2020.12. 06.

Matthewryz NAGYTÉTES fogadása 2020.12.06

Matthewryz NAGYTÉTES fogadása 2020.12.06

Ebben a rovatban Kapi és Matthewryz millió dolláros szelvényeit osztjuk meg, amelyek csak single tippek. A meccsekkel kapcsolatban, a kezdésig folyamatosan kutatjuk a legfrissebb infókat. Döntsük el együtt, hogy benne van-e a millió dolláros érték! (CSAK INDOKLÁSSAL KÉRÜNK TIPPEKET, ÖTLETEKET! KÖSZÖNJÜK) FIGYELEM! SOHA NE AZONNAL RAKJUK MEG A TIPPET, MINDIG A LEHETŐ LEGKÉSŐBB A BEÉRKEZŐ INFORMÁCIÓK ÉS EZEKNEK A KITÁRGYALÁSA UTÁN. EZT KOMMENTBEN JELEZZÜK IS MINDIG!

(CSAK INDOKLÁSSAL KÉRÜNK TIPPEKET, ÖTLETEKET! KÖSZÖNJÜK) Bármikor történhet olyan esemény, amely megváltoztatja-, sőt el is törölheti a kiírt nagytétes tippet. Ezeket a tippeket folyamatosan nyomozzuk, monitorozzuk, elemezzük. Mindig ki is írjuk ezeket a kommentben. A tipp akkor kerül játékba, ha már a lehető legnagyobb eséllyel válik majd be. Ezért mindig várjatok ti is, előbb beszélgessünk róla a kommentmezőben! 

 

tipp
Lille - Monaco
Szögletszám 8,5 | Több, mint 8,5 | 1.56 | (1/10)

kapcsolódó meccs

Lille - Monaco

2020. 12. 06. 13:00 | Francia bajnokság Tovább a meccshez

hozzászólások

Hozzászólás írásához lépj be vagy regisztrálj!

rendezés: legújabb | legnépszerűbb
daveute 2020-12-06 22:47:59
Végső ajánlatom. Az összes mai Francia meccsre egyesével fel kelleft volna tenni +8.5 szögletre és az Lille Momacon kívül mindegyiken volt +8,5 szögi. Jól kiszagoltuk azt az egyet amin nem volt 8,5. Lehet kiválasztok 10 meccset és mindegyikre felrakok egy 1000 est 8.5+ szögire. Szerintem plusszban lennék mindíg.
Matthewryz 2020-12-06 20:45:57
Itt olvastam pro kontra dolgokat csak azt tudom továbbra is mondani hogy előző hónapban nagyon sokszor nyertünk szöglet opcióval és például gólok vagy 1x2 ment el most megfrodult a kocka, akik ebbe a pár napban csúnyán buktak velem együtt elnézést kérek. Későbbiekben igyekszem javítani majd nektek 🙏 addig is nagyon örülök hogy lett egy tök jó poszt egy tök jó társasággal és végre Balage is szóhoz jut remélem jól fog teljesíteni ahogy eddig ! Sok sikert neki ;) természetesen ugyan úgy követem a posztot.

Kapi-nak legyünk hálásak egyre többen jutunk szóhoz akik bizonyíthatnak és egy rossz széria esetén vagy időhiány bármi gond esetén egyből van ki átvegye és vigye tovább a rovatot. Hajrá 🙌😀
preka 2020-12-06 20:50:28
Remelem sokak nevében beszélek!!
Abszolút respekt nektek minden elvégzett munkáért amit bele tettetek sok fizetős oldal és tippszter el bújhat mellettetek!!!!
Sok sikert Balagenek!!!
És mielőbbi visszatérést neked!!!
Hajrá srácok
Matthewryz 2020-12-06 21:15:51
Ezt próbálja Kapi ki alakítani mi csak a kis manók vagyunk akik önszorgalomból segítik 😁
koverpeti 2020-12-06 20:13:50
Sok sikert kívánok. Kapi, Matt, ti is jók vagytok. És még sok jó tippadó van itt a csoportban. Ne adjátok fel, én is megyek tovább. MINDENKINEK SOK NYERŐT KÍVÁNOK!HAJRÁ
Kapi 2020-12-06 19:52:40
Sziasztok!

Amikor elkezdtem ezt a rovatot egyetlen dolog lebegett a szemem előtt: a siker.
Őszinte leszek; nekem mindegy kinek a neve van kiírva a rovat tetejére, ha az az ember sikerre tudja vinni a rovatot.
Ez nem személyes ügy, ez üzlet. Olyannyira üzlet, hogy egy jó tippadóért hajlandó vagyok mélyen a zsebembe nyúlni. Bizonyíts, perkálok alapon.
Ugyanakkor, aki itt lehetőséget kap attól elvárom a lelkiismeretes munkát és azt a fajta peldamutatást, ami a közösséget helyezi előtérbe.
Matt pont ilyen ember. Tegnap megbeszéltem vele, hogy nézzük meg a mai napot és, ha nem megy akkor más kap lehetőséget itt. (Ő már ezt a mai napot sem akarta...)
Szeretném megköszönni Matt eddigi áldozatos munkáját és remélem továbbra is számíthatunk rá. Köszönjük Matt!

Holnaptól pedig fogadjátok szeretettel L.Balage tippeit! Hiszem, hogy új színt tud hozni a rovatba és azt hiszem már bizonyított az eddigi tippeivel.

Sok sikert! 🏁
sanya970 2020-12-06 22:38:03
Szia Kapi! Tisztelem a munkádat amit itt csináltál, csinálsz, mert rövid időn belül klasszisokkal jobb lett az oldal, de ez a kommented nem sikerült túl szimpatikusra.
karajeev31 2020-12-06 20:05:53
Hajra!Koszi Matt,hajra Balage!
prigioni 2020-12-06 19:58:13
Jó gondolat Kapi! Nagyon háttérben mozogsz. Várnánk tippeket tőled is.
Balázsnak hasonló jó folytatást!
L.Balage 2020-12-07 09:03:41
Köszönöm szépen!
Kapi 2020-12-06 20:38:31
Megtisztelő, de úgy hidd el nézem a kínálatot és semmi nem ugrik be. Ennek az is lehet az oka, hogy már másoktól várom a tippeket. Inkább azon dolgozom, hogy ezek az emberek meglegyenek. Illetve sok más dolgon is...

Azért megjegyezném, hogy Mattben egy igazán jó embert ismertem meg. Ő tényleg lelkiismeretes én tudom, mert folyamatosan kapcsolatban vagyunk.
Azt Ő is tudja, mint fogadó, hogy barátságból itt nem élünk meg. Ráadásul közel sem vagyok olyan jószívű mint Barnamedve. Mondjuk egy magára valamit is adó tippster magától adja át a helyet, ha érzi, hogy nem megy. Így tett Matt is, de ha nem lépte volna meg, akkor én kérem meg.
Példát vehetne róla néhány tippster is, és koccolhatna már mert elveszi a lehetőséget olyan emberek elől, akik jó formában vannak.
preka 2020-12-06 20:44:22
Azért varjuk Mett tippjeit a pihenése után és az új tippszternek nagyon sok sikert!!!
preka 2020-12-06 20:45:51
Matt bocsánat elírtam a nevet elnézést kerek
Rendkívül jó munkát végeztél!!!
Nagyon várom a jó tippeket tőled
koverpeti 2020-12-06 17:56:22
Hát most kaptam sokkot. Megtippeltem, hogy a Tottenham- Arsenal mérkőzésen ki rúgja az első gólt és mikor. Son és 14. perc, ezt tippeltem..........A többi történelem.
prigioni 2020-12-06 21:23:07
Annyira ne bánkódjatok. 356 nyertes van, tehát 22 ezer forint lett a nyereményük. Korai csatárgólra sokan tippelnek, de azért ez durva. Azt hittem 50-70 jó tipp lesz csak.
prigioni 2020-12-06 21:25:00
Bocs, 358 a helyes szám. A 13-as sok embernek szerencseszám.
prigioni 2020-12-06 18:09:47
8 milliós játék?
Tigerwoods 2020-12-06 19:11:22
hol van ez a játéklehetőség?
koverpeti 2020-12-06 19:22:08
Az Unibet adventi promóciója volt, tettem egy tippet.
Tigerwoods 2020-12-06 20:17:19
Köszi!
koverpeti 2020-12-06 20:38:36
Nincs mit.
szenpaj1228 2020-12-06 19:38:25
bet365ön is lehet fogadni játékosra, meg percre is
prigioni 2020-12-06 20:54:41
Csak nem ingyen és nem fizetnek érte 8 miskát ha mindkettő klappol😉
koverpeti 2020-12-06 18:11:04
Az ám.
wigner1 2020-12-06 18:05:20
Ezt nem hiszem el. Én 12.percet tippeltem...40mp-en múlt
koverpeti 2020-12-06 18:10:34
Nagyon ott voltunk........
koverpeti 2020-12-06 18:03:59
12:48- kor lőtte. 12mp.....
wigner1 2020-12-06 18:10:47
Azt jó lenne tudni, hogy hányan találták el és végül mennyi volt az annyi
koverpeti 2020-12-06 18:15:00
Hátha közel lennénk, kívánom, hogy így legyen. De nem látok sok reményt.
wigner1 2020-12-06 18:32:13
Nem csak a pontos találat számít?
koverpeti 2020-12-06 18:35:13
Gólszerző és pontos idő sajnos.
wigner1 2020-12-06 18:57:48
Én is így tudtam...na majd legközelebb
koverpeti 2020-12-06 20:16:19
Sok nyertes lett, így nem olyan nagy méreg. Azért gratula.
wigner1 2020-12-06 20:26:30
Akkor jó. Ilyen játékokban csak úgy lehet sokat nyerni, ha nem a szokásos góllövők lövik az első gólt
koverpeti 2020-12-06 20:39:11
Majd legközelebb.
wigner1 2020-12-06 17:40:31
Valami hasonlót várok a holland lányoktól is, mint a magyaroktól. Olyan rossz meccset nem tudnak játszani, mint a szerbek ellen a második félidőben. Úgy gondolom, hogy megnyomják az első félidőt és a horvátoknak nem lesz sok esélyük a klasszisokkal jobb világbajnok ellen. A tét a mai nyereményem, 80.

