2021.04. 29.

Tipplapföldi gólváltós

Tipplapföldi gólváltós

A rovat a GG vagy nem GG rovat folytatása. Új kör, új remény, illik hozzá egy új név is. foto: pixabay.com A játék röviden: 33 egység bank, 7 lépcső, Fibonacci tétemelés, 100 nap 100 tipp, gg+2,5 o vagy nem gg+2,5 u

19. tipp

Bank 36,48

2. lépcső, tét 1 egység

DVTK-Újpest gg

 

Ez egy nehéz tipp szerintem. Ma a körülményeket mutatom be a csapatok helyett.

Tabella: Újpest 38p, Zte 36, Honvéd 33, Dvtk 32 Ebből a kvartettből egy kiesik a másodosztályba. 

Egy nagy káosz itt minden, mint minden évben a záróhetekben nálunk.

Az Újpestnek 1 pont kell a biztos bentmaradáshoz, de a DVTK, ZTE páros ellen játszik és közte lesz egy Vidi eleni kupadöntő. 

A ZTE a Kisvárdát fogadja hétvégén, csak nyerni kell és bentmaradnak. Könnyítés, hogy a Várda már nyaralhat a tabella közepén. Amennyiben nem nyer a ZTE úgy még az Újpest ellen egy, olyan meccs kerekedhet, ahol a vesztes kiesik. 

A Honvédnak simán verni kell a Budafokot, de még ez se lehet elég, ha a Fradi borsot akar törni az orruk alá.

A DVTK-nak szinte csak a 6 pont segít. Ehhez az Újpestet kell legyűrni, majd azt a Vidit, aki még lehet 2-3-4 és kupadöntős is (ne feledjük pár éve pont a Vidi ellen menekült meg a Diósgyőr egy őrült meccsen).

 

Ki esik ki? A nagy múltú lilák vagy a Honvéd? Esetleg az évek óta túlélőt játszó DVTK? Szerintem a ZTE dolga a legkönyebb, a Várda elengedheti a meccset ellenük.

Az Újpestnek 1 pont kell, de ez most nehéz lesz. Szenvedős a játék, lesznek hiányzók és két túlélésért küzdő csapattal meccselnek. A ZTE, ha győz hétvégén, szerintem akkor is szívesen belerúgna a zárófordulóban az általuk utált lilákba. Éppen ezért most kéne 1 pont, de pont a DVTK ellen, akinek kötelező a 3 pont. A kupát félre kell tenni most, mert ott az Újpest mindig más arcát mutatja, mint a bajnokságban, és a Vidivel idén amúgy sem sikerült felvenni a versenyt. Szép lenne a kupagyőzelem, kivéve, ha a ligából kiesnének. A tippem magyarázata, az, hogy ezt a meccset nem lehet befejezni lőtt gól nélkül vagy nagyon meleg lesz a pite.

A Honvéd valószínűleg elveri a Budafokot, de még ez is kevés lehet. Vagy le kell győzni a Fradit, vagy valahol bukni kéne a Dvtknak (vagy a Várda ellen a ZTE-nek). Előbb simázzák le a Budafokot utána kalkulálhatnak.

A DVTK a végére feltámadt, megissza valaki ennek a levét, vagy semmit nem ér a végső roham. Nincs más dolguk, mint nekiesni a megtépázott Újpestnek. Ha otthon nem képesek gólt rúgni ennek az UTE-nak, akkor megilletik a kiesést. Ez az indok a tippem diósgyőri felére. Mellékszál, hogy nekik a Vidi, Puskás, Paks triót is nézni kell.

 

1:1-et is kinézek ebből, ezért nem overezek.

Amennyiben nem nyer a Dvtk, úgy lefő a kávéjuk, de a bentmaradásuk egy meglepetés kiesőt eredményezne (a ZTE-t azért sorolnám ide, mert ostobának kell lenni, ahhoz, hogy innét kiessenek és az lenne az extra pofon, ha az Újpest intézné ezt el jövő héten). 

