Anulu

Anulu


Regisztrált: 4 éve

Statisztika

Cikkek száma: 0
Hozzászólások száma: 288

Legutolsó hozzászólások

Anulu 2019-08-15 16:18:33
Én is úgy érzem, hogy csak nevekl alapján ítélik meg ezt a meccset.
Igaza van Nikének. A Sofascore-on kiegyenlítettebb labdabirkoklást írnak az első meccsre 58-42% és a kaput eltaláló lövések és a szögletek száma szinte ugyanaz vagyis szó sincs arról, hogy a litvánok csak védekeztek volna, nagyon is aktívak voltak.
Abban nem vagyok biztos, hogy nyernek a litvánok, de egy HD-ra jók lehetnek.
Anulu 2019-08-14 09:22:21
Mondom, hogy fogalmad sincs, hogy hoyg működnek az irodák, ha ezt hiszed.
Teljesen mindegy, nekik , hogy sok szelvéáényt elvitt,m viszont a másik oldalon, amikre sokkal nagyobb szorzók voltak, azokra a szelvényekre egyenként sokkal többet is kell kifizetniük.
A fogadóirodák az elején próbálják kitalálni a valószínűségeket és ez alapján adják kmeg a kezdő szorzókat, úgy, hogy a valószínűségek esélyeinél 3-5%-kal alacsonyabb legyen minden szorzó. Utána meg már csak egy algoritmus alakítja automatikusan a szorzókat attól függően, hogy mennyivel fogadnak a kimenetelekre. Ha valamire sokan fogadnak csökkenti a szorzóját és növeli az ellenoldal szorzóják. Így hiába győzné le mondjuk Málta Brazíliát, nagyon sokan fogadnak Brazíliára nagyon-nagyon alacsony szorzóval, akik vesztenek, viszont nagyon magas szorzóval kell kifizetni hasonló pénzt annak a kevésnek, akik arra fogadnak, hogy nem nyer Brazília.
Úgy lövik be és dinamikusan változtatják a szorzót, hogy akármi is lesz az eredmény a nekik minden kimenetelen 3-5% hasznuk legyen.
Anulu 2019-08-13 22:41:14
Látszik, hogy nem tudod, hogy működnek a fogadóirodák. Miért termelne a Porto a fogadóirodáknak? A fogadóirodáknak mindegy, hogy ki nyer, nekik majdnem ugyanannyi hasznuk van mindenen.
Anulu 2019-07-30 11:37:26
16398 V KF Feronikeli - Slovan Bratislava Több, mint 2,5 (Gólszám 2,5) 1,65
Anulu 2019-07-29 11:21:53
06872 H Ceske Budejovice - Sparta Praha Igen (Mindkét csapat szerez gólt) 1,85
14764 H Aalborg - Silkeborg Aalborg (Hendikep 0:1) 2,00
Anulu 2019-07-26 18:14:16
Már mástól is hallottam ezt a páros/páratlan gólos dolgot. Ez nyilvánvalóan ostobaság! Legjobb eszben is csak 1,9-es szoros annak rá. Ennyi erővel sokkal jobb esélye van, ha rulettezik és a páros/páratlant vagy piros/feketét játssza, hiszen ott 2-es a szorzó.
Ilyesmiben a duplázós túltermelés is hülyeség, matematikailag bizonyított, hogy előbb-utóbb hihetetlenül hosszú sorozatok jönnek.
A leghosszabb dokumentált sorozat a 30-as években történt egy amerikai kaszinóban, egymás után 34-szer jött ki a fekete. Ezt azt jelenti, hogy ha valaki 1 dollárral kezdte volna és duplázással tétet emel, a 34. pörgetésre már több, mint 2 milliárd sikért kellett volna felraknia a játékhoz. A 33.-van meg 1 milliárdot és így tovább.
Szóval hihetetlenül hosszú sorozatok is megtörténnek, ezért túltermelést csak pár körig ajánlatos csinálni, aztán kenyeri a békát.
A páros/páratlan gólra fogadást sosem értettem, azt tényleg nem több, mint rulett, csak rosszabb szorzókkal.
Anulu 2019-07-24 19:38:44
Én talán már a világ összes népére végigmondogattam ezt, hogy ezekkel többé soha, ezekkel se ezekkel se..
Anulu 2019-07-24 19:29:47
A Tippmixen semmi ilyen nincs. A beten a meccs kezdetéig legtöbbször a teljes összeget ki tudod még venni, a meccs közben meg nyilván annyit, ahogy alakul a meccs.
Általános szabálynak mondják, hogy ha kedvező az eredmény, akkor is ajánlatos kivenni a 75. perc után, mert ha a másik talál egy gólt, akkor már túl kevés az idő, így elkerülhető egy ilyen hajkitépős 95. perces 11-es helyzet , igaz csak résznyereménnyel.
Anulu 2019-07-24 18:59:23
cash-out
Nyilván csak erre az egy meccsre vonatkozólag értettem a 90%-ot. Ezt vagy úgy lehet, hogy ha egymás után vannaka meccsek akkor egyiket megteszed, ha kell kiveszed és utána megteszed a kivett/nyert összeg egészéből a másikat és ha kell azt is kiveszed, aszerint, hogy alakul.
Vagy ha kombinálva teszed meg, akkor az első meccsen biztos, hogy az eredeti tétnél jelentsen magasabb összeget vehetsz ki (a fenti 78. percbeli esetben), mert a későbbi meccs szorzója nem nagyon szokott változni(így az ellenoldala sem, ami alapján kiveheted), vagy minimálisan kevesebbet vehetsz ki a teljes összegnél, ha a kezdés előtt meggondolod magad.
Sokszor van olyan, hogy ha pl. megteszel valamit 10 ezerrel, akkor még akár egészen a kezdésig ki is tudsz venni 10 ezret, vagyis veszteség nélkül kiszálhatsz.
Anulu 2019-07-24 17:59:01
150 éve, Gály Lajos a hihetetélenül szerencsés rulettjátékkos mondta: "Nyerni lehet, veszteni muszáj, visszanyerni lehettlen."