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2020.12.06. 18:15
Horvátország - Hollandia
1. félidő - Hendikep 3,5
Hollandia -3,5
1.94 27 - 25
Tét 1000
Kihagyott nyeremény 1940
doki98 2020-12-06 16:38:47
Elnézést, hogy ideírok, de ezt olvassák a legtöbben, és biztos vagyok benne, hogy a tapasztaltabb kollégák már tudják, hogy ilyenkor mi a szitu.
Udinese-Atalanta meccset elhalaszottták,(vízzel borítiott pálya miatt)
A kérdésem az lenne, hogyi lyenkor hogyan történik a kifizetés(annyit tudok hogy 1-es oddsra módosul), de olyat is olvastam hogy most 48.órát kell várni, illetve ha lejátszák a meccset a jövő héten akkor a szelvény továbbra is él. Esetleg van-e valami taktika, hogy lehet kimenteni a tétet,(mikor kell menni a lottozóba). (csak ez az egy meccs van a szelvényen). Előre is köszönöm a választ.
seantaylor21 2020-12-06 16:48:11
papíros alapon várjál hírt egyenlőre mert lehet hamar pótolják addig él a szeló. tippmix.hu eredménYek rovatba keress rá naponta, amíg ott nem írja h törölt vagy a lejátszott eredményt addig várakozz a papírral
gzsolt8750 2020-12-06 16:47:13
Kedd 15 órára mehetsz a tétedért, ha addig nem játszák le.
daveute 2020-12-06 16:29:39
Megindult itt pro kontra a szögletezés ellen. Csak megsúgom 60. perc környékén úgy néz ki eddig az összes mai további francia meccsen jön a + 8,5 szöglet. Csak őszintén kérdem, hogy hogy ezeknél nem láttunk jó esélyt a +8,5-re? Miért csak mondhatni annál az 1 meccsnél jött meg az érzés amin nem volt 8 szöglet.? Nem titkolom én azok véleményét osztom akik azt állítják nincs értelme szögletezni.
seantaylor21 2020-12-06 16:57:55
én se szeretem ezt az opciót de nem is ellenzem. pl a mai bukta után lehetet volna tenni a kövi meccsre overt tétemelős taktikával.
próbáljon mindenki taktikát keresni hibajavításra bukszához mérten
zsono 2020-12-06 19:06:03
A szögletre fogadás témához annyit fűznék hozzá, hogy nagyon régóta játszom én is, több különféle variációt kipróbáltam már.
Az eredmények azt mondatják velem, hogy azoknak van igaza, akik szerint a mérkőzés előtti szöglet over tippelés igazából a lutri kategóriába tartozik, ahol gyakorlatilag az égvilágon semmi másra, mint a statisztikára támaszkodhatunk csupán.