 

Évről évre cirkuszba illő az NB1 utolsó 2 hete. Még, ha tojunk is erre a kabaréligára, akkor is érdekes, hogy mi lesz ebből a káoszból. Kiesik a jelenleg legjobban álló Újpest? Búcsúzik a nagy Honvéd? Nem tudja megoldani a legegyszerűbbet a ZTE? Megint túlél mindent a DVTK vagy kukába megy a feltámadás? 

tipp
Diósgyőr - Újpest
Mindkét csapat szerez gólt | Igen | 1.74 | (10/10)

kapcsolódó meccs

Diósgyőr - Újpest

2021. 04. 29. 17:30 | NB I Tovább a meccshez

hozzászólások

Hozzászólás írásához lépj be vagy regisztrálj!

rendezés: legújabb | legnépszerűbb
ferenc.mizsei 2021-04-29 19:09:11
Ilyen gyenge focit, mostanában nem igen láttam, eze utálom a magyar focit,
seantaylor21 2021-04-29 19:09:00
Vállaltam a lutrit ma megittam a levét, remélem nem hosszú távon. 2.lépcsőn még beleférnek ilyen buta döntések. Engem meglepett hogy a dvtk ennyire kínlódik ma. Az ujpestet utolag már megértem hova siessenek 0 0 nál
Lalika 2021-04-29 23:30:46
oké, csata után okos a magyar ahogy mondják. De mindenki elhitte, hogy van egy kieső jelölt aki egymás után le tud hozni 3 vagy több győztes mérkőzést zsinórban amikor már ég a ház?
seantaylor21 2021-04-30 00:30:25
újpest fanként bíztam benn hogy nem de az hogy ilyen helyzetben még gólra se képes a dvtk akkor minek nyertek hármat ezek a jóképességűek. Beridze Mitro nélkül kb. halott előrejátékra számítottam tőlünk, a kupára is kéne szufla így adtam egy esélyt a dvtk gólra. Későn gondoltam bele hogy mi ma a túlélésre játszunk, miután gólt vártam a dvtktól így bátrabb focit vártam tőlünk is mert a vereségnél égett volna azért a mi házunk is ( anno a vidi már tartotta bent a dvtkt, a zte meg szerintem szívesen belénk rúgott volna hogy kiessünk, mégha gyengék is ott lebegett volna a kötél a szemünk előtt)

na mindegy, én 1:1-et vártam, de ezt megettem. ami pozitívum a meccsről, visszatértem az őskorba és rádióközvetítésben hallgattam végig a meccset. kár hogy a srác minden második mondata :"mire ezt elmondtam már..." volt
Lalika 2021-04-29 23:31:49
bár én bíztam abban, hogy legalább az Újpest virít egyet...
seantaylor21 2021-04-29 17:56:32
Látszik hogy nehéz tippet tettem.amíg a dvtk nem vezet addig az újpest nem erőlködik , viszont kérdés hogy mire betalál a dvtk marad e idő felpörögni a liláknak?
Rajtam egy meglepi Újpest gól segítene mert akkor pihenhetnének amig a dvtk erőlködik a minimum 1 pontért. Bevállaltam ezt a rizikot
tozso001 2021-04-29 18:00:17
Még van idő!
Ki szurkoljuk azt a két gólt!
tozso001 2021-04-29 17:45:46
Sziasztok.

31. TIPP

Bank 28,86 egység

5. lépcső, Tét 8 egység

MTK - MOL Fehérvár gg+2,5 over

Az MTK csapata nincs top formában mostanság!!
Teljesen kiszámíthatatlan mérkőzéseket játszanak.
Nem tudom elképzelni,hogy a hazaiak lehozzák a meccset
kapott gólok nélkül.
Abban viszont bízok,hogy egyszer azért betalálnak.

Ez az én SAJÁT VÉLEMÉNYEM erről a mérkőzésről nem kérek
a becsmérlő kommentekből.
Köszönöm!

Megígértem Sean mesternek,hogy kíváncsiságból végig viszek egy játékot én is.
Nem adom fel!!



Hajrá!

