÁT AZT ITT LEHET VEZETNI DE KIZÁRÓLAG A NAPI TIPPJÉVELEL ÉS FOLYAMATOS SZÁMADAT MEGJELENÍTÉSSEL! (az adatok megjelenítése nélkül és a játékszabályoktól való eltérés- összevissza tét, összevissza odds- esetén a bejegyzés törölve lesz)

MINDEN NEM IDE TARTOZÓ TIPP ÉS KOMMENT TÖRÖLVE LESZ MERT A TOPIC CSAK ERRŐL A JÁTÉKRÓL FOG SZÓLNI. NAGYON SZÍVESEN AJÁNLOM MINDENKINEK A RAKÉTÁS ROVATOT, ANNÁL KIVÁLÓBB HELYE NINCS A RANDOM ÖTLETEKNEK, FŐLEG, HOGY MOST OTT IS EGY NAGYON JÓ TÁRSASÁG JÖTT LÉTRE! NEM VAGYOK DIKTÁTOR, DE KÉRLEK TITEKET EZT A TOPICOT HAGYJÁTOK MEG ENNEK A JÁTÉKNAK! HA VALAMIT TÖRLÖK NE SÉRTŐDJÖN MEG SENKI, NEM SZEMÉLYESKEDÉS CSAK A CIKK TÉNYLEG EGY JÁTÉKBEMUTATÓ ÉS NEM ÖTLETBÖRZE!

REMÉLEM AZÉRT LESZNEK KOMMENTEK  MAGÁRÓL A STRATÉGIÁRÓL ÉS SOKAK BENEVEZNEK A JÁTÉKRA!

 

Játék:

Minden tippre közösen bólintunk rá, szeretnénk változatos stratégiával összerakni a szelvényt. Minden tippnél megjelölöm, hogy melyikőnk hozta, ha esetleg kérdés van róla, tudjátok kit érdemes(ebb) keresni, bár mnden tippet átnézünk mindketten. Mivel egy csapat vagyunk Matthewryzzel, így a siker és kudarc egyaránt közös, édes mindegy ki hozta a tippet, ez csak egy egyszerű megjelölés.

1. nap

Az eredeti terv szerint 3db foci 1,5 overrel nyitottunk volna. Matt hozott két Ír bajnokit, Finn Harps-Dundalk 1,28 és Shamrock-Derry 1,32=1,69 ezt keveseltük, de az én tippem a Mechelen-Liége nem tűnt életbiztosításnak. Matthewryz bedobta a Lens-Reims szöglet -1,5 hendi Hazai tippet és ez lett a mai szelvény meccse. Szombaton van milliárd foci, oda helyeztük át a mai 1,5 over ötletet. Mára maradunk az 1 meccs magas odds játéknál, Matt tökös srác, amivel látványosan jól szokott járni.

Matthewryz- Lens-Reims -1,5 szöglet Hazai 1,79 (Lens minimum két szöglettel többet végez el)

A Lens bomba formában van ontja a gólokat ez azt jelenti nagyon jó az offensive szekció. Holnap hazai pályán találkozik a Reims gárdájaval akik azért küzdenek hianyzó játékosokkal. Kicsit döcög a szekér nekik. De térjünk a tippre, a Lens brutális szöglet statisztika mutatót hoz 5 mérkőzés 33 szöglet átlag 6.6/mérkőzés. A Reims inkább a védekezés vonalon van nem egy pontrúgásos csapat ők 5 mérkőzés alatt 4.2/ mérkőzés átlagot mutatnak. Ma is egy nagyon jó támadó focit várok, Lens meggyőző fölénnyel és pontrúgásokkal amiből a Lens végez el többet és ezt megtoldjuk - 1.5 hendikeppel (2 szöglettel rúg többet) A másik kettő tipp amiről említést teszünk az kettő ír mérkőzés amihez nagyon jó ods van rendelve. Harps Dundalk ahol 78% születik 1.5 over gól úgy szerintem eléggé jó mutató az ods mellé. Csapat szinten 1 és 1.14 mutató rajzolódik ki. A Shamrock-Derryn nem is értem ezt az odsot itt nagyon magabiztos 81% over mutatót kapunk az 1.69 és 1.31 gól mutató mellé.

 

ST- átfutottam a Lens és a Reims összes meccsén a szöglet mmutatókat. A Reims gyengébb cspatok ellen, ahol jobban érvényesül ott végez csak sok sarokrúgást. A Lens két meccsen hozott önmagához képest kevés szögletet, de azokon elverte a Lillet és a Monacot. Ma én is Lens győzelmet várok, a Reims nem fog annyi támadást vezetni, hogy abból sok szöglet kerekedne.

