2024.04. 03.

Játsszunk nyílt lapokkal! (Az április másodikai Toro-cikk folytatása)

Játsszunk nyílt lapokkal! (Az április másodikai Toro-cikk folytatása)

A minap kikerült cikkben arról írtam, hogy miért javaslom, hogy kerüljétek az alacsony oddsú eseményeket, illetve hogy miért alkalmazzátok a kombinációs játékot a szelvényeiteken. Alapvetően jól fogadtátok, de voltak kritikus hangok is. Akadt, aki szerint a sportfogadás pusztán szerencsejáték. Nem az.

Sziasztok!

  • A sportfogadásnak van matematikája, valószínűsége, stratégiája, pont úgy, mint a pókernek. Az sem szerencsejáték. Pókerezem, nyereségesen, tudom mit beszélek. A rulett, na az szerencsejáték, nem is rulettezem. Volt egy sporttárs, aki hiteltelennek nevezett, amíg nem tudom bebizonyítani, hogy az általam preferált stratégia (had nevezzem így) működik. Először rettenetesen felidegesített, hogy hogy mer engem bárki hiteltelennek nevezni, mikor nem is ismer, de aztán elgondolkoztam azon, amit írt. Miért higyje el bárki is, hogy én sikeres sportfogadó vagyok? Azért, mert én azt állítom? Én se hinném el senkinek. Miért higyje el bárki is, hogy a kombinációs fogadás vissza tudja hozni a feltett tétet, sőt, vesztes, vagy akár több vesztes eseménnyel is rendkívül profitábilis tud lenni, ezért alkalmazom a saját játékomban? Nem várhatom el, ha nem tudom alátámasztani tényekkel. És mi lehetne a legjobb bizonyíték, mint az, ha a saját játékomból mutatom meg?
  • Így hát úgy döntöttem, hogy részben betekintést engedek nektek a saját sportfogadásomba. Azért csak részben, mert ez a cikk nem arról fog szólni, hogy kérkedni fogok a nyereményeimmel, ez nem célom. Átküldtem az oldal egyik tulajdonosának - és barátomnak - pár, a saját sportfogadásaimból kiollózott tippsort, de csakis olyanokat, amiken kombinációs játék szerepel, mert ez a cikk lényege. Ő szerkesztette ezt a cikket, és a képeket is ő illesztette ide. Személye szavatolja, hogy az összes tipp a saját sportfogadói oldalamról származik, nem internetről összeollózott képek. Térjünk hát a tárgyra.
  • Mint írtam, a megfelelő oddsválasztással támogatott kombinációs játék egyik kétségtelenül nagy előnye, hogy vesztes esemény, vagy események esetén is vissza tudja hozni majdnem a teljes feltett tétet, vagy akár még profitot is tud termelni, néha meglepően sokat. Mutatok pár tippsort, ahol a vesztes tippjeim ellenére sem buktam, hanem a diverzifikált szelvény visszahozta a feltett tétemet, néha picit mínusszal, néha pici plusszal:

Néha viszont - mint írtam - meglepően sokat lehet nyerni olyan tippekkel, amik egy, vagy akár több vesztes eseményt is tartalmaznak. Erre is mutatok nektek pár példát, természetesen szintén saját tippek:

  • A dolog működik, srácok. Csak ügyesen kell használni. Sikeres sportfogadó vagyok, de bármennyire is hihetetlen, pont ezek tesznek sikeressé. Nem vagyok csodabogár, meg sztár, se semmi. Csak használom a rendszert, nincs benne semmi varázslat. Leírom itt is, újra, mégegyszer: én is bukok szelvényekkel. De a diverzifikált fogadással minimalizálom a veszteségeimet. Persze mennek el "telibe rakott" szelvényeim, de jönnek is, viszont a bukott szelvényeken csak az alaptétet bukom, a nyertesek viszont hoznak a konyhára szépen. Mint láthatjátok, akkor is tudok nyerni, ha vesztes meccseket választok a szelvényeimbe.
  • Nem akarok senkivel vitázni, srácok. Azt hisztek rólam, amit csak akartok. Én segítek bárkinek, aki kéri, jó szívvel. Használjátok a megfelelő oddsokat, és a kombinációs fogadásokat. Megéri, meglátjátok. Mindenkinek sikeres sportfogadást és nyertes szelvényeket kívánok!
  • Utóirat: természetesen az itt feltüntetetteknél jóval több ilyen szelvényem van. Elsőre összeválogattam vagy 50-60 darabot, ebből is, abból is, de a szerkesztő úrnak egyesével kell beszerkesztgetni a képeket, így abba maradtunk, hogy 10-12 képnél többet nem küldök témánként. Mindketten úgy gondoljuk, ez is elég ahhoz, hogy be tudjuk mutatni a stratégia működőképességét és létjogosultságát.
    - Toro -