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2021.04.29. 20:00
MTK - Fehérvár
Mindkét csapat szerez gólt + Gólszám 2,5
Igen és több, mint 2,5
2.07 1 - 3
Tét 1000
Nyeremény 2070
btts 2021-04-29 19:30:18
Becsmérlő erős jelző, a nagybetűs írás meg kiabálást és ingerültséget jelez. Azzal, hogy hsz-t írsz, véleményt formálsz, és mivel ott van alatta a válasz lehetősége, így lehetőséget ad az oldal arra, hogy kulturált keretek között reagálunk rá , vagy véleményt formálunk. Én ezt tettem, nem szidalmaztam, nem becsméreltem. Viszont azt látom, hogy már ez atlépte az ingerküszöböt. Így viszont azt tudom tanácsolni, hogy olyan oldalra kell menni tippet adni, ahol azt nem lehet kommentálni.
btts 2021-04-29 19:34:30
Vagy a rovat fejlécében jelezni kell, hogy csak sikeres tippnél lehet hozzászólni, de akkor is csak gratulálni lehet. Vesztes tippek sorozatánál nem lehet véleményt formálni, mert a tippadók csakis a dicséretet tudják kezelni.
seantaylor21 2021-04-29 19:57:54
Megértem a kifakadásod csak szerintem Tozso nem arra reagált alább amire írtál. Amit írtál teljesen oké. Szerintem amiket Tozso hoz tippet az az ő gondolata csak az érvelései nem a sajátok az tényleg gyanúsan googlefordítós.( ez jogosab támadható, ha nem az ő tippje akkor vállalja fel nincs azzal baj ha vki hallott infot külföldről vagy vhonnét és így hioz tippet. Én elhiszem hogy Tozsonak ezek a saját tippjei de akkor tényleg nem értem az elmúlt napok googlefordíto gyanus elemzéseit erre én is kíváncsi lennék. Szerintem is hitelesebb lenne saját elemzéssel ,ha pedig mégis saját az írás akkor nem értem ezt a googlefordító szintű nyelvtant) de nem akarok Tozso nevében beszélni remélem megtaláljátok a közös hangot. A bankjára írtam kommentet azt olvasd el szerintem ott nem hibázott tozso, én is úgy hozom a bankot hogy a feltett tét még nem vonodik le az adott tippnél a bankból.
btts 2021-04-29 21:18:35
Rossz reakciók sorozata. Nem akarok senkit elüldözni, vagy megbántani. Nem foglalkoztat, hogy translate vagy sem, azért senkit nem bántanék, mert egy adott nyelvet nem beszél és segítséget igénybe vesz. Én inkább vártam volna olyat, hogy x és y helyen vannak jó tippek amiket tovább vizsgálva /elemezve itt is megteszem, mert jónak gondolom, vagy ezt és azt vizsgálva jutottam erre. Na bumm ez nem jött be, rossz sorozatba vagyok stb. Egy ilyen válasz számomra feltételezi, hogy tesz bele időt és energiát, és mögé áll a sikertelen tippnek is. Félrement ez ma, erre írtam, hogy rossz reakciók sorozata. Azért haraggal a szívébe senki ne térjen nyugovóra ma, annyit nem ér az egész.
szumi0411 2021-04-29 15:07:20
Na, kezdődnek a törökök. Csak ne úgy, mint tegnap. Erzurum egy lufi.
contro il calcio moderno 2021-04-29 14:42:47
Nem mondanam,hogy ez a nap tutija,de a Diokat mar kirakta ST,latom a Braga is porog,nekem pedig ez a 3. ami tetszik,es rakom is.

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2021.04.29. 21:30
El Zamalek - Al-Mokawloon Arab
Mindkét csapat szerez gólt
Igen
2.24 2 - 2
Tét 100
Nyeremény 224
contro il calcio moderno 2021-04-29 22:43:11
Fél óra alatt pipa. Kell is,ha már a mennyei cserben hagyott
seantaylor21 2021-04-29 22:59:38
Gratulálok
contro il calcio moderno 2021-04-29 23:01:28
Kössz. A háromból az jött, amiben a legkevésbé hittem.
tozso001 2021-04-29 14:29:26
Sziasztok!