HIBALEHETŐSÉG VAN, HÁT MIÉRT NE KEZDENÉNK BÁTRAN!

 

CSAPJUNK BELE, TARTSATOK VELÜNK!!!

tipp
Lens - Reims
Szöglet hendikep -1,5 | Lens -1,5 | 1.79 | (1/10)

kapcsolódó meccs

Lens - Reims

2021. 10. 01. 21:00 | Francia bajnokság Tovább a meccshez

hozzászólások

Hozzászólás írásához lépj be vagy regisztrálj!

rendezés: legújabb | legnépszerűbb
Muramasa 2021-10-01 23:46:45
Nekem ez jött le egy kis excelt segítségül hívva:
4/10 találat, 40% 9800-21000 = -11.200 Ft bukta
5/11 találat, 45% 12250-21000 = -8750 Ft
6/12 találat, 50% 14700-21000 = -6300
7/13 találat, 53,8% 17150-21000 = -3850
8/14 találat, 57% 19600-21000 = -1400
9/15 találat, 60% 22050-21000 = 1050
10/16 találat, 62,5% 24500-21000 = 3500
11/17 találat, 64,7% 26950-21000 = 5950
Tehát ahogy Balázs is mondja, 60%-ot hozva a 15. napon lesz +1050 Ft. profit. Minden ennél rosszabb találati arány bukta, ennél jobb pedig nyereség.
Nagyon kíváncsi vagyok, mit tudtok kihozni belőle, ezért veletek tartok, de mivel nekem tényleg csak szórakozás, 2100/350-ben nyomom.
Hajrá, az indulás nem rossz! 🍀🍀🍀🍻🍻🍻
Köszönöm mindkettőtöknek, az biztos, hogy jól fogok szórakozni. 😊
seantaylor21 2021-10-02 00:00:54
a táblázat helyes. a feladat kemény, de a lényeg hogy már 9/15-nél is plusszba zártuk az etapot ami még hobbijátéknak is elment, a lényeg ha picit jobban odarakjuk magunk akkor hobbi játékból is csiphetünk szép pénzt, 17 nap azaz két és fél hét alatt hozni 6kilot hobbiból is jó. a cél hogy ezt feljebb tornázzuk.
tegyük fel hogy bukunk a 13. napon. elszór bárki egyszerű fogadó is 4kilot egy honap alatt ha kell 500 forintokból is, ki tudjuk dobni ezt a pénzt mi is ezzel a játékkal, de egy kis okossággal inkább megcélozzuk a 20-21 napot. a neheze a 70%-os arány lesz de igyekszünk!
lacus56 2021-10-01 23:02:35
Köszönöm a tippet srácok, ma is tettem és megyek veletek végig. Ha jól láttam 5 - 3 volt a szogletek száma a Lensnek.
seantaylor21 2021-10-01 23:13:15
Igy van izzadós de jó
seantaylor21 2021-10-01 21:53:34
Királyak vagytok srácok , csak árad a zöld a nyitonapon, mi még hátravagyunk
sanya970 2021-10-01 22:19:34
Az is alakul!
Matthewryz 2021-10-01 20:42:14
Aki nem értette amit írok elnézést.

A többieket arra kérném hogy aki nem a mi tippeinket követi hanem sajatot rak Ő minden nap a tippje mellé írja az aktuális bank állást vagy hogy melyik tipp jött bukta stb így mindenki látja kinek hogy sikerül lehet viszonyítani ez nekünk is egy fontos visszajelzés :)
davicc26 2021-10-01 20:26:24
Sziasztok.
Megpróbálom én is😁
Bank:21000
Tét:3500
Hajrá mindenkinek😁🍀