hozzászólások

Hozzászólás írásához lépj be vagy regisztrálj!

rendezés: legújabb | legnépszerűbb
ToMMo 2024-04-04 15:26:15
Nagyon jó írás volt Toro. Teljesen logikus dolgokat mutattál be, és mutattál is meg, pedig az nem is lett volna kötelező, hisz higyjen mindenki amit akar. Mindenestre tisztelet! :)

Nem igazán játszogattam eddig kombi szelvényekkel, de most inspiráltál kipróbálni egy ilyen taktikát...az egyik az NHL-ben, amit sean is emlegetett alább más miatt, de a hendis nyeretés az bőven az az odds kategória, amit te is emlegettél, és az üres kapus gólok miatt a jól kiválasztott meccsnél esélyes dolgok. Szóval ezt kipróbálom és levezetem. Mondjuk fontos itt is, hogy ne szűküljön le a kör csak NHL-re, mert nem mindig lesz 3 meccs onnan, de akkor 1-1 jó tippet ki lehet itt az oldalról nézni mellé focira bármire és már mehet is a 3/2. Vagy még nagyobb kombi.

Viszont ami engem majd kifejezetten érdekel és vezetni is fogok táblázatot róla, hogy az amúgy jónak gondolt tenisz tippeket, amiket amúgy meggyőződésünk, hogy nyernek és ilyen 1.30 körül mozognak, azok 2-0-ra rakva már 1.70-ek. Aztán minél fentebb megyünk annál jobbat ad. :) Ebből van meccs bőven, hiszen rengeteg a tenisz mérkőzés ITF-től a legnagyobbakig. Erre kíváncsi leszek.

Köszi a gondolatot és úgy általában a tippeket is! :) További szép sikereket!
Toro 2024-04-04 16:26:25
Hello ToMMo,

Hát, teniszzel nem tudom, fog-e működni, ugyanis ennél a játéktípusnál az 1.73 a szükséges alaptét, az már visszahozza a feltett tétet akkor is, ha a háromból egy elmegy. Nem követem a teniszt, de ott nem sok olyan meccs lesz, ami 1.70 felett van, nem?
ToMMo 2024-04-04 16:57:18
Ezért mondom 2-0-s pontos végeredményre...úgy az 1.30-as meccs az már 1.70+. És sokszor, aki ekkora favorit és nyer, az simán nyer. Ha meg kikap, akkor meg úgyis bukná az ember a sima szelót 1.30-on is. :) Csak a salakszezonban szerintem szorosabbak az eredmények ezért nem biztos, hogy ez a legideálisabb terep ezt most tesztelni, de jön még a kemény pálya vissza amúgy is. :)
Ami meg 1.40-50-es meccs ott meg már megkapod a 2-es oddsot is 2-0-ra. Szóval érdekes lehet ez szerintem, de egyelőre csak elmélkedek. :)
Toro 2024-04-04 18:56:59
Kimondottan értelmes gondolat, pár másik sporttárssal ellentétben. Ha engem kérdezel, a tenisz abszolút távol áll tőlem, de ha a saját terepemen kell mozognom, ami a foci, ott könnyebben kapom a levegőt. 🙂 A saját stratégiám az alapvetően az, hogy topbajnokságokat, de minimum gólerős bajnokságokat játszom. Rendkívül jók tudnak lenni azok a meccsek, ahol mondjuk top3-as csapat játszik középcsapattal, nagy valószínűséggel nyer az erősebb csapat, de a középcsapat is van annyira minőségi, hogy betaláljanak. Vagyis a ggH, ggV (attól függően, hogy az erősebb csapat hol játszik) remek opció, rendre 2.00 körül vagy fölötte fizet. A másik kedvező terep a gg/over2.5, amikor alapvetően támadófocit játszó, és nem a védekezést előtérbe helyező csapatok találkoznak. Ez is 1.90 felett szokott fizetni, néha jóval felette. Aztán van a sima gg opció ugyanerre, bár az az alacsonyabb oddsa miatt leginkább csak töltőeseménynek jó, de 1.60-1.80 között tud fizetni, persze van, hogy jóval alatta, pl a holland2 nagyon gólerős bajnokság, ott inkább 1.40-1.60 az odds jellemzően. És hát vannak a klasszikus nagy derbik, erős keretekkel, jó edzővel, erős kispaddal, emiatt ott nehezebb eltalálni, de az odds miatt próbálkozom, mert 2.10-2.60 között tud fizetni. Na ilyesmikből rakom össze a napi szelóim, és ezekkel játszom, de szinte mindig kombinációban, a teli kötés nálam átlag száz meccsből egy.
seantaylor21 2024-04-04 00:01:53
Na végre ideértem. Hosszú lesz a duma szeretem az ilyen beszélgetős dolgokat. Kiváncsi vagyok egyes részekről mi a véleménye a többieknek.