Azt gondolom, hogy az egyetlen fogadás, aminek létjogosultsága van az "X szöglet OVER" kategóriában, amikor élőben, a 76-80. perc környékén fogadjuk be, hogy lesz még további 2 szöglet azon a mérkőzésen, ahol a jóval esélyesebb csapat nem áll győzelemre. Ilyenkor a +2 szögletre általában 1.70-2.00 az odds úgy, hogy a hosszabbítással együtt még kb. 15 perc van hátra a meccsből. Ekkor ugyebár az esélyesebb csapat egyre jobban nyom, a "kicsi" pedig általában beszorul a kapuja elé, a felívelgetések is gyakoribbak = jelentősen megnő a szöglet esélye. Ugyanakkor a kontrákhoz is sokkal nagyobb tér nyílik, ami szintén rejt magában szöglet lehetőséget.
Majd nézzétek meg néhány ilyen meccsen...
Persze ez sem biztos (melyik tipp lenne az?), de nagyságrendekkel esélyesebb tipp szerintem - ráadásul nagyobb oddsért -, mint az, amikor a mérkőzés előtt rakunk a 8.5, 9.5 stb... over-re.
Anulu 2020-12-06 16:17:45
Sokan nem azt kritizálják itt, hogy nem jön be minden tipp, hanem azt, hogy amikor éppen bejönnek a tippek akkor olyan önünnepeltetést csapnak, mintha ők lennének a világ legnagyobb zsenijei én az aktuális nyerés a felülmúlhatatlan szakértelmük és mágikus képességeiknek köszönhető.
Ez is csak olyan mint mindenki más, akár az én fogadásaim, vannak jó sorozatok, aztán fordul a kerék és ami eddig mindig bepattant, az sorozatban kifelé pattan.
Aki sütkérezik dicsfényben és a nyalizó, ajnározó udvartartás gratulációiban, az ne magát fényezze ilyenkor, hanem mondja azt:
"Igen, most bejöttek a dolgok, néha szerencsével, úgyhogy nem kell ez a cirkusz, mert máskor meg nem jön ugyanez be."
Aki ilyenkor viszont ajnározza magát és élvezi az udvartartás körbenyalásait, az fogadja el azt is, hogy amikor sorban nem jön be, akkor kritizálják.
Itt egymás behízelgő körbenyalása a szokás és senki sem értékeli a helyén a dolgokat pro és kontra. Ha nyer valaki, akkor ő a világ legnagyobb zsenije, ha meg veszít, akkor azon meg csak átsiklanak.
preka 2020-12-06 16:57:14
Nem gondolnám hogy a jelen tippadók bármikor is sütkéreztek volna a dicsfényben ahogy fogalmazol annyi volt hogy fogadták a gratulációt
koverpeti 2020-12-06 16:25:12
Egyetértek azzal, hogy mindig megfordul sajnos. Mindig vannak jó sorozatok és lesznek rosszak is. Én a rosszat nem kezelem jól sajnos, ez a nagy hibám. Helyén kell kezelni a dolgokat. Nehéz ügy ez.
Guszti1974 2020-12-06 15:55:39
4 volt??????
JoeyTribbiani 2020-12-06 15:39:04
Ha már mindenképp szögletezni akartok, akkor ne két komoly csapat meccsére tegyétek hanem olyanra, amire nem is gondolnátok.. Pl. most is megy Nantes-strasbourg, Angers-Lorient, Verona-Cagliari... ilyen párosításokat lehet tenni 8,5 felé.
zsono 2020-12-06 15:59:26
Csatlakozom ehhez. 👍
koverpeti 2020-12-06 15:38:56
Sziasztok! Hát én is pihenőzök, mert katasztrófa a mostani játékom, megint bukta. Sajnálom Matt, összeszedjük magunkat, lesz január is. Nem értem az itteni felfogást, ha nem jönnek a tippek, már megy a bántás. Én személy szerint örülök, hogy sokan nagyon jó tippeket raknak ki, összetartják a közösséget. MAXIMÁLIS TISZTELET. Én a saját játékommal próbálok boldogulni, így nincs támadási felület. Eddig nem találtam rá a nyerő taktikára, sajnos sokat buktam. De soha nem fogok senkit sem szapulni, mert egy jó csapatot ismertem itt meg. Ne bántsátok egymást, tartsunk össze. Baráti szándékkal írtam mindent. CSAK ELŐRE!
preka 2020-12-06 16:01:05
abszolút egyetértek !!!
Dzsanni 2020-12-06 14:53:56
Jezusom.. en is egy idore pihentetem ezt.. az elmult ket hetben akarmit raktam mind elment,es tenyleg nem hinnetek el hogy ebbol mennyi volt a 80.perc utan es a 90+27489573638 percben.. piheno,sajnalom akit esetleg belevittem a mai tippbe,tippekbe!
seantaylor21 2020-12-06 15:01:34
idegörlő tippelni mostanábn, lassan nem 90 hanem 100 perc minden foci meccs...
Dzsanni 2020-12-06 17:33:35
Igen es melle meg parosul nekem folyamatosan tizenegyes vagy piros lap az ellen akit rakok.. ma peldaul megraktam,hogy nyer a sassoulo... vegre emberelonyben jatszott egy csapatom es 0-0.. bele se merek gondolni,nem hogy leirni az elmult egy honapban mennyit buktam..
daveute 2020-12-06 14:47:07
Matthewryz. Remélem sikerül kipihenned magad és várunk vissza a tippjeiddel. Szerény javaslatom az lenne, hogy tényleg gondold át ezt a szögletes dolgot mert tényleg nem más mint lutri. Nem jön be a tipp amit alaposan végiggondoltál és jónak találtál és mellette aznap 20 másik meccsen meg 10+ szöglet van. Emiatt gondolom, hogy ez zsákbamacska semmi más. Igazából hajtós küzdelmes meccsekre gondoljuk, hogy lesz sok szöglet. A meccs valóban hajtós küzdelmes lesz szép gólszámmal is esetenként de a szöglet meg rendre 8 alatt marad.
preka 2020-12-06 16:05:10
Pont amit írtál abban rejlik a lényeg!!
a jól kielemzett tipp nem jön de mellette több meccsen meg jön ugyan az a tipp.
Nem a tippadó hibája hogy anti foci megy 20 percig ez pont elég arra hogy vigye a szelvényt barmit teszel kb
daveute 2020-12-06 16:17:45
Nem, pont az a lényeg, hogy ott van 20 másik meccs a 100 ból ahol a 8,5+ sőt a 10+ szöglet is simán bejött volna. Olyan meccseken is ahol messze nem gondoltad volna. Ha akkora nagy elemzések meg meglátások vannak akkor miért nem más meccsekre tippelsz ahol bejött 16 szöglet is és ezekből is van jó pár. Mert pont, hogy semmit nem ér az elemzés a szögleteknél. A te meccseden jött 4 szöglet amire meg forintot nem raktál volna ott meg jött simán 10+ ... Erről van szó. És látjuk, hogy most is milyen széria jött be 6/1 sikeresség. Barca meccs meg jó pár meccsen tegnap jött volna a 8,5. Mert azon éppen jött. De mi nem arra fogadtunk hanem egy sokkal tutibbra ugye.. Ahol persze nem jött.... Mert az egészben nincs logika. Győzelmi akarás meg győzelmi esélyek vannak meg jó formában több gólt lövünk és stb ..... De szöglet taktika nincs a fociban...
preka 2020-12-06 16:28:07
Senki nem mondta hogy van szöglet taktika!
Viszont ami az elemzést alátámasztja az pusztán számok, matek ami ugyebár nem hazudik az más kérdés hogy éppen az a labda kifelé vagy a játéktérre pattan a blokkoló játékosról.
És hogy megint nem jött az adott tippadó pech szériája
Én tegnap is ma is raktam nem kell mondjam mennyire volt sikeres a szelvény
De ezen az alapon tegnap említette valaki hogy a Man City, Barca ,Real meccsre rakta a sok szögletet mi alapján válsztasz 1 meccset a háromból és pont itt mutatkozik meg hogy ez szimplán pech
Nekem olyan szériám is volt hogy kb félmillió pluszban kellett volna lennem az adott szelvények alapján de pont akkor kapott ki a világelső női férfi teniszben , dartsban stb ezt nem tudod kiküszöbölni mivel SZERENCSE játék de minimalizálni lehet
seantaylor21 2020-12-06 13:52:17
Egyre több komment szól arról, hogy mire jó ez a sok szöglet/lap tipp.
Ha valaki ehhez ért, ezt szereti, ebben bízik játsza bátran nem vagyunk egyformák.
Sok sikert Matt tippekhez!
Többieknek jó szándékkal írom lehet ez Mattnek nagy tétes ,értékes odds van benne, jobb pénz jön ki ebből 6/10,7/10 mutatóval mint pl 1,20-ak 10/8-al.
Azt mindenki vegye figyelembe hogy sok fogadó neten élőben menteni tudja a rosszul álló tippeket.
Nem tudom Matt alkalmazza e ezt a taktikát, de aki alkalmazza az sem tudja itt megjeleníteni folyamatosan mert nem itt tölti a napját. Ha kitesz vki egy tippet hogy 4,5 over lap de elbukja attól még nyereségesen tud kiszállni élő változatokkal a meccset figyelve. jó tanács neten fogadóknak h alkalmazzátok ezt bátran!

Sok zöldet kívánok mindenkinek, nem lehurrogni akartam a kommenteket, se Matthewt védeni csak elemeztem a szitut és segíteni próbáltam az élő mentés magyarázattal!
GABIBUSZ 2020-12-06 14:39:50
Tisztelt Seantaylor21!
Abban igazad van,mindenki azt játszik amit akar és amiben bízik! De az.hogy a bukó tippnél elkezded megmagyarázni.hogy élőben teszitek rendbe az az itteni tipptársaid megvezetésének érzem! Ugyanis ez nem az élő fogadási rovat valamint aki papíron teszi annak kurva nagy vigasz,hogy Te korrigálsz! Ráadásul ha ez nagy tétes/mondjuk 50000.-/ akkor azt most 10 perccel a vége előtt 200000.- ft téttel tudnád kinullázni ha lenne szerencséd még 1 szöglethez! Szerintem ezt a mindent megmagyarázunk valamivel stílust hagyd a politikusokra azoknál már megszoktuk,hogy a pofánkba hazudnak! Részemről annyi,hogy a mai is kuka sebaj megyünk tovább!!!
Vapika 2020-12-06 15:24:39
Írnál 1-2 konkrét példát erre a védésre online?
seantaylor21 2020-12-06 15:47:12
lehet minimalizálni veszteséget ellentétes tippel ha nagyon bukóra áll, vannak oldalak ahol lehet folyamatosan pénzt kivenni a fogadásból +/-ba is
nézni kell az odds mozgást és lehet próbálkozni kalkulálni tétet szorzót hogy nyereségesen szállj ki az új tippel stb. sok mindent nézni kell élőbe és gyorsan kell kalkulálni.

egyszerű példa. 8,5 szöglet under 1,68 mondjuk 100ft .
félidőben van már 6 megnézed mit fizet a 8,5 over és megjátszod ,pl 1,35 és akkor megpróbálod 300ftvel
vagy keresel egy 2,00-os reális over szögletet ami közel van a 8,5-hez és megteszed de ezt csak akkor h ugy érzed fix h bukik a 8,5 under.

vannak oldalak ahol élőbe kifizetést kérhetsz. pl 10000ft 8,5 over 1,50 nyeremény 15000 megteszed .félidőbe van 6db az oldal felajánlja h kifizet 13000t mert valószínű bejön,de ha kiveszed és nem jött volna be így is nyertél. de nem veszed ki elmegy 20perc nincs szöglet azóta az oldal már csak 7000et ajánl mondjuk. kiveszed és akkor a 10ezres bukás helyett csak 3000t buktál.