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2021.10.01. 20:30
1. FC Köln - Fürth
Melyik csapat kap több büntetőlapot?
Fürth
1.87 3 - 1
Tét 1000
Kihagyott nyeremény 1870
Matthewryz 2021-10-01 20:36:51
Hajrá!
seantaylor21 2021-10-01 19:06:47
Ami fontos és kimaradt , napi 1 szelvény és nem több. Ahogy írtuk 30 napra van vetítve a játék mint ahogy havomta kapja az ember a fizetést is. A játékunk nem arról szól majd higy siker esetén szórjuj tovább aznap vagy bukás esetén futunk egyből a penz után. ;)
seantaylor21 2021-10-01 18:27:35
Zsono teljesen oké amit írsz, tényleg nem egyszerű az egész, nem is akartunk világmegvalto ötletet hozni.
Az egész lenyege még ha 0án maradunk is hobbifogadoként is szorakoztunk egy jot de értelmezhető profitnál már tapsolunkn is magunkat
seantaylor21 2021-10-01 18:48:58
Azért csak nem lesz belőle -21k tisztán .
Még a nagyon betli 6-6 esetén is -6k amit valljuk be a hobbi fogadó is eltud tapsolni 30 napra vetítve.
A lenyeg hogy megtartsuk ezt a hobbi fogado szintű veszteseget is nagy betli esetén de a cél hogy hobbifogadohoz merve szép eredmenyt megcsípjünk ha tudunk ;)
zsono 2021-10-01 19:25:45
Félre ne értsd Sean, nem is azért írtam le a véleményemet, hogy kritizáljam a játékot, a próbálkozást. Sőt... Tényleg nagyon kíváncsi vagyok, és drukkolok Nektek!
Csak a Ződet !!!
seantaylor21 2021-10-01 19:32:04
Hogyne tudnám ezt Zsono ;) csak próbálom minel részletesebben kifejteni mit akarunk kihozni mert tényleg nem egyszerű átadni a sztorit;)
Feketelo 2021-10-01 16:41:53
Sziasztok mégegyszer! Én szeretem a kihívásokat és most két oldalról fogom égetni a gyertyát! Játszom egyszer a Ti tippjeiteket, azokat Ti fogjátok dokumentálni, viszont én is elkezdek egy saját szériát, azt viszont én fogom rögzíteni és dokumentálni. Szóval a mai első tippem belefér az oddshatárba. Annyit még hozzá, hogy a Kisvárda az utolsó 5 meccsén mindig betalált, a Honvéd csak a Fradi ellen nem volt eredményes!

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2021.10.01. 20:00
Honvéd - Kisvárda
Mindkét csapat szerez gólt
Igen
1.75 2 - 1
Tét 1000
Nyeremény 1750
Matthewryz 2021-10-01 21:50:47
Ez is pipa :)
seantaylor21 2021-10-01 16:44:04
Hajrá
seantaylor21 2021-10-01 16:39:01
Láttam a Matthewryzes 21es okfejtést az a baj ő tömören röviden akarta kifejteni ami nektek nem jött át.
A lenyeg hogy nálunk ez a cél hogy 24-6 a 30 nap alatt.
Amint a 6.tipp bukik befejeztük a játékot.
Szóval ha 21-6os találati aránnyal zárunk még úgy is nyereseges bőven a játék ami visszaterve a hobbi szintű fogadásra szépen jövedelmez. De bukjuk el az egészet 19 nap alatt

13-6-os találati arany mellett is már kihuztunk +10kilot ajátekbol mert elbuktunk 21kilot de nyertunk a minimális oddson 31 ezret.
3500x1.70= 5450 azaz 13×2450= 31k -21k elbukott tet amit nem is egybe rakunk fel hanem már ugye a 13 találat kitermelte menet közben.

Nem az a lényeg hogy mi most mindenképp megfogjuk a 24 találatot ez csak a plafon. De ha 19 nap alatt elbukjuk a 6.tippet akkor is 3 hétre szamolva +10k nagyon jo pénz hobbi fogadásbol főleg h az 1.70es odds a minimum.

Azért kell nekünk magas találati arány ez nem titok, kb 70% de ezt nem kell 30 napon át hozni. Igazából ha 15 nap alatt bukunk azaz 9-6 améreg még akkor is van +1kilo nyeremény szóval az se bukás.

A lenyeg hogy a 6.bukta után mindenképp véget er a játék es megnézzük mire jutottunk, ha 15 nap alatt bukunk 6ot már akkor is játszottunk egy veszteség nélkuli hobbi fogadást


Balage a tobbi kerdesedre késobb irok
L.Balage 2021-10-01 17:55:26
Na így már tisztul a kép valamelyest, hogy mit is gondoltatok ki!
Összességében, így ha a játék nem éli meg a 15. napot, akkor veszteséggel zárunk és értelemszerűen, ha minél hamarabb ér véget, annál nagyobb lesz a veszteségünk.
Minimális profitról 60%-os találati aránytól beszélhetünk, ahogy írod is, ez leghamarabb a 9-6-os mérleg esetében valósul meg.
Egyébként ahhoz nagyon jó érzék kell, hogy 15-ből 9 tipped helyes legyen, így én ebben nem látok fantáziát.
Sok sikert Nektek!
seantaylor21 2021-10-01 18:05:41
1 70 átlagon azért megprobaljui elcsipni ezt a minimum 9-6 arányt de inkább mégjobbat. Nem vagyunk jovobelátok de megprobáljuk. Az egész elvhez hozzatartozik ha a minimum megvan jatszottunk egy jo hobbiszintu játekot és nem veszteseges a honap. Minden plusz már ajándék hisz azt a tényt nézem hogy ha kell a hobbi fogado elszór ha kell 3-5-10 kilot is ha kell ennél rosszabul csak nem zárunk ha ennyi energiát fektetunk bele. A lényg hogy a veszteséggel is számolni kell ezért hoztuk a konkrét számokat hogy ez meg tűrhető mert ugye azért valamit csak eltalálunk és minden 2450ft plusz már csökkenti a max -21kilot(és nem többet)
De mivan ha megcsipjüj a pluszt, ez a cél.