Csapongani fognak a gondolataim az meglehet, ezért előre is sorry.

A mai cikk első felével egyetértek, a póker az nem szerencsejáték meg a fogadás sem hisz egyikben sem csak úgy veletlenszerűen lesz valami, vannak erőviszonyok taktikák, emberi tényező, tudás stb.
Ami szerencsejáték az pl a lottó, a kő papír olló stb.

Alapjáraton a sportfogadásnak nincs fix nyerő taktikája meg sablonja, mindenből kell egy kicsi. Érts a sportokhoz, használj bankmanagementet, legyen szerencséd, találj ki stratégiát ecetera ecetera.

Mi ez a mindig a zrt nyer szöveg? Szerintem az biztos hogy jobban áll a zrt a történelem folyamán mint amennyit kifizettek életükbe, ismerve az ember természetét nincs az a mennyiség jelen értekben pénzmennyiség ami elég lenne neki. Tudom ezt a magam példájából sokak példajából az olvasottak példajából stb. Annyit annyit akar hogy a végén alig marad valamije. Ha megcsinálok 1000ftből 1 milliót, há akkor mér ne tudnék még egy milliót. Mindent eltalálok ezután is elfogok... ez nem ilyen egyszerű, bejön a rossz sorozat mert a szerencsefaktor (amit feljebb említettem hogy szintén bent a pakliban a sok összetevő mellett) most épp a másik oldalra fordul aztán futsz a penzed után mégtöbbet utana dobsz aztán viszlát. Biztos rengetegen gazdagodtak már meg sportfogadásból de szerintem jóval többen buktak rajt, sőt mentek tönkre is benn nem csak páran.
Milyen szépen hangzik hogy 50cent 100 millio dollárt rakott a Taktaharkányra a super bowlon és nyert 300 millát ami neki amugy zsebpénz, de biztos vagyok benn hogy a nagy pénzes világsztároktól érkezik hasonló ellenértékű bukás is . Na mindegy nem erre akartam kitérni nem ez a téma.