ezek inkább veszteség csökkentő taktikák, amikor pluszba akarsz kiszállni az bonyolultabb mert ott téttel,oddsal másodpercről másodpercre szórakozni kell
Vapika 2020-12-06 19:26:35
Köszi!
seantaylor21 2020-12-06 14:57:53
az sem mindegy kinek mi nagy tét, mekkora a bank stb. nem védem Mattet mert nem ismerem a taktikáját csak véleményt írtam arról hogy egyre több komment arról szól hogy ne erőltesse ezt a szöglet/lap témát. nekem sem tetszik ez az opció és nem is játszom meg, de ettől még figyelemmel kísérem matt munkáját. Csak az volt fura h pár rossz tipp után sok negatív komment jött, bezzeg mikor zsinórban 3db 1,60 körüli odds jött senki se írta oda h Isten vagy a témába. Tiszteljük a munkáját jóban rosszban egyenlő mércével
seantaylor21 2020-12-06 14:50:08
nem kimagyarázni akartam főleg h nem is tudom Matt alkalmazza e én csak egy kiegészítésnek szántam hogy létezik ilyen taktika is.
daveute 2020-12-06 13:51:31
Matthewryz jól megfogadtad, hogy pár nap szünetre mész nem? Vagy azóta valami infórol lemaradtam?
seantaylor21 2020-12-06 13:52:56
ezt a tippet már a pihenés kinyílvánítás előtt beütemezte
karajeev31 2020-12-06 13:42:54
Sziasztok!Szamomra ez ma a nagytetes,3 szelvenyem van a mai napra,es a 3 kozul ez az,amire joval nagyobb osszeget szanok!2 merkozes szerepel ezen a szelvenyen,az egyik a Tottenham-Arsenal a masik pedig a Granada -Huesca merkozes.Mindketott 1X-re teszem.Szerintem a Tottenham meccset nem nagyon kell megmagyarazni,elg ha csak a ket csapat jelenlegi formajat megnezzuk,olyan hogy tuti nincs,de azt gondolom,hogy legrosszabb esetben is egy dontetlenre jo lesz a Tottenham!A masik meccsen a Granadat egy jo focit jatszo csapatnak tartom,de az elmult 5-6 meccs folyaman egy hullamvolgybe kerultek,amit szerintem az eredmenyezett,hogy az atlagnal faradtabbak a sracok,mert nem csak a bajnoksagra kell koncentralniuk,hanem az El-re is.Az El-ben vezetik a csoportjukat,biztos tovabb jutok,ami megmutatja azert,hogy nem rossz kis csapat...Az elozo 3 bajnokin vereseget szenvedtek,de ma javtaniuk kell,amihez egy nagyon jo ellenfel lehet a tok utolso Huesca!

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2020.12.06. 17:30
Tottenham - Arsenal
Kétesély
Tottenham vagy Döntetlen
1.33 2 - 0
2020.12.06. 14:00
Granada - Huesca
Kétesély
Granada vagy Döntetlen
1.34 3 - 3
Eredő odds 1.78
Tét 100
Nyeremény 178
karajeev31 2020-12-06 19:45:51
Ez beutott szerencsere,remelem azert volt koztetek olyan aki tette,es tudott vele nyerni!
L.Balage 2020-12-06 20:47:01
Gratula! Az első tipp tükörsima a második meg... nem is tudom, mit írjak, de a lényeg, hogy zöldült! Én jöttem Veled egy kisebb összeggel :)
karajeev31 2020-12-06 21:59:00
Koszi a gratulaciot!Igen...a Granada meccs erdekes volt,1-3 rol lett donci az utolso 2 percben,de azert nincs bennem az az erzes,h huuu ez mekkora mazli,mert a masodik felidoben 1-2 nel sok nagy helyzetet hagyott ki a Granada,ugyh ez igy volt igazsagos...es nekem meg nyero:))
wigner1 2020-12-06 12:36:16
Sziasztok! Nekem két meccsem van mára. A Monaco meccsére a lapokat már írtam alább. A másik, kéziben a magyarok győzelme a szerbek ellen. Indoklásom: a horvátok ellen elszenvedett vereség nem a valós erőviszonyokat tükrözte a magyar csapatnál. A lányoknak kb semmi nem jött össze, rengetek hibával játszottak, sok volt az eladott labda és a be nem lőtt helyzet. Saját magukat verték meg. Még egyszer ilyen rosszul nem játszhatnak és azt nem kell ecsetelni, hogy a magyar bajnokság a világ legerősebbje. A szerbek győzelme szintén nem a valós tudásukat tükrözte, mert a 6 gólos holland első félidejű vezetés után egy hatalmas összeomlás következett be a hollandoknál. Ez a szerbek taktikai húzásának volt köszönhető, átálltak a 7 játékossal való támadásra. Mivel a vb-n is alkalmazták már ezt, a holland szakvezetés hibája volt, hogy ez ennyire megzavarhatta a csapatot. Plusz az a tény, hogy leírták a szerbeket és egy ekkora különbségű vezetés után elkényelmesedtek és meg is zavarodtak a bekapott góloktól. Ez egyszeri eset, a magyarokat nem érheti ekkora meglepetés. 13 játékossal állnak ki a szerbek, több sztár hiányzik, a hollandok meccsén is lesérült az egyik legjobbjuk. Azt gondolom, hogy már félidőben vezetni fogunk, de a biztosabb tipp a győzelem. 100-at teszek rá. Hajrá!

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2020.12.06. 16:00
Szerbia - Magyarország
1X2
Magyarország
1.80 26 - 38
Tét 1000
Nyeremény 1800
karajeev31 2020-12-06 18:21:39
Szep,Grat!
oldboyhu 2020-12-06 17:32:36
Gratulálok a lányoknak és Neked is! A többi már csak a személyes kíváncsiságom, valaki meg tudná mondani mi volt az odds -10 hendivel a nyerésre? Azt kellet volna megcsípni, de így is kettős öröm:-))
tibcsi68 2020-12-06 17:46:14
Nem volt ilyen a beten
wigner1 2020-12-06 17:36:52
Köszi szépen! Igen, azt jó lett volna megfogni. Biztos, hogy nagy odds volt rá :)
tibcsi68 2020-12-06 16:35:33
Vezetünk 9-el a félidőben!
wigner1 2020-12-06 16:51:04
Megtoltam azt is, csak sajnos kevesebbel. De az már legalább bejött :) Sima lesz a vége is :)
wigner1 2020-12-06 15:17:53
Meglátjuk srácok. Én azért bízom az erősebb csapatban :)
Amon Serrano 2020-12-06 14:50:50
Én is láttam mindkét meccset nálunk nem volt meg az összhang,nem a saját játékukat játszották,sokszor belassultak,nem tudtak felpörögni és mentálisan sokkal erősebbek a horvátok és a szerbek is.Nagyon nehéz lesz.
Matthewryz 2020-12-06 13:51:47
Hajrá !!!! Mindenkinek sok sikert bár ez nekem országos 1 de nem mondtam semmit 🙄😃
szenpaj1228 2020-12-06 13:19:20
Szurkolok neked, de egy ilyen után, hogy a nyomorult Horvátok megvernek minket, én nemszívesen raknék kimenetelre, de hajrá!☘️
karajeev31 2020-12-06 13:17:06
Hello!Ezt en is neztem,de amikor lattam,hogy a Szerbek vertek a nalunk erosebb Hollandokat,akkor ugy voltam vele,hogy inkabb kihagyos,a Horvatok elleni utan plane!Kivancsi leszek mi lesz belole,remelem nyerunk,es akkor te is:)
gzsolt8750 2020-12-06 12:29:52
Ha már belendültem.. ez is jónak tűnik. Kötzel 2es odds a Leicesterre? Miért? Számottevő hiányzó nincs. A Sheffield 12 mecs óta nem nyert. És a 10 vereség mellé 2 remit gyűjtöttek. Tulajdonképpen a bajnokságban eddig egyetlen pontot szereztek.. miért pont a Leicester ellen szereznék a következőt? Áhh.. nem.. ennek vendég győzelemnek kell lennie.