Köszi h a végén azért jobban megértettük egymást azzal semmi baj ha nem látsz benn fantáziát nem vagyunk egyformák.
Sok sikert más pályakon ;)
seantaylor21 2021-10-01 16:41:36
Matt a kommentben annyit hibázott hogy nem 6 nap alatt jon letre 21k bank hanem 8.5 mert nem fix 2.00 oddson dolgozunk. De ha picit föléhuzzuk a minimális 1.70fölé akkor 8nap.

Azt a tényt elfogadom.hogy nem egyszerű megfogni az egészet de nem lehetetlen.

Jó játekot remélem igy már tisztább a sztori
seantaylor21 2021-10-01 16:45:08
Balage egy kis plusz info. Nincs olyan hogy 21-9es mérleg.
6.bukta után befejezzük a játekot es megnézzuk mire jutottunk penzben
L.Balage 2021-10-01 17:09:50
Ezzel eggyel beljebb vagyunk! :)
seantaylor21 2021-10-01 17:28:40
Kérdezz bátran ha meg van kérdesed
seantaylor21 2021-10-01 17:14:53
;)
seantaylor21 2021-10-01 15:52:03
Üdv Balage!
Kis türelmet kérek amint lesz idöm válaszolok szépen kereken mert tudom mire akarsz kilyukadni csak nem arra gondoltál amire mi. Hamarosan irok
L.Balage 2021-10-01 16:17:04
Hali!
Én semmire nem akarok kilyukadni, csak leírtam a véleményemet.
De ahogy egyre jobban megyünk bele a beszélgetésbe, egyre nagyobb a káosz...
surda64 2021-10-01 16:22:48
Szia!...Nincsen elmentve az oldal...Holnap reggel RAKÉTÁBA beírom hogy lehetőleg az első legyen...Nem akarom betenni most már ne keverjem be a tippek közé.....Zavaró lenne most
L.Balage 2021-10-01 16:28:24
Rendben, köszönöm szépen!
surda64 2021-10-01 17:26:28
Nincs mit
Bence99 2021-10-01 15:50:26
Sziasztok, új srác vagyok az oldalon, ezzel támadok ma. Kipróbálom ezt a 30 napos témát. Bank 21.000. Tét ma: 3000

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2021.10.01. 18:30
FC Juniors OÖ - St. Pölten
Gólszám 1,5
Több, mint 1,5
1.18 1 - 3
2021.10.01. 20:00
Oss - De Graafschap
Gólszám 1,5
Több, mint 1,5
1.17 0 - 3
2021.10.01. 20:00
Honvéd - Kisvárda
Gólszám 1,5
Több, mint 1,5
1.34 2 - 1
Eredő odds 1.85
Tét 1000
Nyeremény 1850
Matthewryz 2021-10-01 21:50:16
Pipa :)
tibcsi68 2021-10-01 16:45:51
minden nap 3500ft tét,
seantaylor21 2021-10-01 16:59:04
Így van. Ha 3000 a tet minden napra akkor 18k bankot van nem 21. Ha meg 21 bankod van akkor 3500 a tet minden nap.

Ha változatos téttel játszol az nem hű a játekunkhoz akkor azt légyszi a rakétasban vezesd. Mivel ugye elvileg nem kell egybe betolni a 21kilot , igy ha 3000tétre tervezel akkor az elméleti bank 18k ez nem baj. De ha variálsz a téttel naprol napra akkor eltérsz a játéktol.