30. TIPP

Bank 33,86 egység

4. lépcső, Tét 5 egység

Sivasspor - Yeni Malatyaspor gg+2,5 over

A hazai csapat kitünő formában van. 12 mérkőzés óta veretlen.
Jelenleg a tabella 7. helyén tanyáznak 52 ponttal.
A vendégek 40 pontosak és a 14. pozíciót foglalják el.
Mivel a Yeni Malatyaspor közel van a kieső zónához,úgy gondolom
küzdeniük kell a győzelemért és egy gólra minden képpen
jók lesznek.

Gólokat várok a csapatoktól!!


Hajrá!

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2021.04.29. 15:00
Sivasspor - Yeni Malatyaspor
Mindkét csapat szerez gólt + Gólszám 2,5
Igen és több, mint 2,5
2.45 1 - 0
Tét 1000
Kihagyott nyeremény 2450
btts 2021-04-29 16:52:31
Biztos, hogy annyi a bank amennyit írsz? Mert az elmúlt napokban elfele mentek a tippek szép számmal. És mint ahogy egy másik posztnál contro megemlítette, inkább tűnik ez vakon lövöldözésnek, mint megfontolt tippelésnek. És éppen este lesz egy ami zöldül, akkor meg jön a magasztalás, hogy na tudod ezt te, megraktad ma is a szakmát. Holott napról napra ha követi valaki a munkásságod, azért felvet pár kérdést a munkásságod (mi alapján fogalmazol meg 1 tippet?) És nem az első vagyok, akinek feltűnt ez, és szerintem nem is az utolsó. Btw másik török meccs ezzel párhuzamosan hozza a fenti tippet, ha jobban megnézi az ember, látja is, hogy ott erősebb lábakon állt az elgondolás.
moslékman 2021-04-29 19:08:51
Szerintem az, hogy ki honnan hozza a tippjeit kb mindegy, mivel mindenki mashogy fogad. Van aki meccseket nez, van aki statisztikakat bongeszik, es van aki kulonbozo portalokon informalodik es azok alapjan hoz dontest. Tozsot azert megszolni, mert van amikor kulfoldi irasok is befolyasoljak a donteset szerintem nincs ertelme, mert attol a pillanattol kezdve, hogy kivalasztja es sajat dontes alapjan idehozza, mar a sajat tippjeve valik. Az mindenkepp becsulendo, hogy naprol napra raaldozza az idejet, hogy velunk is megossza. Nem szorit pisztolyt senkinek a fejehez hogy kovesse, mindenki eldontheti, hogy az altala kozolt informaciok hasznosak-e a szamara. En speciel szinte sose veszek at tippet, de mindig atolvasom az itt leirtakat, hatha ravilagit olyan aspektusra, ami felett esetleg elsiklottam, es volt mar ilyen joparszor. A tetemeleses rendszerrel kapcsolatosan bevallom oszinten nekem ez a rendszer egy helyben toporgas, mert alacsony lepcson minimalis a banknovekedes, magasabb lepcson meg nagy a kockazat. En szemely szerint magasabb teten inkabb a bank nagyobb reszet teszem fel, de csak olyanra, ami lehet alacsony szorzo, de biztosnak gondolom, a napi bohockodashoz meg aproval mennek a bevallosabb probalkozasok. De a jo tarsasag miatt, illetve azert, mert kulonbozo bajnoksagoknak is vannak itt hozzaertoi minden nap tobbszor is felnezek ide, es ez a topic lenyege szerintem. Elnezest ha bo lere eresztettem :)
seantaylor21 2021-04-29 20:19:13
A tétemelős írásodra reagálnak. Jogos az írás az alacsony lépcsőkről viszont a saját taktikámhoz nekem most bőven elég. A célom hogy 100 nap után minimum duplázzam a bankomat semmi komolyabb . Azt simán el kell tudni érni így is vagy nem játszottam jól. Ha elbukik a bank 100 meccs előtt akkor is én buktam meg, ha nincs meg a bank duplázás akkor meg nem voltam eléggé ügyes.