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2020.12.06. 15:15
Sheffield Utd. - Leicester
1X2
Leicester
1.98 1 - 2
Tét 1000
Nyeremény 1980
L.Balage 2020-12-06 17:08:04
Gratula! Kiharcolták valahogy a rókák!
preka 2020-12-06 12:13:27
Sziasztok!
Egy fontos dolog!!!
Aki kritizál mutasson már olyan embert vagy tippadot aki 100% bán nyertes tippeket hoz
Aki ide látogat és várja a tippeket legalább annyi legyen benne hogy pár rosszabb nap után nem kezd el buziskodni ha pedig ennyire okosnak gondolja magát miért vár másoktól tippet?????
Nézzen ő magának elemezték járjon utánna jaaaa hogy azt nem akar akkor fogja be!!!
Sok sikert mindenkinek a mai napra!!!!
karajeev31 2020-12-06 13:02:23
Hello!Ha ezt ram ertetted,vagy nekem cimezted,akkor arra kerlek teged is,olvasd el meg egyszer amit irtam,de ne csak nezd,hanem ertelmezd is!Ha ez sikerul,akkor latni fogod,hogy egy rossz szot nem irtam aarra az emberre,aki a tippet kitette,sot,oda irtam,h ez csak a sajat velemenyem,es senkit nem szeretnek vele megbantani!Ha sikerul ertelmezned amit irtam,akkor lathatod,hogy ez nem egy ember ellen szol,ez nem egy tamadas,vagy szamonkeres,hanem pusztan leirtam a gondolatomat arrol,hogy miert nem szimpatikus nekem a szogletes fogadas akkor,ha valaki nagytetben jatszik!Nekem semmi bajom azzal,hogy miket ir be Matt,azzal sincs bajom,ha 2 hetig folymatosan csak vesztes tippet ir be,m o is "csak "tippel,a tobbi nem rajta mulik,hanem az erintetteken,egyszeruen csak leirtam hogy szamomra nagytettel szogletes fogadasra rakni lutri....
preka 2020-12-06 13:58:49
Helló!Én sem szeretnék senkit megbántani!!
Senkinek nem címeztem ezt általánosságban írtam be mert számomra fura hogy nagyon sokan kritizálnak miközben nem látják mennyi meló van benne!!!!
Gondoljon bele mindenki csak vasárnap mennyi lehetőség van és ebből kéne egy olyan tippet választani ami fix mint tudjuk ilyen nincs de mégis mindenki ezt várja és akkor még e mellé össze is foglalni miért ez a tipp
AMÚGY te mit tennél nagy tétes szelvényre??? Végeredményt?? mostanában nagyon nehéz.
Gólt???én tettem nagy pénzt 2,5gól fölé úgy hogy stat alapján forma alapján felállítás és játékosok alapján mondhatni hogy tuti volt és játszottak egy 0-0-t
marha nehéz napról napra kiválogatni és mindenkinek megfelelni
szerintem inkább örülni kéne mindenkinek hogy van egy ilyen odal ennyi jófej sráccal aki önzetlenűl teszi amit tesz.
sok sikert mára mindenkinek
karajeev31 2020-12-06 14:46:24
Beirtam a mai nagytetesemet!
preka 2020-12-06 14:51:32
igen látom!
preka 2020-12-06 14:51:57
Bízzunk a sikerben!
Sok sikert!!
dotpot 2020-12-06 11:37:08
Én ma ebben látok legnagyobb esélyt.
Mindkettő csapat jó formában van a gól lövés tekintetében.
Stuttgart eddig mind a 9 fordulóban betalált legalább egyszer.
A bréma pedig az otthon játszott 4 fordulójában szintén mindig betalált legalább egyszer.

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2020.12.06. 15:30
Bremen - VfB Stuttgart
Mindkét csapat szerez gólt
Igen
1.55 1 - 2
Tét 100
Nyeremény 155
prigioni 2020-12-06 11:32:05
Nekem csak annyi a véleményem, ha a rovatvezető kiírja, hogy pihen pár napot, akkor muszájból ne rakjon ki másnap tippet, mert ez száj-segg szindróma nálam...
Norbert06250609 2020-12-06 11:59:36
Bölcsebb lettél volna ha magadban tartod. Inkább örülj hogy ma is kaptál tippet☝️tudod hogy reagáltam le veled ellentétben? Nem ilyen negatív megnyilvánulással mint te. Örültem, hogy Matt tegnapi véleménye után mégis került ki részéről újabb tipp, amit az egyik szelómra rakni is fogok, mert ez ma jönni fog👌
prigioni 2020-12-06 12:20:07
Adok a véleményedre, hisz már két hete a csoport tagja vagy...
wigner1 2020-12-06 12:55:30
Nyilván nem szorul az én védelmemre Norbert, de ez engem érdekel. Van valami időhatár, hogy ki és mihez írhatja meg a véleményét?
Matthewryz 2020-12-06 11:38:55
Szia csak hogy megnyugtassalak a szindrómával kapcsolatban mai nap még be volt készítve holnap mar másképp lesz 👌
L.Balage 2020-12-06 10:40:45
Sziasztok!

A mai választásom a Genk - Antwerp belga 1. osztályú mérkőzésre esett.

A Genk 14 meccs után 31-18-as gólkülönbséggel a 3. helyen áll a bajnokságban.
Az Antwerp 14 meccs után 26-19-es gólkülönbséggel a 4. helyen áll a bajnokságban.

A hazaiak 2,21-es lőtt gólátlaggal és 1,29-ös kapott gólátlaggal rendelkeznek az összes meccsüket figyelembe véve.
A vendégek 1,86-os lőtt gólátlaggal és 1,36-os kapott gólátlaggal rendelkeznek az összes meccsüket figyelembe véve.

A Genk az idei 7 hazai meccsén 17-8-as gólaránnyal rendelkezik, ami 3,57-es meccsenkénti gólátlag. Ezeken a meccseken 7-ből 6 alkalommal több, mint 2,5 gól született.

Mindkét csapat elég eredményes a góllövés terén, egyesített lőtt gólátlaguk 4,07 meccsenként, így a mai tippem, hogy több, mint 2,5 gólt szereznek a mérkőzésen.

U.i: semelyik tipp sem 100%-os, így ez sem. A nyereséges sportfogadás csak megfelelő stratégiával és bankkezeléssel működhet, így a tétválasztást ennek tükrében határozza meg Mindenki! (Nálam ez ma a bank 1 %-a)

Sok sikert Mindenkinek!

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2020.12.06. 13:30
Genk - Antwerpen
Gólszám 2,5
Több, mint 2,5
1.49 4 - 2
Tét 100
Nyeremény 149
KisMaj0m 2020-12-06 15:07:28
Szep volt. Koszi.
MgHun 2020-12-06 14:21:15
Gratulálok.
papszu 2020-12-06 14:09:05
Köszönöm!
Matthewryz 2020-12-06 13:52:26
Szurkolók és várlak 👌😁
L.Balage 2020-12-06 13:57:33
Köszi! Hát ez 23. perc alatt le is jött, 2-1! :)
Norbert06250609 2020-12-06 15:08:28
Hatalmas grat ismét🙂tudsz egyáltalán hibázni? Hihetetlen milyen fantasztikus szériát futsz. Csak így tovább🙂🍀 még egy gyors megjegyzés, mivel tudom hogy mennyi a bankod 1%-a, ezért csak mellékes gondolatom hogy ha 100 ezerrel játszanád meg minden tipped, szerintem már milliomos lennél🙂😜 (ha az vagy, akkor bocsi, megsérteni eszem ágában sincs😁)
L.Balage 2020-12-06 15:37:45
Köszönöm Mindenkinek!
Persze, hogy tudok, de az elmúlt 2 hétben szerencsére ritkán. Ellehet játszani a számokkal és a téttel, de ritka az ilyen sorozat. Én már annak is nagyon örülök, ha ilyen tempóban nő a bankom a jelenlegi taktika mellett! :)
prigioni 2020-12-06 16:53:09
Gratulálok L.Balage! A te tippeid is bekerültek nálam azon itteni játékosok körébe, akinek olykor-olykor rakom a tippjeit. Dicséret, szűk ez a kör. Folytasd hatékonyan!
KisMaj0m 2020-12-06 18:13:11
Szia prigioni! Elmondod, hogy kik azok? En is vadaszom a jo tippadokat. Koszi.
prigioni 2020-12-06 19:50:53
Ez egy szubjektív dolog. Nem akarok senkit se "sztárolni", ezért rébuszokba leírom. Cikkírók közül mindösszesen egy van, aki nagyon sok munkát fektet bele, s megjelenése első napján tudtam, hogy ő ide való. Monogram szerint meg leírom a többit, akiktől néha csipegetek tippeket. Valakitől többet, valakitől kevesebbet: S, s, m, K, Z, C. Lenne még kettő, de ők kevesebbet raknak ki mostanság. Ebből az egyik a lap alján lévő, tetszenek a fogadásról alkotott gondolatai, plusz a felajánlása is tavasszal tiszteletre méltó volt.
L.Balage 2020-12-06 17:13:29
Köszönöm az elismerő szavakat!
Igyekszem ezután is jó tippeket hozni!
KisMaj0m 2020-12-06 18:13:36
Remelem hosszutavra rendezkedtel be itt. :)
gzsolt8750 2020-12-06 10:37:19
Nem szoktam ide írni, de ezen megakadt a szemem. A Beerschot erre az idényre nagyon jól össze lett rakva. A belga bajnokság keretein belül nagyot mennek. Coulibaly, Holzhauser szinte minden meccsen betalál. GG hazai is nagyon jó választásnak tűnik. De ez így biztosabb. Az Eupen felveszi a támadófocit, ami a hazaiaknak kedvez. Ráadásul az 1-2 helyen ingáznak idén a hazigazdák.. a statisztika is nekik kedvez, hazai pályán szinte nincs ellenfelük. Úgy 3-1-es hazai győzelmet favorizálnék. Ekkora oddson bőven megér egy nagyobb összeget.