Legyszi erre figyelj
seantaylor21 2021-10-01 15:58:21
Hajrá
öcsi76 2021-10-01 14:45:05
Sziasztok,újra sikerült időt szakitanom egy kis kikapcsolódásra
Nekem tetszik ez az az új ötlet,annyira hogy ma el is kezdem
Legyen ez az első tippem
Mindenkinek sok szerencsét hajrá

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2021.10.01. 16:30
Botev Plovdiv - CSZKA 1948 Szófia
Mindkét csapat szerez gólt
Igen
1.71 3 - 1
Tét 1000
Nyeremény 1710
seantaylor21 2021-10-01 19:05:07
Jó rajt
Matthewryz 2021-10-01 16:07:29
Hajrá
Matthewryz 2021-10-01 13:11:48
Írja Sean is nem kötelező 1 opciobol hozni a szorzót csak most ez volt szimpatikus opció :)

Ha bele gondoltok mindenki szívére teszi a kezét mennyit költ egy egy hónap alatt fogadásea ez az összeg nagyrészt kijon :)

Nekifutunk ennek a napi 1 fogad stratégiának és meglatjuk mi sül ki belőle reméljük a legjobbakat ;)
Feketelo 2021-10-01 12:53:08
Matt, Sean! Sziasztok! Egy kérdés, csak foci vagy lehet bármilyen sport? Ez nem volt egyértelmű a felvezetőben vagy csak átsiklottam felette?
seantaylor21 2021-10-01 13:10:08
Csak Matt focizseni és probálunk olyan csapat munkát vegezni amilyen terepen mindketten egyaránt téblábolunk így lehet hogy a foci lesz a legtöbb nálunk , de mindenki ugy játsza magának ahogy jól esik ;)
seantaylor21 2021-10-01 12:53:30
Bármi!
sanya970 2021-10-01 12:43:02
1. Jateknap
FC. Koln - Greuther Furth
Koln szogletek +5,5 odds: 1.72 Tet: 3200.-
A tet alapja nem a Koln kimagaslo szoglet statisztikaja (mert olyan nincs nekik), hanem az, hogy a Furthnek a harom idegenbeli meccsen 25 szogletet rugtak. Ez 8,33-as atlag es ezzel magasan vezeti a listat.
Matthewryz 2021-10-01 14:01:25
Hajrá :)
L.Balage 2021-10-01 12:07:10
Sziasztok!
Hűha, elég nagy fába vágtátok a fejszét...
80%-os találati arány ekkora szorzón? Ez egy nagyon merész gondolat.
Nagyon kíváncsi leszek, hogy mi sül ki ebből a játékból, de én ezt kihagyom, mert szerintem 20-25 nap után lenulláznám a kreditet ezzel a stratégiával.
Nektek sok sikert hozzá, drukkolok, hogy legyen valamennyi profitotok belőle!
Matthewryz 2021-10-01 13:17:43
Ez igaz merész vállalás de ha másik oldalt nézed igazából 6sikeres tipp kell az elején és úgymond már nullan vagy. Próba szerencse mindig keresük a legjobb taktikát NEKTEK :)
L.Balage 2021-10-01 13:59:22
Ezt most nagyon nem értem...Mi az hogy nullán vagyok 6 sikeres tippel? Fejtsd már ki légy szíves! :)
Elmondom szerintem, hogyan kell ezt nézni.
Tegyük fel, hogy 30 napot végig tudsz játszani és nem fogy el a bankod és 1,7 a megjátszott szorzó mindig.
1.) A tét a 30 nap alatt 30*3500 Ft, azaz összesen 105.000 Ft!
2.) Ha a 30 tippből 18 sikeres, akkor a nyeremény, 18*3500*1,7, azaz összesen 107.100 Ft!
Ezekből következik, hogy ahhoz, hogy nullán (na jó, 2100 Ft pluszban) legyek a hónap végén, a 30 tippemből 18-nak jónak kell lenni és nem szabad egy rossza szériát kifognom, mert akkor végig sem tudok játszani 1 hónapot, mert hamarabb felélem a bankomat!
Matthewryz 2021-10-01 14:04:34
Bankot nézve.

Van 21 bankod ha sikerül és a szerencse is mellénk áll zsinórban 6 tipp ék bejonni akkor a bankod meg megvan és mellé tettél durvan ugyan annyit magyarul az adott hónapba utána már a profitbol játszol én mindig így nézem.