Valóban van benn toporgás de az én célomhoz ez most passzol.
moslékman 2021-04-29 20:34:02
Nem is akartam megkerdojelezni hogy jo-e vagy nem, tavol alljon tolem :) annyi az egesz hogy az en taktikamhoz es habitusomhoz nem passzol, nekem nem menne, de megis itt vagyok nap mint nap, mert a tippek a lenyeg, az hogy ki milyen szisztema szerint jatsza meg oket teljesen mellekes szamomra
seantaylor21 2021-04-29 20:39:40
Tudom h nem megkérdőjelezted csak szimplán válaszoltam mert alapból tényleg nem egy top elmélet lenne csak a szerény céljaimhoz passzol így ;) hajrá
tozso001 2021-04-29 17:21:54
Mivel lépcsős tét emelés van,kettes szorzó felett,
Ha kettő elmegy a harmadik meg jön akkor már pluszban vagyok.
Nem figyeled a játék lényegét.
btts 2021-04-29 17:31:56
Oké, és mi a helyzet a tippekkel? Nem figyeled a hozzászólásom lényegét. Bár contro írására se reagáltál valamiért.
contro il calcio moderno 2021-04-29 19:29:38
nem lényeg,en nem is tamadasnak szantam. csak ha mar masok tippjét hozom sajatkent,legalabb atirom a google forditast magyarra,hogy mutasson valahogy. de nem vagyunk egyformak,a lenyeg,hogy zolduljon a tipp.
tozso001 2021-04-29 17:38:37
Az én meglátásom szerintiek a TIPPEK.
Nem kell vele egyet érteni.Nem vagyunk egyformák.
Vagy le kell támadni mindenkit akinek nem jön be a tippje??
seantaylor21 2021-04-29 17:15:11
Nem védem tozsot az elemzéseire érkező kérďésre majd válaszol ő de ha úgy vezeti a bankot mint én akkor reális mert 39 egységnel jött a bukta -1, -2 -3 -5 =11
En is úgy vezetem mindig a bankot hogy az adott tippnél még nem vonom le a napi tétet szóval igy reális. A mai buktával elvileg 28 egysége van ez majd holnap jelenik meg
tozso001 2021-04-29 17:25:59
Így van!
Köszönöm.
_toth__ 2021-04-29 17:03:34
+1
szumi0411 2021-04-29 14:24:06
Sziasztok!

Ma is a szokásos "szokatlan". Kazah, csak a számok tükrében győzött meg, ami viszont egy kicsit eltántorít, hogy a vendégeknek közel duplája az odds-a. Egyet azért bekotorhatnak, idegenben is gólerősek.
Két órája 1,61 volt ugyanez, ugyanitt, érdekes. Nincs +2,5 opció. Mindegy most már.

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2021.04.29. 15:00
Kajrat Almati - Ordabaszi Simkent
Mindkét csapat szerez gólt
Igen
1.48 3 - 0
Tét 1000
Kihagyott nyeremény 1480
szumi0411 2021-04-29 16:54:32
Ez kritikán aluli, 65 percig előnyben, összesen 1 kaput eltaláló lövés, a második félidőben semmi. Ellenben 10 a 10 emberrel játszó hazaiaktól. Nevetséges, sima 3:0.
Elnézést mindenkitől, aki rakta.
Lalika 2021-04-29 15:30:20
Na ezek jól összerugdosódtak és kb annyi egyenlőre...tuti tudták, hogy piros lappal kezd valamelyik csapat...
szumi0411 2021-04-29 15:48:06
Sajnálom, látom. Ezt én nem tudtam, csak a számokban olvastam.
moslékman 2021-04-29 14:59:53
Ez valoban eleg tuti gyanus! Az 1x2 oddsot meg tokre nem ertem, az almaty eleg gyenge formaban van, az ordabasi meg szarnyal bar foleg gyenge csapatok ellen ment a henger az utobbi meccseken
_toth__ 2021-04-29 12:57:35
Sean, az alanyaspor fenerbache-ről van véleményed, hogy milyen lesz?
seantaylor21 2021-04-29 13:57:17
Zsono talán tudja mért a nap gg je . Egyáltalán nem néztem ma azt a meccset így passzolom
zsono 2021-04-29 16:26:43
A stat alapján valóban ez mutatkozik a nap gg-jének.
A Fener oldalán egyszerű a képlet: nekik nyerni kell, ha bajnoki álmokat szeretnének továbbra is dédelgetni. Ez simán benne is van a pakliban, hiszen a liga leghatékonyabb csapata idegenben. (12-4-1-es mutató, 2,00-es rúgott gólátlaggal.)