Visszatérve a témához. Több féle jó taktika létezik , ki miben hisz, nincs olyan hogy csak egy jó. Egyáltalán nem használom azt amit Toro prezentál (mármint a taktikát) de így higy most átolvastam a két cikket azt mondom rá tetszetős.
A tippjeidet követem kolléga, úgy voltam sokszor látom a tippet oddsokat stb mondom vagy jön vagy nem mittudomén akármi aztán megláttam egyszer a Roi d mondom wtf( nem az állatvédők de vmi hasonló). Aztán átnyálaztam a munkásságod és átjött az hogy kb nálad rohadt mindegy hogy pl egy hónapban 10 szeló jó 20 meg nem mert a te stratégiád és játekod az a kb 5 meccs egy szelón 1.8és hasonló oddsok még magasabbak bátrabbak stb . Egy szónam is száz a vége azt akarom kihozni hogy elég neked sokkal kevesebb szelónak bejönni úgy is bőven pluszos a végeredmény mert kb egy nyertes fedez 5-10 vesztest. Ezek csak ilyen gyors példák nem análizéltem akarom mondani analizáltam részletesen mindent de azt akarom mondani amit csinálsz és amiben hiszel azt teljesen faszán csinálod jár a taps így tovább.
Feljebb nem azt akartam írni h "letojom" a tippjeid hanem hogy pl hozzám ez nem passzol de kívánom hogy nyerj vele meg segíts másoknak itt az oldalon.
Ha egy egy futó gondolatot elcsípek futtában azért hálás vagyok neked ha jön is de hozzám nem passzol pl ez a taktika.

A bátyám csinálja azt hogy egy szelóra rárak 6-7 meccset 1.9 meg hasonlo bivaly oddsal 1000ftér ilyen 20-25ökre megy nagyon ritkán talál akkor visszahozza kb a buktakat csak.
Nem hülye a gyerek csak ő meg pl stratégiát akarom mondani a kombi opciót nem alkalmazza. Nem is akar ebből nagyot húzni mondhatni csak sportszeretetből fogad meg egy kis forintocskáért de látszik hogy nem hülye, mert azért mikor 6 meccsből állandóan jó neki 4-5 vagy 7 ből 6 ilyen dupla közeli oddsokért fejente akkor azért az elég bivaly viszont sportfogadási értéke a végén 0 medt egy vasat nem nyer belőle.

Ahány ember annyi szokás lehet több taktikával vitézkedni meg mindennel csak az ember ha komolyan akar belőle kis csurran cseppent akkor tényleg sokmindenre figyelni kell és a szerencsefaktor akkor is a pakliban.


Most hadd meséljek neked és másoknak magamról vagyis inkabb a sportfogadó témában.

Nem akarok itt nagy szájhős szövegeket, de voltam én a ló mindkét oldalán, a sport az életem lassan 20 éve, ehhez járul a sportfogadás 14 éve napi szinten. Tudom milyen mikor agyonnyered magad, tudom milyen mikor az utolsó zsemle árát is eljátszod és várod a fizut de most nem ilyen nagy megmondó szerepkört akarok idehozni.

A legszebb életpeldám az 2010es évek közepén talán 15 v 16 . Anno egész evesen szoktam olyat h feltöltök 10 v 5 ezret aztán all in folyamatosan, de úgy h leülök a gép elé azt hadd szoljon és nem egyszer jött le belőle szép summa amivel már egyszer csak nem kellett all inezni. Miket raktam? Rapid baromságokat, pong szett győztes pontszám, efoci stb stb. Villámtippek gyorsan legyen vége azt mehet a kövi. Puszta mák ez tudás nélkül aztán mikor már 100ezer körül volt az ember lehetett finomitani 40-30 ezresevelnfoleg ha jött. Szoval a sztori. 5000ből egy este alatt 500.000 hajnali 1 irány nézni az nba meccset, reggel 5kor irány a munkahely onnan irány a bank kikérni azokat az adatokat amik kellettek l a kifizuhoz iban meg swift akkor még zöldfülü voltam az itteni irodás kikéréshez meg dolgokhoz ez volt az első momentum mert előtte kb amit nyertem mind fenthagytam álmodozva a nagy pénzről addig mig el nem buktam a teljeset.
Szoval terv szerint melo után irány bank majd kikerni netrol a 500.000t amiből 100k félretenni mert jön az nfl csapatom londonba jó lesz hozzá. Barmit raktam kb minden jött ha elment 100k visszajött fél ora mulva 200 . Na szoval laptop kikapcs mindjárt csak elötte még három tipp
200. 200.100 ezer tétek. 1.5 körüli oddsok enlekszem egy kézi félidő. Egy tenisz páros győztes. Meg a megnezni kivant nba meccsen ki éri el elobb a 20 pontot. Egyik 200as bejön már van 300am leszarom ha masik ketto kuka.