Ha figyelmesen elolvastad akkor 30 napot akarunk végig csinálni de 21 ezer a bank ha az elfogy ennyi volt a hónap. De ameddig tudod tartani profitbol a bankot vagy maga az eredeti bankod el addig megy. Nem tudom érthető volt e pont az a lényeg hogy nem mindenképp játszunk végig a 30 napot hanem egy korlátozott bank.
L.Balage 2021-10-01 14:33:21
Ez semmivel nem vitt előrébb... :)
Mi van a többi nappal? Milyen találati arányt akartok elérni? Mi a cél?
Ha nyersz 6 napot zsinórban az elején (nem valószínű, hogy minden tipped helyes lesz, de tételezzük fel), akkor a nyeremény 6*3500*1,7, azaz 35.700 Ft, amiből ugye lejön a 6*3500 Ft tét, tehát lesz 14.700 Ft pluszod az induló bankhoz képest.
Azaz a 7. nap reggel a bankod 35.700 Ft lesz.
Ez a "mellé tettél durvan ugyan annyit" rész, amire gondolsz szerintem.
A következő 24 nappal mi a helyzet?
Matthewryz 2021-10-01 14:57:56
Tömören a lényeg csak azzal a banknál játszol :) szóval ha elveszited a 21 ezer Ft akkor vége a honapnak az lényeg ésszerűség határain belül játszunk és ne verjük el az adott banknál többet. Ha 10. Nap veszited el a bankot akkor van vége ha 26. Nap akkor nem tudom így már tisztább esetleg
L.Balage 2021-10-01 15:29:53
Értem én, amit leírtatok a cikkben, nincs az értelmezésemmel gond, hanem inkább magával a tartalommal.
Kivettem néhány sort a cikkből:
1.) "A mi játékunk célja, hogy a szórakozást egy minimális fokkal komolyabbra véve, szép profithoz segítsük az olvasókat."
Ez köszönőviszonyban sincs ezzel az állításoddal: "az lényeg ésszerűség határain belül játszunk és ne verjük el az adott banknál többet"
2.) "Az egészben az a "jó", hogy, ha a 21. napon beüt a 6. bukta, akkor is 15k profitot termeltünk. "
Ezt hogy számoltátok ki? A 30 nap alatt nem is lehet több, mint 6 rossz tipp? Ha eléritek összességében a 6 rossz tippet, akkor vége a játéknak?
3.) "Amíg találattal telnek a napok, addig a 21k bank sehol nem jelenik meg, sőt azt 8-10 találattal magunk termeljük ki a játék során"
Ezt már leredukáltad 6 napra ez előző kommentedben...
4.) "a cél profit (nagyon minimum 10-15k ha gyengül a találati arány) 20-30k."
Ezt milyen találati aránnyal akarjátok elérni? Egyébként 21 helyes tippel a profit nem éri el a 20.000 Ft-ot.
Kérlek érdemben válaszolj a kérdéseimre, mert eddig csak a mellébeszélés ment.
Matthewryz 2021-10-01 15:52:12
Az első felére Sean válaszol de az utolsó mondatra reagálnék. 21 helyes tippel nem éri el a profit 20.000 Ft?