Ne próbáld meg "visszanyerni" amit korábban elvesztettél, mert az görcsössé tesz. Úgy érzed, mintha elloptak volna tőled valamit és amit játszol annak be kell jönnie, hiszen az a pénz "jár" neked.
Felejtsd el, hogy 700 ezer fellett voltál. A mostani pénzed az induló és semmi nem volt előtte, most kezdesz.
Anulu 2019-07-24 17:47:31
Ekkora téteknél, már a bet365-ön kéne játszanod, ott a 78. percben esett gól után a nyeremény 90%-át ki tudtad volna venni.
Most már túl nagy a csőd kockázata. Szerintem holnap már a bet-en kéne megjátszanod a tétedet és ha kedvező az eredmény, akkor a 75. perc után kivenni annyit amennyi.
Anulu 2019-07-21 15:59:34
Bár úgy látom nagyon kevés, komolyabb meccsnél van csak ez az opció.
A többinél csak a szokásos alatt/felett.
Anulu 2019-07-21 15:55:36
Tényleg, ezt eddig nem is néztem. Kösz.
Anulu 2019-07-21 12:39:12
A bet-nél hol van olyan opció, hogy 2-3 gól?
Anulu 2019-07-14 13:49:41
07965 H Lilleström - Strömsgodset Lilleström (Hendikep 0:1) 3,40
19907 V Mjöndalen - Odd Grenland Odd Grenland (1X2) 1,90
Anulu 2019-07-04 14:09:58
03305 V NSI Runavik - Ballymena Utd. Ballymena Utd. (1X2) 2,75
20054 V College Europa - Sant Julia Több, mint 2,5 (Gólszám 2,5) 1,70
Anulu 2019-06-30 18:14:11
Én szinte csak élőben játszom mindent.
Meg nem vagyok olyan magabiztos, hogy megmondjam, hogy mi az abszolút tuti és akármit is írok azért hála jár "mert lagalább tipeket adtam"
Hát ilyen tuippeket én is bármikor ki tudnék írogatni.... csak nem akarok másokat az erdőbe vinni hülyeségekkel.
Anulu 2019-06-30 11:17:17
Neked kicsit mániád ez az "egész világ 1-1-ekkel döntetlen "
Gondolj bele, ahhoz, hogy legalább enyhén pozitívban legyél a 4-ből két döntetlen kell és az 1-1-ekből is mindenképp be kell jönnie egynek.
Lehet, hogy egy-kettő bejön, de ha meg is nyersz egyet, elveszted a nyeremény nagy részét a többin.
Anulu 2019-06-28 23:54:35
Lehet, hogy megint félre kéne értenem.... :)
Én inkább a gg-on gondolkodom, bár a kettő nem zárja ki egymást.
Anulu 2019-06-28 18:22:40
Gratulálok, nagyon szép!
De jó lett volna nagyobb téttel rakni.
Anulu 2019-06-28 11:19:00
Na ennyit a Coparól...bármi lehet
Anulu 2019-06-28 00:22:41
A Tunézia-Mali gg-al egyetértek.
De a brazil meccstől tartok. Én egyértelműen azt tapasztaltam, hogy a sokgólos meccseken, ha az első félidőben sok a gól, akkor a másodikban már kevesebb. A szünetben a gyengébb csapat betömi a durva lyukakat a védelmében, az erősebb, meg a biztos vezetés tudatában nem olyan motivált.
Nyilván arra apellálsz, hogy Paraguay védekezésre rendezkedik be Brazília ellen, kitart az első félidőben, aztán a másodikban már nem lesz mese.
Az bizti kedvéért én ezt inkább egyeszerű több mint 2,5 gólra veszem.
Anulu 2019-06-27 23:35:32
öööö akkor valamit félreértettem.
Én úgy értelmeztem a kiírásodat, hogy Kenya-Tanzánia 1. félidő gólszám -0,5 )vagyis legalább 1 gól) és Anglia nyer.
Nekem bejött. Ezek szerint csak félreértettem és így lett jó? :)
Azért kösz! :)
Anulu 2019-06-27 21:53:01
:D
Anulu 2019-06-27 20:40:13
San marinoi és andorrai csapatok? Gondolom itt az a koncepciód, hogy ha valakiket, akkor a másikat van esélyük legyőzni, ezért mindkettő menni fog mint a mérgezett egér.
Anulu 2019-06-27 20:33:16
Annyi jó tippet mondtál itt mostanában, hogy veled tartok.
Anulu 2019-06-27 20:17:17
Aztakurva, ezek tényleg vért ittak :)
Gratulálok!
Anulu 2019-06-27 14:05:10
Húha, gondolod ennyire vért ittak a lányok? :)
Anulu 2019-06-26 16:54:39
Nagyon jók voltak ezek a maláj tippjeid. Kösz!
Anulu 2019-06-26 14:58:48
Szép volt az Urawa, én ott arra számítottam, hogy a három gólból egyet az Ulsan is szerez, de láthatóan nem hitték, hogy két gólt kaphatnak.
A másiknák inkább rád hallgatok.