Az Alanya viszont otthon dönget rendesen, mivel 12-3-3-as hazai mutatóval a Besiktas után a legtöbb pontot ők szerezték hazai pályán. Ráadásul 18 otthoni meccsükön 40 gólt rúgtak, ami elég szép teljesítmény. Nekik amúgy már szinte tét nélküli a mérkőzés, hisz csak minimális esélyük van EL-selejtezős helyre odaérni. Mondjuk éppen ezért lehet veszélyes egy csapat, amikor felszabadultan játszhat.
Simán jók lehetnek otthon min. 1 gólra.
Összegezve: ez papíron jó nagy GG-s meccs. Ezért is raktam én meg nem gg-re... :D
Max1209 2021-04-29 09:49:07
Kezdők szerencséje? :)

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2021.04.29. 15:00
Erzurum Bld. Spor - Istanbul Basaksehir
Mindkét csapat szerez gólt
Igen
1.76 1 - 2
2021.04.29. 19:30
Ankaragücü - Gazisehir Gaziantep
Mindkét csapat szerez gólt
Igen
1.61 0 - 1
2021.04.29. 19:00
Barcelona - Granada
Mindkét csapat szerez gólt
Nem
1.74 1 - 2
2021.04.29. 17:30
Diósgyőr - Újpest
Mindkét csapat szerez gólt
Igen
1.54 0 - 0
Eredő odds 7.59
Tét 100
Kihagyott nyeremény 759
_toth__ 2021-04-29 09:24:06
Pikáns reggeli Ausztrál gg+over, az előző meccs 17 napja 2-1 lett, szerintem ebben is benne van a gólváltás.
Később még a törököket megnézem.

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2021.04.29. 11:05
Melbourne City - Newcastle Jets
Mindkét csapat szerez gólt + Gólszám 2,5
Igen és több, mint 2,5
1.89 3 - 1
Tét 100
Nyeremény 189
szumi0411 2021-04-29 12:57:39
Gratulálok én is. Nem okoskodni akartam.
_toth__ 2021-04-29 13:00:31
Esetleg a török meccsekről tudsz mondani valamit? Hogy érzed?
szumi0411 2021-04-29 13:15:09
Az, hogy zsono megtette a nap gg-s tippjeként szerintem sokat elárul. Ilyenkor mindig félve teszem meg azt a tippet. Egy gyors betekintő után az eredmények.com-on számomra a hazai és idegenbeli mutatójuk alapján abszolút gg, de én nem értek a focihoz, csak azt írom, amit a számokban látok.
tozso001 2021-04-29 12:54:38
Gratulálok.
_toth__ 2021-04-29 12:48:38
Na csak meglett :)
Lalika 2021-04-29 12:51:16
Nehéz szülés de egészségesen meglett 👍
_toth__ 2021-04-29 12:52:22
Kar hogy belerektam meg azt hogy 0 lap felett
szumi0411 2021-04-29 11:38:11
Helló! Ne haragudj, de ezt a 17 nappal ezelőtti meccset nem látom. Nekem már ott gyanús volt a dolog, hogy Sean és Tozso sem ezzel kezdte a napot a topicban, pedig ŐK nagy kengurukövetők.
Legyen igazad, és remélem hiába írtam ehhez ennyi mindent, de az első félidő elég egyoldalúnak tűnik. És mire végeztem a bejegyzéssel, pont 1-0.
_toth__ 2021-04-29 11:41:33
Szia, 4.10 en jatszottak 2-1 et, a mebourne javára :)
Reméljük, hogy bejön:)
szumi0411 2021-04-29 11:56:57
Én is remélem, de az M. Victory volt és a Newcastle Jets otthon játszott. Vagy tényleg én látok rosszul valamit?
_toth__ 2021-04-29 11:59:44
Nem, úgy volt az.
zsono 2021-04-29 08:29:51
56. Counter Bet 🤪 :
"A nap GG-je": Alanyaspor – Fenerbahce
"A nap NEM GG-je": Univ. Craiova – FCSB

Tegnap megint csak a GG-s tipp jött.
A GG játék maradt az 1. lépcsőn, a NEM GG viszont már a 3. lépcsőre került.