Átlag 1.7x
1.7x3500=5950
5950-3500=2450
2450x21=51450 ft

Szóval akárhogy számolom 21 sikeres talált esetén a profit 51450 Ft
Muramasa 2021-10-01 23:57:07
Ebben van egy kis bibi, mert nem a profit 51450 Ft, hanem a bank, tehát a profit 30450 Ft.
L.Balage 2021-10-01 18:03:06
Egyébként a kitalált játékotokban az elérhető maximum profit 37.800 Ft, ahogy a cikkben is szerepel, ha tényleg végig megy a sorozat 30 napig!
surda64 2021-10-01 16:25:26
Szia! Matthewryz nem okoskodok de 21 napon keresztül minden nap eltalálni szinte lehetetlen....
L.Balage 2021-10-01 17:58:19
Ilyen csak a mesékben van...:)
Szerintem 1,1-es szorzókból se jönne ki 21 nyertes tipp zsinórban!
tibcsi68 2021-10-01 16:47:25
lehetetlen..
Matthewryz 2021-10-01 16:41:29
Számok. Próba... Próbálunk újítani segíteni...
L.Balage 2021-10-01 16:07:51
Ez most komoly? Így számolsz?
Ez az eset amit leírtál akkor érvényes, ha Te 21-ből 21-et helyesen tippelsz, azaz 100%-ban helyes tippet adsz!
A vesztes tippekkel mi lesz, azok nem lesznek? Megmosolyogtatsz... :)
Én azt írtam le, hogy ha 30 napból 21 helyes tippet adsz és 9 lesz rossz.
Ami a számok nyelvén így néz ki.
Nyeremény: 1,7*3.500*21 = 124.950 Ft
Összes tét: 30*3500 = 105.000 Ft
A kettő különbsége pedig a profit: 124.950 - 105.000 = 19.950 Ft!
surda64 2021-10-01 12:49:19
Szia!....L.Balage 20 napos stratégiát nézd meg....Átvariáltam 20 fogadásra...csak akkor teszem meg mikor érzem...1.70-2.00 közötti odsz kell hozzá......volt hogy 5-hónap alatt van meg....DE CSAK ADOTT NAP 1 FOGADÁS....mikor mennek a bajnokságok meglehet...foci..kosár..korong....keress rá a neten....500 Ft kezded...
tibcsi68 2021-10-01 17:39:57
Ird már meg a linket, thx
L.Balage 2021-10-01 13:41:16
Nem tudom milyen stratégiára gondolsz, találtam valamit, de az köszönőviszonyban sincs ezzel. Ha van egy linked hozzá, azt megköszönöm, mert szívesen elolvasnám, miről is szól.
Én reálisan nézem a dolgot, elég sok tapasztalatom van, sok szisztémát kipróbáltam, mire kialakult a mostani.
Az eddig játékaim közül, ami leginkább hasonlított erre a játékra, azt élő fogadásokkal, 1,4-1,5 közötti szorzókkal (1 vagy 2 meccs) űztem és messze nem volt ekkora találati arányom, sőt!
A fogadásokat táblázatban vezettem, ezres nagyságrendű élő fogadásról van szó, tehát elég nagy adathalmazom volt, amiből sokat megtudtam!
Ha valaki eléri a 60%-os találati arányt ezen a játékon, az már büszke lehet magára!
surda64 2021-10-01 14:03:19
nem tudom a linket....lesz időm megkeresem...Táblázatom van amiben vezetem...nagyon régi az biztos....de segítek...
zsono 2021-10-01 18:19:01
Tényleg nem az van, hogy Balage-val összebeszéltünk, és egymásnak helyeselgetünk, de teljesen egyetértek vele!
Én is rengeteg stratégiát kipróbáltam már, és ennek ismeretében mondhatom, hogy 1,70 körüli oddsok esetében a 60-65 %-os találati arány már remek teljesítmény!
És nekem van egy szerény gondolatom arra is, hogy miért van ez így: a fogadóirodák úgy állítják össze a szorzókat ügyesen kimunkálva, hogy ők mindig nyerjenek. Ebből adódóan a legtöbb esetben nincs meg a valós ár-érték arány. Magyarán: egy kimenetel bekövetkezési esélye ténylegesen nem akkora (hanem kisebb), mint amit az odds mutat.

Vegyünk egy példát: induljunk ki abból, hogy 1,10-es szorzójú opciókra fogadunk kizárólag, minden egyes alkalommal. Ez azt jelenti ugyebár, hogy 10-szer kell nyerni ahhoz, hogy a következő bukó tipp esetén a pénzünknél legyünk. Ha profitot akarunk termelni, akkor legalább 11-12 nyerő 1,10-es tippnek kell jönni átlagosan 1 bukott mellett.
Ne legyenek hiú ábrándjaink: hosszú távon lehetetlen tartani ezt az arányt...
seantaylor21 2021-10-01 12:11:47
Nem lesz egyszerű az biztos, de aki mer az nyer.
zsono 2021-10-01 12:59:51
Egyből ugyanez villant be nekem is, mint Balage-nak. 1,70 - 2,00 közötti odsokkal 80 %-os találati arányt elérni? Ez számomra a mission impossible kategória. De persze drukkolok nektek Sean és Matt!! Mutassátok meg csak azért is a hitetlenkedőknek! :))
seantaylor21 2021-10-01 13:04:11
Azt figyelembe vettétek hogy nem egy meccsből akarjuk behuzni? Pl a 3db 1.5 overes opcio foci gol szerintem nem annyira lehetetlen. Ezzel nem magyarázkodni akarok csak egyeztetni hogy azért próbaljuk okosan kihozni az 1.70et ;)
sanya970 2021-10-01 13:10:59
Igen, vilagos. Az 1,7 koruli odds a lenyeg.
zsono 2021-10-01 13:20:30
Persze Sean, figyelembe vettem azt is. De őszintén: hány 1,15 - 1,20 körüli odds szokott elmenni...? Arról nem is beszélve, hogy kötések esetén a kockázat is emelkedik.
L.Balage 2021-10-01 14:38:16
Az utolsó mondatodban nagy igazság van!
sanya970 2021-10-01 11:35:06
Sean, Matt sziasztok!
Beneveznek erre a jatekra, de csak 15 jateknappal. Munkambol adodoan 3 napot dolgozom, 3-at itthon vagyok. Tehat minden 3 jateknap utan 3 nap szunet lenne, ha nem gond.
seantaylor21 2021-10-01 12:01:14
Sok sikert. Nyugodtan vezesd itt a saját tippekkel kiváncsian várjuk te miben látod az 1.70 koruli fantáziát. Arra kérlek tényleg valósan mutasd majd be az adatokat még ha a meccsekhez nem is írsz nagy körítést. Köszi és hajrá, amugy mi az első gondolatod az egész értelméről?
sanya970 2021-10-01 12:32:37
Koszonom Sean! Nektek is sok sikert! Nem egyszeru, de mindenkeppen erdekes otletnek tartom es en is kivancsian varom, hogy mit lehet kihozni fix tetbol es viszonylag fix szorzoval hosszutavon! A pontosabb statisztika erdekeben 3200 Ft-tal jatszom (£8). Kulon kommentben hozom a tippet.
seantaylor21 2021-10-01 12:44:15
Ez az egész terv hogy ugye mondhatni vállalhato téttel a hobbifogadók számára is egy jol jövedelmező játék kerekedjen ki
Matthewryz 2021-10-01 11:59:54
Szia. Mindenki úgy alakítja ahogy gondolja mi egy vállalható bank managmentel gondoltuk elinditani hogy ha ideális a helyzet profit legyen.

