Sportág: Forma-1

Néhány hete a fogadóirodák, a Forma-1 néhány csapatának támogatásával, egy új virtuális versenyt kínálnak a szurkolóknak, a megváltozott körülmények miatt, pótlásként a valódi futamok helyett. Az első versenyt a szurkolók leginkább egy roncsderbihez hasonlították, de a második versenyen, a Vietnámi nagydíjon, amit az Ausztrál Albert Parki pályán rendeztek már sokat javult a minőség.
Néhány hete a fogadóirodák, a Forma-1 néhány csapatának támogatásával, egy új virtuális versenyt kínálnak a szurkolóknak, a megváltozott körülmények miatt, pótlásként a valódi futamok helyett. Az első versenyt a szurkolók leginkább egy roncsderbihez hasonlították, de a második versenyen, a Vietnámi nagydíjon, amit az Ausztrál Albert Parki pályán rendeztek már sokat javult a minőség.
Idén március 21-én lett volna Aytron Senna 60 éves. A fiatalon elhunyt pilóta már életében hatalmas elismerésre és rajongásra tett szert, ki tudja, mi lehetett volna belőle, ha nem történik az a borzasztó tragédia Imolában. Előtte is és utána is számos kiváló pilóta rótta az aszfaltcsíkokat, na de ki volt közöttük a legnagyszerűbb? Mondd el a véleményed!
Idén március 21-én lett volna Aytron Senna 60 éves. A fiatalon elhunyt pilóta már életében hatalmas elismerésre és rajongásra tett szert, ki tudja, mi lehetett volna belőle, ha nem történik az a borzasztó tragédia Imolában. Előtte is és utána is számos kiváló pilóta rótta az aszfaltcsíkokat, na de ki volt közöttük a legnagyszerűbb? Mondd el a véleményed!
Nincs F1 Kimi nélkül!
Nincs F1 Kimi nélkül!
Kétségtelenül változatos és szoros eredmény született a Spanyol Nagydíj kvalifikációján, ami nem biztos, hogy a valós versenyt mutatja.
Kétségtelenül változatos és szoros eredmény született a Spanyol Nagydíj kvalifikációján, ami nem biztos, hogy a valós versenyt mutatja.
Elkapta-e a fonalat a Red Bull vagy csak szalmaláng volt a győzelem? Felér-e a Mercedes végre a dobogó tetejére? Megtört-e Vettel lendülete? Ezekkel a kérdésekkel vágunk neki a bakui száguldozásnak.
Elkapta-e a fonalat a Red Bull vagy csak szalmaláng volt a győzelem? Felér-e a Mercedes végre a dobogó tetejére? Megtört-e Vettel lendülete? Ezekkel a kérdésekkel vágunk neki a bakui száguldozásnak.
Komoly meglepetésre bő fél másodperccel jobbak a Ferrarik egy körön, mint a Mercedes, így a szombati tippünk kissé kukaszagúvá vált.
Komoly meglepetésre bő fél másodperccel jobbak a Ferrarik egy körön, mint a Mercedes, így a szombati tippünk kissé kukaszagúvá vált.
A Kínai Nagydíj szabadedzései alkalmával, az idén harmadszorra is nagyon közel kerültek egymáshoz a topcsapatok és versenyzőik, amely jó jel a futamok izgalma szempontjából és jó jel a többesélyes futamgyőzelmek szempontjából is.  
A Kínai Nagydíj szabadedzései alkalmával, az idén harmadszorra is nagyon közel kerültek egymáshoz a topcsapatok és versenyzőik, amely jó jel a futamok izgalma szempontjából és jó jel a többesélyes futamgyőzelmek szempontjából is.  
Izgalmas kvalifikációt követően, bízhatunk egy hasonlóan feszes futamban is a Német Nagydíjon. A csapatok erősorrendje Mercedes, Red Bull, Ferrari sorrendben bebetonozódni látszik, így esélye lehet az energiaitalosoknak, hogy átvegyék a csapatversenyben a második helyet a Ferraritól.
Izgalmas kvalifikációt követően, bízhatunk egy hasonlóan feszes futamban is a Német Nagydíjon. A csapatok erősorrendje Mercedes, Red Bull, Ferrari sorrendben bebetonozódni látszik, így esélye lehet az energiaitalosoknak, hogy átvegyék a csapatversenyben a második helyet a Ferraritól.
A nyári szünet előtti utolsó F1 futam következik Németországban, amely  egyfajta félidőnek számít, így pszichológiai hadviselés szempontjából sem mellékes, ki nyer és ki vezeti majd a vakáció előtt a tabellát. Vajon tud-e élni Rosberg a hazai pálya előnyeivel?
A nyári szünet előtti utolsó F1 futam következik Németországban, amely  egyfajta félidőnek számít, így pszichológiai hadviselés szempontjából sem mellékes, ki nyer és ki vezeti majd a vakáció előtt a tabellát. Vajon tud-e élni Rosberg a hazai pálya előnyeivel?
Idén is felbőgnek a motorok a Hungaroringen, ahol nézők ezrei várják majd, hogy ismét egy izgalmas versenynek legyenek szemtanúi. Kis hazánk versenypályája nem tartozik azok közé az aszfaltcsíkok közé, amelyeken sokszor lehet előzni, ennek ellenére igencsak közkedvelt mind a versenyzők, mint a nézők körében. Lássuk mire számíthatunk az időmérő edzés előtt!
Idén is felbőgnek a motorok a Hungaroringen, ahol nézők ezrei várják majd, hogy ismét egy izgalmas versenynek legyenek szemtanúi. Kis hazánk versenypályája nem tartozik azok közé az aszfaltcsíkok közé, amelyeken sokszor lehet előzni, ennek ellenére igencsak közkedvelt mind a versenyzők, mint a nézők körében. Lássuk mire számíthatunk az időmérő edzés előtt!