Hát mind3 szopó lett. Kb azért nem ugrottam kínomba a vonat elé mert mennem kellett dolgozni :D ez csak ilyen vicces megjegyzés eszembe se volt ilyet tennimert annyira lesokkolt h mekkeni nem tudtam :D

Majd a sors iróniája hogy két hónapra rá 1 hónap alatt tiszta 1 misi haszon csak papir alapon. Úgy indult h 5000ből jött egy 50es szeló aztán durrogtak a tétek és akkor is amit raktam jött még ha kenyai orángutánsimogató u19es vbre raktam az is... volt egy snooker Selby 1 0ra ment 4 nyertigesen. Felvettem a delelotti nyeremeny 300at es 3x100al megküldtem 1.3 ért Selbyt pedig előszőr vhogy egybe akartam csak ugye nem akartam várni a kifizetesre . Nem is tom hogy volt ez de azért ilyen 400at egy szelóra nem fizet ki egy kis lottozo. Úgy fordultam vissza az utcárol h te barongyerek hát add fel 3x100ért

Mire leértem a lottózból a tescoig 4 0 ra nyert selby pedig kb annyi idő alatt 1 frame fért volna bele reálisan.
Szóval a sors visszaadta amit elvett de tényleg kellett hozzá ilyen, bármit teszel bejön széria és talán egy remegős volt benn.
Mikor kérdezgették mivel nyerek anyit szoktam mondani, bármi csak nem.foci (pedig fociztam meg focirajongo vagyok de ekkor ez volt az elvem)
Ezzel vezetnék elő egy másik témát.

Hogyan lehet valaki ügyesebb?
Ha nem is ássa bele magát minden sportba meg nem nyakig, legyen minimális ismerete a sportágakról és merjen kilépni a komfortzónából mert abból nem lehet megélni h a barca a real a juventus a psg a bayern a liverpool a fradi mindig nyer. Higyjétek el segít ha kiléptek a komfortzónából néha.

Nem kell ismerni a felsőkáposztás hoki csapatát csak mondjuk tudjam hogy jégkorongban amikor 3.5 overt rakok és 3-0 az utolsó percben ne gyújtsam fel a szelót mert ennél az állásnál lehozzák még acsapatok a kapust és emberelönyben támadnak ami a hokiban nagy fegyvertény közben meg a saját kapud üresen áll a 3 0al még a legnehezebb szitut mondtam, 1 meg 2 gólos hátránynál főként van még bőven esély gólra. Vagy pl az 1x2 helyett ez miatt sokszor megéri hendit rakni inkább. Fizet annyival jobban
Egy dolog tud kibabrálni vele, ha pontosan egyel nyer valaki. Anno tommoval mikor beszéltük akkor megnéztük brahira az elmúlt nhl napokat és kb 10 meccsből 8 jó hendire naponta. Ma most néztem mrg 6/8.
Tegnap 5 nyert hendivel 1 meg 1el. És volt két hosszabításos 1 gólos.
Szabad megjegyeznem a sportfogado tanulja meg legalább azt, ha ilyenkor 1x2-t rakott volna akkor alapból kuka a szeló mert X lett , szóval ezt nem soroltam be most a bukott hendi tipp kategoriaba id3 csak azok kerülnek ahol rendes játekidőben 1el nyer vki.

Tudjam mi az h kosárlabda. 4x10 perc, de amcsiba 12 meg fülöp meg kína meg itt ott. Tudjam azt hogy szoros végjátékban megy a faultolás az pontokat termel az minden alaphelyzetet az over felé terel mert ott folyamatosan odaütsz uccsó percben folyamatos 2 bünti ha utána szépitesz megint odaütsz megint 2 bünti áll az óra stb stb.

Egy röpi meccs 3 nyert szettig 25 pontig megy, 2 2 állasnál 15 pont a döntő szett de minden szettben legalabb 2vel kell nyerni

Azt akarom ugatni hogy csipkedjünk ilyen részinfokat sportokról és merjünk rakni rájuk. Ha az egyiptomi focibajnokságra is merünk rakni ahol azt se tudjuk mi a talaj meg eszik e vagy isszák akkor idegen sportra miért nem?