további tippjeink a Foci világából

Talán a legnagyobb keresési találatot a sportfogadás témában a „Bet of the day” kulcsmondatra kapunk az interneten, vagyis a sportfogadást kedvelő olvasók arra kíváncsiak, mi lehet a nap tippje? Nem sok van már vissza az idei BL-sorozatból, a következő idénytől egy teljesen megváltozott szezon veszi majd kezdetét. Az egyik elődöntőt a Bayern München és a Real Madrid játssza, minden bizonnyal egy csordultig telt Allianz Arénában!
Talán a legnagyobb keresési találatot a sportfogadás témában a „Bet of the day” kulcsmondatra kapunk az interneten, vagyis a sportfogadást kedvelő olvasók arra kíváncsiak, mi lehet a nap tippje? Nem sok van már vissza az idei BL-sorozatból, a következő idénytől egy teljesen megváltozott szezon veszi majd kezdetét. Az egyik elődöntőt a Bayern München és a Real Madrid játssza, minden bizonnyal egy csordultig telt Allianz Arénában!
Továbbra is azt szeretnénk, ha ez a kis társaság, akik minden nap összegyűlnek itt, ne csak egymást segítve hozzunk ötleteket, tippeket, hanem növelni-bővíteni is szeretnénk a csapatot! Várunk mindenkit, bárki beszállhat új ötlettel, elemzéssel, bármivel. Tulajdonképpen ez a rovat mindig az aktuális napi események, történések kibeszélésével, ötleteléssel foglalkozik. Kérünk mindenkit, hogy csak egy sorszámmal-, vagy még anélkül sem, ne szemetelje tele 30-40 tippel a topicot, mert azzal zavarja a konstruktívan résztvevők szórakozását! Legyünk figyelemmel egymásra! Várjuk a hozzászólásokat, hogy aztán a kiváló gondolatok úgy törjenek az égig, mint egy rakéta!
Továbbra is azt szeretnénk, ha ez a kis társaság, akik minden nap összegyűlnek itt, ne csak egymást segítve hozzunk ötleteket, tippeket, hanem növelni-bővíteni is szeretnénk a csapatot! Várunk mindenkit, bárki beszállhat új ötlettel, elemzéssel, bármivel. Tulajdonképpen ez a rovat mindig az aktuális napi események, történések kibeszélésével, ötleteléssel foglalkozik. Kérünk mindenkit, hogy csak egy sorszámmal-, vagy még anélkül sem, ne szemetelje tele 30-40 tippel a topicot, mert azzal zavarja a konstruktívan résztvevők szórakozását! Legyünk figyelemmel egymásra! Várjuk a hozzászólásokat, hogy aztán a kiváló gondolatok úgy törjenek az égig, mint egy rakéta!
Kicsit megváltozva születik újjá a Durr bele a közepébe!-rovat. A rovat második gazdája az első nyári ágyúgolyó bajnokság győztese, Markyhennon lesz, naplószerűen csinálja majd. Viszont a kérése az volt, hogy nem akar elemzést írni. Lássuk a papírokat!
Kicsit megváltozva születik újjá a Durr bele a közepébe!-rovat. A rovat második gazdája az első nyári ágyúgolyó bajnokság győztese, Markyhennon lesz, naplószerűen csinálja majd. Viszont a kérése az volt, hogy nem akar elemzést írni. Lássuk a papírokat!