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2020.12.06. 16:00
Beerschot Wilrijk - Eupen
1X2
Beerschot Wilrijk
1.82 0 - 1
Tét 1000
Kihagyott nyeremény 1820
L.Balage 2020-12-06 12:38:19
Elképesztő mennyiségű gól van a meccseiken, több, mint 5 átlagban.
Sok sikert a tipphez, én kicsit ódzkodok tőle, mégis csak kaptak 33 gólt 14 meccs alatt...
Bár kétségtelen, hogy eddig a "lőjünk eggyel több gólt, mint az ellenfél" taktika bejött nekik :)
jorg0001 2020-12-06 10:16:53
SheFfield utd Leicester!
Azt gondolom vendégcsapat nyer legalabb egy félidőt
Sheffield fogadja Leicestert .A hazai csapat nagyon gyengén muzsikal az idei bajnoksagban mindösszesen 4 rugott golja van és a védelem is elég gyatra.
A vendégek 19 gólt rúgtak ami nem annyira rossz a bajnoksag többi csapataval összevetve.A védelem az nem a legstabilabb itt sem ,de azt gondolom hogy egy oylan csapat ami ezidaig összesen 4 gólt rúgott nem fogja rontani nagyon kapott gól statisztikát.
Leicester utolso 2 bajnoksagat elvesztette a Sheffield meg még egyet sem nyert meg
Azt gondolom legyünk ovatosak ha már nagytétesről beszélünk adjunk sanszot hazaiknak is de azt nem birom elképzelni ,hogy mindkét félidőt képesek megnyerni

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2020.12.06. 15:15
Sheffield Utd. - Leicester
Vendégcsapat nyer legalább egy félidőt?
Igen
1.51 1 - 2
Tét 100
Nyeremény 151
Stig 2020-12-06 10:15:54
Sziasztok

Ma egy korai meccset választottam ki. Rosztov otthon fogadja az UFA csapatát. Forma alapján a meccs a hazaiaknak kedvez. Most a Rosztov elkapott egy jó formát és az UFA is egy győzelemmel hangolt a meccsre. Védekezés mindenképp a hazai csapat mellett szól és otthon igen erős a támadó soruk is. UFA kezdi összekapni magát mivel utolsó meccsén igen csak nagyarányú győzelmet ért el és a védekezés-támadás is fejlődést mutat. Ennek ellenére idegenben még nem igen tud folyamatosan jó játékot felmutatni. Rosztov pont az ilyen csapatok ellen tud meglepetéseket hozni, így két gólt várok a meccsen akár gólváltassál de minden a hazai csapaton fog múlni, hogy tovább tudják -e vinni a jó formát vagy sem. Hiányzó lista hazai oldalon a házi gólkirály hiányzott viszont a Dinamo elleni kiütessél végződő meccsen sem játszott igy ma is esélyes, hogy akár több gólt is lőhetnek az UFA csapatának ha nem lesznek nagyképűek. UFA-nál egy meghatározó középpályása és egy támadó lesz hiánycikk. Utolsó egymás elleni meccsen ebben a felosztásban 3 gól is született.

Bátrabbak ajánlom az Ázsiai gólszám 2 feletti opciót is.

Sok szerencsét mindenkinek! 🍀⚽

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2020.12.06. 12:00
Rosztov - Ufa
Ázsiai Gólszám 1,5
Több, mint 1,5
1.48 0 - 1
Tét 1000
Kihagyott nyeremény 1480
Matthewryz 2020-12-06 09:46:41
Lille - Monaco

Mindkettő csapat 23 egységgel áll csak a Lille 3. Monaco 5. helyen tanyázik.

Lille nemzetközi szereplése eléggé jól sikerült elsők a csoportban és megvan a biztos továbbjutás.

Monaco remek formában van és zárkózik ahová Ők valóban tartoznak.

Mindkettő együttes támadó felfogású játékot mutat akár nemzetközi akár liga mérkőzés.

Nos a statisztikai alapokra helyezve ez a mérkőzés így néz ki (láthatjátok miért ezt választottam):

Lille 8.5 over 83%
Monaco 8.5 over 80%
Egymás elleni átlag 13.83 szöglet/mérkőzés
Lille átlag 6.83 szöglet
Monaco átlag 7 szöglet
Lille csapat átlag 3.5 over 100% 4.5 over 67%
Monaco csapat átlag 3.5 over 90% 4.5 over 60%

Bankot nem írok mert ez a véleményem szerint egy szubjektív dolog. Annyit írok hogy ezt a tippet a statisztikák alapján biztosnak érzem.

Ezek tudatában hozom meg az opciót ami:
Szögletszám 8.5 több 1.56x


Itt az indoklás.
dotpot 2020-12-06 11:33:38
Köszönjük a statisztikákat és reméljük ma is nyerünk.! :)
Norbert06250609 2020-12-06 09:27:23
Sziasztok!

Ma gólváltás szempontjából ezt a dán meccset látom biztató értékűnek. 2 nagyon gólerős csapat presztízs csatája lesz a mai.
Egymás elleni meccsükön is szinte mindig betaláltak a felek, bízom benne hogy nem ma szakad meg ez a sorozat. Sok szerencsét Mindenkinek🙂🍀

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2020.12.06. 14:00
Sönderjyske - Nordsjaelland
Mindkét csapat szerez gólt
Igen
1.55 2 - 1
Tét 1000
Nyeremény 1550
L.Balage 2020-12-06 15:38:45
Szép tipp! Gratula! :)
Norbert06250609 2020-12-06 15:50:22
Köszönöm szépen 🙂
Dzsanni 2020-12-06 09:02:24
Sziasztok
A ket legtobbett szabalytalankodo es legdurvabb csapat az olaszoknal. Adott egy olyan biro aki nem rest a lapot a zsebeben tartani,en ma raprobalok a 9-10-11 lapra ezen a merkozesen! Remelem nem csal a megerzesem.. Sok sikert mindenkinek!