Most ugrik be miért nyer még az iroda? Mert annyira népszerű lett a sportfogadás hogy szelvénnyel.a kezükben születnek már gyerekek, lányok na meg a halálos ágyán az idős ember addig lélegzik míg a szelvény eredménye le nem zárul.

Ez is erős példa de nem hülyeség. Vasúti lottózóba mentem be a kinézetre 80éves néni morzsolja a szelót a kezébe és nezi a kivetitőn a teletextet hogy jaj mit játszott a barcelona mert az kell a kis 3000forintomhoz.
Buszmeges lottozoba meg a 16 év körüli Lányok akik kb annyit ismernek h messi meg a lenyalt haju pasik a helyi megye3bol azok böngészik a zöldujságot. Van lány ismerősöm aki szerint Liverpool az németország fővárosa de tippmixelni van esze....azt belga focira mikro azt se tudja melyik bolygón van belgium....
Így persze h nyer az iroda ha boldog boldogtalan ebből akar pénzhez jutni mert úgy hiszi könnyű pénzszerzési forrás.

De igazából nem kell minket érdekeljen hogy mennyit nyer az iroda nekünk elég az ha a magunk buksztárcáját szaggatja el a pénz majd az iroda lehúz mást de ne engem elven.

Mennyi időt fordítsunk ra volt ilyen komment téma is.
Én itt picit másvagyok mint mások vagyis a felfogásom mert nekem 17 éve az amerikai sport a mindenem az év 365 napján azzal kelek azzal fekszek milliárd adat és név meg info meg minden kering róla másodpercenkent a fejembe 4 ligából egyszerre. Nfl. Mlb.nhl.nba
Már kicsit a beteges kategória ez de én minden percét élvezem. Annyira hozzám tartozik mint ahogy az élő emberhez a levegővétel.
De nem csak erre fogadok sőt annak ellenére hogy fogadok rájuk nem szeretek mert utálom amikor a sportszeretetemet az usa sportokban a sportfogadas befolyasolja. Nyertem 10.000et azzap h a cowboys nyert...rohadjon meg minden forint inkább kaptak volna ki. Na de megint kalandoztam.
Szóval én abban hiszek hogy azért bizonyos fokú ismerettel rendelkezni kell arról amire fogadsz ne azzal teljen az eleted hogy böngészed a zöldujságot meg egy óráig matatod az infokat.
Ha hobbifogadó vagy akkor felesleges annyit bányászni, ha meg komolyabb akkor legyen ismereted a kövi napi eseményekről, szard le hogy 62ben mit játszott egymással szváziföld és timbukt mert attól még a sport nem statisztika. Amúgy az de mégsem erről majd még irok.
Megint csak a bátyámmal példázok, menjünk be adjunk fel valamit. Oké. Bemegyem kijövök. Ő meg még fél órát böngészik de még egy meccset nem húzott a szelóra... :D agyfaszt kapok mikor belebujnak a zöldújságba meg nyolc órán át tanakodnak sokan. Mégha látnám h előrebb vannak vele oké.
Úgyis a pályán dől el minden, nincs jobb dolgotok? Vár a meztelen nő, finom vacsora, el classico akármi mi a bánatnak baszod el a napot hülye adatokat nyálazva órákon át azért hogy ugyanúgy pénzt veszíts... picit túlzás de szerintem jobb ha a fejedben megvannak a hasznos infok ami kell abból dolgozol és jön magátol gördülékenyen a tipp meg hogy milyen meccseken agyalok egyáltalan.
Remélem érhető amit röfögök néha sajátos módon fejezem ki magam. Senkit nem akarok sértegetni meg sokmindennel egyetértek közben próbálom bemutatni én hogy csinálom de mindeközben elismerem hogy sok elfogadható stratégia és alapelv van ami sikerhez vezet.