*******************************************
Bank:
GG-s: + 35,33 egység
Nem GG-s: + 25,65 egység

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2021.04.29. 19:30
Alanyaspor - Fenerbahce
Mindkét csapat szerez gólt
Nem
2.27 0 - 0
2021.04.29. 18:45
Univ. Craiova 1948 CS - FCS Bukarest
Mindkét csapat szerez gólt
Igen
1.95 2 - 0
Eredő odds 4.43
Tét 100
Kihagyott nyeremény 443
Bill 2021-04-29 07:15:29
Itt az idő!

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2021.04.29. 21:30
Marítimo - Braga
Mindkét csapat szerez gólt
Igen
1.87 1 - 0
Tét 1000
Kihagyott nyeremény 1870
tozso001 2021-04-29 06:11:20
Sziasztok.

29. TIPP

Bank 36,86 egység

3. lépcső, Tét 3 egység

Nagoya - Kawasaki gg+2,5 over

Az első és a második helyezett csatája.
A Kawa csapata nagyon jó formának örvendezhet,
de a hazaiak 1 gólra jók lehetnek ellenük.
Az odds kecsegtető!

Meglátjuk!


Hajrá!

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2021.04.29. 08:00
Nagoya GE - Kawasaki Frontale
Mindkét csapat szerez gólt + Gólszám 2,5
Igen és több, mint 2,5
2.47 0 - 4
Tét 1000
Kihagyott nyeremény 2470
tozso001 2021-04-29 10:05:41
Nem csüggedek van még lépcső!
Lalika 2021-04-29 09:11:37
Erre kiváncsi leszek. Enged e gólt a Kawa a 3 gólt már maguk megoldották. 1x2 1.5 és vendég 2.3-ért volt rakható. Kicsit figyelmetlen lehetett a pro csapata 😬👍

további tippjeink a Foci világából

Jó kis örökrangadó, immáron tét nélkül. A Fradi már bajnok és a kupadöntőbe is bejutott, az MTK pedig stabil középcsapatként végez majd a bajnokságban. Csak a történelmi rangadó presztízse a tét, no meg a becsület.
Jó kis örökrangadó, immáron tét nélkül. A Fradi már bajnok és a kupadöntőbe is bejutott, az MTK pedig stabil középcsapatként végez majd a bajnokságban. Csak a történelmi rangadó presztízse a tét, no meg a becsület.
A Kisvárda túl későn ébredt. Dicséretes akarásuk és egyre inkább összeszedett játékuk egyre többször ér pontot, pontokat. Ha lenne még idő, akár még esély is lenne, így azonban csak matematikai. Mindenesetre nekik az összes meccsüket nyerni kellene.
A Kisvárda túl későn ébredt. Dicséretes akarásuk és egyre inkább összeszedett játékuk egyre többször ér pontot, pontokat. Ha lenne még idő, akár még esély is lenne, így azonban csak matematikai. Mindenesetre nekik az összes meccsüket nyerni kellene.
Gézabá a megmentő, a kezdeti sikerek után úgy hullott darabjaira, mint a kártyavár, és az az egy szerencséjük, hogy túl nagy a különbség, mert a Kisvárda igencsak beindult. Mondjuk azért jó lenne, ha tudna egy pár pontot összeszedegetni az Újpest, nehogy aztán a Fradi elleni derbin dőljön el a bent maradás…
Gézabá a megmentő, a kezdeti sikerek után úgy hullott darabjaira, mint a kártyavár, és az az egy szerencséjük, hogy túl nagy a különbség, mert a Kisvárda igencsak beindult. Mondjuk azért jó lenne, ha tudna egy pár pontot összeszedegetni az Újpest, nehogy aztán a Fradi elleni derbin dőljön el a bent maradás…