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2020.12.06. 12:30
Hellas Verona - Cagliari
Büntetőlap-szám 6,5
Több, mint 6,5
4.20 1 - 1
Tét 1000
Kihagyott nyeremény 4200
wigner1 2020-12-06 10:13:40
Csak szólok, hogy ez a bíró a legutóbbi két bajnokit lehozta nulla lappal, ami olasz viszonylatban nagyon durva, mert nem finomkodnak egymással a csapatok. Drukkolok, hogy nyerj, de kíváncsi lennék arra a nagy tétre, amit erre a tippre szántál ;)
Dzsanni 2020-12-06 10:20:58
Napoli - Roma 3lap, Roma-Parma 0 ,valo igaz! 10 000 a tetem 6,5 fole es ezer ft-kal beprobalom a 9-10-11 lapot. Lattam a ket csapat tobb meccset is, rengeteget szabalytalankodnak es a tavalyi egymas elleni meccsuk miatt probalom meg. Ennyit meger a jelenlegi helyzetben.. Nem hiszed el,hiaba uldozom a kimeneteleket egyszeruen 10/8 ami elmegy az utolso percekben annyira rossz passzban vagyok.. Ez az oka es nem is kotom mas meccsekkel.
wigner1 2020-12-06 12:01:35
Igen, a végeredményekre fogadni mindig neccesebb. Mert ugye egy kiállítás, 11-es, és máris borul a legtutibb tipp is. Szerintem, ha valaki következetesen kitart a lapok és szögletek mellett, többségében fognak jönni a tippek. A másik jó fogadás a GG. Elvégre gólra játsszák a focit és vannak bajnokságok, ahol nem bunkerfocit játszanak. Én nagyon szorítok, hogy megszakadjon a nyeretlenség és jöjjön a tipp! Hajrá!
Dzsanni 2020-12-06 09:04:47
Meg egy kis info. Tavaly ugyanebben a felallasban tiz lapot dobott le.
Dzsanni 2020-12-06 09:18:13
Lille-Monaco is erdekes lehet lapokra. Tudom lassan mindenki utal lapokra rakni,en se vagyok hive de a covid miatt a kimeneteleket egyszeruen nem tudom eltalalni mostanaban..
Norbert06250609 2020-12-06 10:53:31
Szia, itt érzésem szerint a piros is villanhat...
wigner1 2020-12-06 10:19:28
Itt valószínűbbnek tartom a több lapot. Ezt a tippet én is néztem. A bíró is adott hozzá. 4.5 fölötti lapszám 1.65-ért nem túl nagy kockázat.
Dzsanni 2020-12-06 10:22:50
Ezzel akartam kotni a verona meccset pont,de elengedem. Talan itt is ezresekkel megprobalom a 9-10-11 lapot.
wigner1 2020-12-06 12:03:34
Nekem ma a Monaco meccsen a 4.5 fölötti lap a tuti tippem. 61 a tétem, mert úgy 100 lenne a felvehető
Neverlose 2020-12-06 08:39:17
Sziasztok!

Mára egy mecset hoztam nektek a magyar NB2bol. Nem szeretek alsóbb osztalyokra fogadni de a Vasas pont az egyik kedvenc csapatom fogadási szempontból. Aki kicsit követi a magyar labdarúgást annak szerintem nem kell bemutatni az angyalfoldi csapat igazolasait Radó és Feczsein személyében. A kezdeti nehézkes indulás után mára már az egyik ha nem a legjobb formába lévő csapatról beszélünk a másodosztályban. Ennek a csapatnak bőven első osztályú a kerete a maga 5M € körüli összértékkel. Szerintem idén meglesz nekik a feljutas ha folytatják a remek sorozatot amiben vannak márpedig miért ne folytatnak ilyen játékosokkal.

Plusz érv ami a Vasas mellett szól, hogy ma Dvsc - Budaörs lesz az esti meccsen így a két elöl lévő csapatból valaki pontokat hullajt majd egy esetleges döntetlennel pedig meginkább előnyös helyzet alakulhat ki a Vasas Radóék számára.
Egy szónak is száz a vége ez ma egy kötelező győzelem nekik a hét közepe óta rendesen be is szakadt a szorzó a kezdeti 2.00rol most jelenleg 1.6ert rakható.

Sok sikert mára mindenkinek!

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2020.12.06. 17:00
Kazincbarcika - Vasas
1X2
Vasas
1.60 1 - 2
Tét 100
Nyeremény 160
szaki76 2020-12-06 09:35:45
Szia Neverlose! Annyit hozzá fűznék a kommentedhez, hogy a Kazincbarcikánál most volt edző váltás és ilyenkor általában kicsit jobban felrázzák a csapatot nagyobb a motiváció. De attól független egyértelműen a Vasas az esélyes, de múlt héten éppen hogy nyertek Győrben... De kívánom hogy zöldüljön 🙏🍀
Neverlose 2020-12-06 10:35:33
Szia szaki!