Mielött visszakanyarodok az én stratégiámhoz játékomhoz stb előtte pár szót a Toro féle kombis szelós látottakhoz. Nagyon fasza és így tovább valóban hasznos dolog ilyen szorzóknál éd meccsszámnál ezt alkalmazni, abba nem lehet belekötni hogy vannak bizonyos matematikai összeállasok ami miatt ez előnyösebb felépítés mint az ellenpéldában mutatottak, de én leszek a túloldal és nem kötözködésnek hanem azért mert valamennyi pont a másik oldalt képviselem mint azt itt sokan látjátok. Ettől még nem mondom hogy a másik nem jó sőt igenis jó megismerni mások nézetét csak én nem ez vagyok és tudom hogy ebben nem is tudnék jó lenni. Nem vagyunk egyformák.

Mit szeretek én? Pénzt pénzből lehet csinálni elven az egy meccs nagy tét híve vagyok. Jöhet a kérdés hogy mi vagyok én milliárdos? Nem mindenki dobálózhat ám 20.000ekkel meg 50el 100al.

Nem vagyok milliárdos se milliomos, a magam tárcájához és igényeihez igazítva játszok nagy téttel és sokszor leírom hogy anagy tét nem feltétlenül jelent valósan nagy pénzösszegeket és nem kell nagy tétes tippemre 100ezreket rakni. Mindenki igazítsa a maga játékához. Ha valaki 500-1000 forintokért játszik naponta hobbiból 5 6 meccsekkel 5000ft nyereményert akkor az én peldámban ha azt mondja hú de megtetszett ez a tipp na most egyszer befizezek rá a kis megrakaritasomból akkor annak pl a 10.000ft tét is nagy tét és meghozhatja azt a napi szinten kívant 5ezer hasznot egy meccsel. Aki 100.000et rak minden szelojara annak pl 50.000ftal semnagy tétes a dolog.
Én is szoktam pl olyat hogy mondjuk ezen a héten max egy 5000ftot szánok fogadásra akkor ilyen esetben 4000ft is nevezhető nagy tétnek ( ilyenkor általában all in játékot tolok folyamat a héten ameddig nem bukok mert az alap sportfogadásaim valóban nagyobb téttel mennek. Az 1.5 körüli átlagoddsom amit singlere rakok azzal nem 4000ftból akarok 2000et nyerni naponta, de egyrészt én sem szorok minden nap 10.000eket pedig van hogy egy meccsre 30-40et is rádobok. Másrészt mos5 butaság volt valós pénzértékeket megjeleníteni mert ez nem való ide az oldalra hogy az ember a tárcáját és fogadási értékeit mutogassa, hozzáteszem ha valaki 500ftból 1000ftot nyer az nálam ugyanolyan mint aki 50.000ből 100.000t hisz ugyanazt érte el az már más téma hogy a pénznek az emberiség értéket adott)
Toro még nem biztos hogy te annyira belenéztél az én rovataimba de szól ez mindenki másnak aki nem ismeri az én munkásságom és felfogásom:

Alapból az 1 meccs nagy tét híve vagyok kis oddsokkal dolgozva. Vagy max 2 mérkőzés de pl egy sportágon belül nem szeretek többet rakni főleg nem azonos ligából. Éppen ezért kavar be az usa sport rajongásom és az hogy az élő lexikon énem mellett nem szeretek usara fogadni az érzelmek miatt)
Akkor mégis minek írkál usa rovatot ez az ökör? Mert nagyon szeretek az írással foglalkozni, ha már főállásban nincs mód ezzel foglalkoznom legalább a Tipplapon kiélhetem írásszeretetem és usa sport rajongásom kombóját.
Hogy mennyire szeretek írni? Vagy 2 és fél órája írom ezt a bibliányi dumát ha valahol hibás karaktert (ide nem megengedett másik irányba dőlő ékezet és tsai) nyomtam az szopás mert akkor nem engedi beküldeni és böngészhetem h hol csesztem el... és szeretek az itt megtalálható közösséghez tartozni hisz a sportfogadás és sportszeretet az életrm része ahogy a tiétek is. Másrészt nagyon szívesen segítek másoknak a témakörben, átadva tapasztalataim és szerény tudásom (még ha hihetetlenül is hangzik valóban szeretek segíteni nektek ez nem csak sablon duma hisz ezeket a tippeket én is használom még ha nem mindig pont ilyen formában szóval nekem is egy értékmérő és az ember egójának az elismerés is jót tesz).