Köszi az észrevételt ennek ellenére szerintem ez ma nem sokban fogja befolyásolni a mérkőzést a már említett Budaörs Debrecen rangadó miatt is.
Köszi neked is sok sikert! 😁
Neverlose 2020-12-06 09:10:30
*Bocsánat kis elírás, Budaörs - DVSC meccs lesz ma este.
karajeev31 2020-12-06 08:26:43
Hello!En nem ertem miert kell ennyire a szogletekhez ragaszkodni nagytetes tippnel,most mar ott tartunk,hogy lassan a tippek 80%-a szogletes...Ezzel csak az a baj,hogy teljesen lutri,nem esz erveken alapulo ,es meginkabb nem profinak tuno tipp..Meg veletlenul sem kotekedesbol irom amit irok,de nezzuk csak:Monaco legutobbi 4 bajnokijan a szogletek alakulasa:Monaci-Nimes:11 szoglet,Monaco-Psg 3 szoglet,Monaco-Nice 5 szoglet,es Monaco-Bordeaux 14 szoglet,,Tehat a legutobbi 4 merkozesbol 2-on jott volna a 8.5 o tipp,2-on nem,vagyis a talalati arany 50%-os!Reszemrol ezzel csak az a baj,hogy ezek alapjan a mai tippre is az az elso gondolatom,hogy vagy-vagy...50-50...vagy bejon vagy nem...Akar johet konnyen is,ahogy az adatokbol lattuk lehet 14 szoglet is es akkor konnyen megvan a tipp,de lehet akar 3 szoglet is...Viszont en ugy gondolom,hogy aki tenylegesen nagytippesnek hasznalja ezt a rovatot,az nem teheti meg,hogy nagytettel egy olyan tippre rakjon,ami 50-50%,hogy bejon e vagy sem...Azt gondolom,hogy nagytetes tippnek ennel egy kicsit osszeszedettebb,jobban koruljart,jobban atgondolt tippnek kell hogy legyen!De ez csak az en velemenyem,remelem nem bant meg senkit,hogy leirtam....Aki teszi annak sok szerencset!
L.Balage 2020-12-06 11:35:01
Kedves Karajeev!
Abban egyetértek Veled, hogy arányaiban túl sok a lapos és a szögletes tipp/javaslat Matt részéről, de azt ne feledjük, hogy ez az Ő rovata!
Én például a gólok számában látom a lehetőséget, mivel ott még "külső ráhatás" esetén is ki lehet jönni jól.
Megjegyzem, hogy milyen érdekes és egyben elszomorító, hogy a megnyilvánulásod mennyi "^"-t kap 1-1 jól eltalált tipphez képest.
Én ebből azt a tanulságot vonom le, hogy az itteni közösség egy része elvárja, hogy jó tippeket kapjon mindig, mivel azt gondolja, hogy ez "jár neki".
Bárcsak a jó tippek után látnék ennyi pozitív reakciót...
U.i: A köszönetnyilvánítást még nem késő megtanulni senkinek!
karajeev31 2020-12-06 12:45:13
Kedves Balage!Ne haragudj,de most egy oltari nagy hulyeseget irtal!!!A te mondanivalod azt tartalmazza,hogy en valamiben hibaztatom Matthewryzt,vagy hpgy elvarom tole a jo nyero tippeket,mikozben egy szoval sem emlitettem ezeket!Teljesen vakvaganyon vagy,inkabb olvasd el ujra amit irtam,es latni fogod benne,hogy teljesen normalis hangvetelu az iromanyom,aminek a vegen az is szerepel,hogy EZ CSAK AZ EN VELEMENYEM,ES REMELEM NEM BANTOK MEG VELE SENKIT!!!Ha te szerinted ez egy elszomorito megnyilvanulas reszemrol ahogy irtad,akkor sokkal inkabb magadban keresd a hibat es a rosszindulatot szerintem!Latom a te beirt tippjeidet is mindig,de soha,hagsulyozom SOHA egyszer sem raktam sem a te altal leirt tippeket,sem Matt tippjeit,ugyanis nem hiszek abban,hogy mas gondolata jobb lehet nekem,mint amit en szeretnek megjatszani,ha nyerek akkor jo volt a gondolatom,ha nem,akkor meg csak is magamat hibaztathatom,es ez igy tiszta,es meg ehhez hozza jon az is,hogy nem szokasom szogletekre,lapokra fogadni,marpedig itt inkabb az a kedveltebb..Szoval majd ha egyszer ugy erzem,hogy akar a te tipped vagy valaki mase az,amit eppen szeretnek megjatszani,akkor hidd el megfogom koszonni!Mattnek a munkaja amit ide rak minden nap megsuvegelendo,de azt azert ne vard el,hogy minden aldott nap ha beir valaki egy tippet megkoszonjem,ugy,hogy nem szoktam megtenni!A ma beirt gondolataim nem Matt ellen iranyultak,sokkal inkabb a szogletes fogadasnak,amit nagytetnel kicsit lutrinak erzek.Azt hiszem,hogy Matt ertette amit irtam,mert bar neki irtam,o megis teljesen normalis hangnemben valaszolt,te,aki meg csak hozza szolt ,teljesen felhaborodott hangnemben tette,ami erthetetlen szamomra...Kerlek olvasd at ujra amit irtam Mattnek,es latni fogod,hogy sem szamonkeres,sem hibaztatas,de meg csak egy rossz mondatotm sem volt Matt fele,csupan csak leirtam a gondolatomat a szogletes fogadasrol...Tovabbi szep napot mindenkinek,es sok nyeremenyt!
L.Balage 2020-12-06 13:14:05
Szerintem kicsit félreértelmezted, amit írtam.
Egyáltalán nem Rólad volt szó az írásomban, nem azt mondtam, hogy személy szerint Te hibáztatsz valakit vagy hogy Te elvársz jó tippeket.
Az elszomorító jelzőt nem a megnyilvánulásodra írtam, hanem arra a tényre, hogy mennyi "lájkot" kapsz a leírt véleményedre (tehát a közösség egy részére, aminek Te szerintem nem vagy része). Van különbség a két dolog között...
Szerintem én is normális hangvételben írtam és megjegyzem semmi rosszindulatot nem tartalmazott irányodba a mondanivalóm.
Ha nem játszod Matt tippjeit, akkor a köszönetnyilvánítás rész ez esetben Rád nem vonatkozik, tekintsd tárgytalannak!
Sok helyes tippet és szép napot kívánok én is Neked!
karajeev31 2020-12-06 13:26:37
Nem jatszom,mert mar megtanultam,hogy konnyebb ugy vesziteni ha a sajat tippem megy el,mintha amikor valaki maset megrakom es az,mert utana csak az jar a fejemben,hogy miert nem a sajat megerzesemre figyeltem..:)Igazad van,nem vagyok a kozosseg tagja,nagyon ritkan irok ide,de ha irok,akkor is ugy teszem,hogy figyelek ra,hogy ne megbantva tegyem,es ne legyen belole vita!Azt is szoktam latni,hogy sokszor nyertes tippeket irsz be ide,amit ha nem banod,megkoszonni nem fogok,de grat hozza,es igy tovabb!:)Tema lezarva,csak ugyesen mindenki!:)
Ui:Par perc,es beirom ami az en nagytetesem mara,a tippbol latszani fog,hogy szamomra melyik fogadasi szisztema tetszik,ha nagytetesrol van szo!
L.Balage 2020-12-06 13:37:05
Köszönöm szépen! Én csak azért kezdtem el megosztani rendszeresen a tippjeimet itt, hogy segítsek egy kicsit a közösségnek, aminek Te is tagja vagy, még ha kevésbé is aktív! Nem kötelező megjátszani a tippjeimet, ez csak egy jó szándékú ajánlás!
Régóta készítek elemzéseket, jóval régebb óta, mint amióta itt megosztom őket.
Egyébként teljesen korrekt, ahogy megnyilvánultál, semmi kifogásolnivaló nincs benne. Hajrá a mai tipphez!
karajeev31 2020-12-06 13:44:04
Beirtam!
csabus 2020-12-06 09:24:24
Kedves Karajeev és Matt!
Előre bocsátom, hogy nem kötekedésnek szánom soraimat, továbbá azt is ki merem jelenteni, hogy Matt, vagy Kapi sem szorul a védelmemre! Viszont ha már hoztál kiragadott statisztikai adatokat, akkor engedd meg, hogy én is írjak néhány számadatot a Lille-Monaco meccsel kapcsolatban a szögleteket illetően:
Bajnoki meccseken a szöglet statisztika így alakul:
Lille meccsein átlag 9,58 szöglet van, a Lille 5,42 szögletet lő meccsenként.
Monaco meccsein 10,67 szöglet volt eddig átlagban, a Monaco 7,33-at lőtt átlagban egy meccsen.
Lille otthon 10,5 / 6,83 szöglet átlagot hozott ami az össz szöglet és az általa elvégzett szögleteket illeti.
Monaco idegenben 11,6 / 7 mutatóval rendelkezik. Vagyis átlagban 7 szögletet rúgnak idegenben...
Ezek csak számok, de elég meggyőzőek szerintem. Ugyanakkor a mérkőzés alakulásától is nagyban függ a tipp sikeressége, ugyanúgy, ahogy a többi tippnél is igaz ez.
A tegnapi nap margójához még annyit, hogy én a statisztika alapján három meccset választottam szöglet overre.A City és a Barca jött is simán, a Sevilla-Real meg kuka... Ezért különösen nehéz napi egy tippet ajánlani itt, ami zöldül is. A lényeg, hogy én tenni fogom a mai ajánlást! Hozzáteszem még, hogy az elmúlt napok tippjeiből nem mindegyiket tettem, mert ezeket a Matt tippeket kíváló ötletnek tartom, amiből lehet kiindulni és vagy vele tartani, vagy ez alapján saját, megalapozott tippet megfogadni.
A lényeg, hogy kitartás a tippadóknak és hideg fejjel, csak pozitívan! A kedvenc mondásommal zárom soraimat: nehéz pénzkereset ez!! :)
UltrasKispest 2020-12-06 10:00:38
Élőben látom értelmét szögletekre rakni. Tegnap három meccset raktam kötésben élőben, barca 1 0 nál, psg 1 1 nél, cselzi 1 1 nél. Mindenhol sok szögletet pakoltam, gondolván, h az erősebb csapatok betolják a kapu elé a gyengébbet. Psg necces volt, többi simán jött. Ez a taktika működhet, ma is rápróbálok
karajeev31 2020-12-06 09:37:35
Hat..Ki ebben hisz,ki abban...En csak azt jeleztem,hogy szerintem eleg lutri dolog..Ha megnezitek a ket bajnokival ez elotti meccsen ugyanezen statok alapjan amiket leirsz nyugodt szivvel raktatok volna a Monaco-Psg meccsen a 8,5 o szogletet ugye?Es lett 3 ossz vissz...Bejohet ma is,de nekem nagytetesnek lutri...
Matthewryz 2020-12-06 09:54:13
Én továbbra is azt mondom hogy mindegy ki mit választ gól lapok szöglet vagy végeredmény bármi. Ki lehet elemezni de úgy is a csapatokon múlik. Ez egy ajánlás :) nem kell mindent vakon rakni ha nem értesz vele egyet
karajeev31 2020-12-06 12:24:24
Igen,igy van!
GABIBUSZ 2020-12-06 11:08:52
Sziasztok!
Saját véleményemet írom le, a pénzével mindenki saját maga gazdálkodik! A támadó felfogásban játszó csapat nem szögletet akar kiharcolni,hanem gólt rúgni! A védekező játékosokat először arra tanítják meg,hogy vagy taccsra vagy ki a mezőnybe takarítsák a labdát! Valamikor úgy tanultuk a szöglet fél gól éppen ezért a védők próbálják elkerülni!
Ha két támadó felfogású játszik egymás ellen mint jelen esetben is akkor már inkább gól-gól!
De még egyszer mondom ez saját vélemény!

további témák a rovatból

A stratégia a következő: Két-, vagy több teniszmeccs kötésben, amelynek az eredő szorzója 3,0 körüli. A tét kialakítása egy biztonságos bankroll-menedzsmenten-, valamint a Fibonacci stratégián alapul.
A stratégia a következő: Két-, vagy több teniszmeccs kötésben, amelynek az eredő szorzója 3,0 körüli. A tét kialakítása egy biztonságos bankroll-menedzsmenten-, valamint a Fibonacci stratégián alapul.
És ismét itt van a vasárnap, az NB2 újabb fordulója következik, amelyből mi is készültünk három meccsel, kötésben.
És ismét itt van a vasárnap, az NB2 újabb fordulója következik, amelyből mi is készültünk három meccsel, kötésben.
Jó kis örökrangadó, immáron tét nélkül. A Fradi már bajnok és a kupadöntőbe is bejutott, az MTK pedig stabil középcsapatként végez majd a bajnokságban. Csak a történelmi rangadó presztízse a tét, no meg a becsület.
Jó kis örökrangadó, immáron tét nélkül. A Fradi már bajnok és a kupadöntőbe is bejutott, az MTK pedig stabil középcsapatként végez majd a bajnokságban. Csak a történelmi rangadó presztízse a tét, no meg a becsület.