Minden itt ajánlott tippem szívügyem valamiért, így alakult. Öröm a szívemnek mikor azt látom valaki nyert az én írásom alapján és nagyon tud fájni amikor rossz tippet adok...szar így izgulni minden nap de ez van....
Rengeteg sportágat követek számtalan bajnoksággal de mivel több mint 4 éve az életem része a Tipplap, így a napi eseménykövetés egyik fö eleme hogy az ajánlott tippemet kövessem és szurkoljak a sikerért. ( rühellem mikor egy valóban megfogadott tippemet nem tudom követni és csak a végeredményt látom. Visszatérve az időráfordításhoz ez nem azt jelenti h percenként bújom. A napi élet hátterében ott susog hogy ha megy a meccs negyed agyfeltekem ott járjon ha alkalmam van lessek rá a helyzetre).

Na de most már ugassak valamit tényleg a fogadásomról.

Minden tippem szívügyem, mi társul ehhez? Az hogy nagyon kell a bivalyerős találati arány vagy hamar gumiszobában kötök ki.

Itt jön be hogy én egy meccs nagy tétet játszok kisebb oddsal ( Toro ne dobálj kővel :D ) ne értsünk ezalatt mini oddsot de a legkomolyabb szitukban nem szeretek 1.5 fölé menni. Olyankor inkabb mondjuk egy hoki gyöztes 1.6at lefinomátok 1x re 1.25 körül meg keresek még egy hasonló oddsot.

Azon az elven, ha már pénzt akarsz meg beáldozod a nagy pénzt rá bazz legyen annyi eszed az egészhez hogy eltudsz találni 2 db 1.25 körülit főleg abban a sportágban amit éjjel nappal követsz.
Ez vagyok én a sportfogadásban. De alapjába véve mondjuk azt hogy 1 meccs 1.4 körüli odds. 20.000 ft felett van már akkora érték a nyereményben ami nekem 1 meccsből megéri.

És én abban hiszek hogy az általad is kiszámolt esély és matek témakörben jobb tudok lenni az elvártnál. Minden tippem szívügyem még ha nem is rakok rá is utálok hibázni. Ha 10et eltalálok zsinórban akkor is bosszant hogy pl a 11.már nem jön. Persze nem vagyok tévedhetetlen nem ezt akarom mondani.
Nem alkalmazok stratégiát (azon kívűl h most az usa fibohoz kedvet kaptam ami azért elég sikeres amint látni a rovatban is vezetem de ettől még h sikeres nem élvezem :D) időt se fordítok rá, bankmanagementet se semmit.
Ha hiszitek ha nem úgy fogadok h tudom mi lesz aznap, megnyitom a zrt oldalát aztán ez meg ez jó lesz mára ennyivel azt csókolom.
Ha bal lábbal kelek akkor így ha jobb labbal akkor úgy fogadok. Tegnapi és mai példa.
Reggel ébredés 5 30kor nyit alottózo 4 30kor kelés . 5 fele na nézzünk rá jó ez puff. Legyen pl 10.000 a tét melo mellett elmegy ez 5k jó ez unalmamban. Nem is kell nézegetni percenkent mert ha gól kell focin csak felidobe nézek rá en rühellem az eremdenyek csipogot ( ha undert rakok akkor rakok csipogot mert amig csend van ketyegnek a másodpercek ami jó). Nem nyitott ki időben a lottózó modnom rohadjon meg elmentem melóba. Feladatom haverral azt délután rendezzük
Jó lett.

Ma gondolkodtam h usat kene élőbe majd h a reggeli első óra elmenjen melóba. Ahogy nyilott az ajtó csak az oddsokat néztem 4.2 clippers eloben 800forint csak bohocságnak. Nem is tudtam h kozte -10 meg h nincs leonard stb

Ezzel csak azt akartam mondani hogy így is lehet eredményes az ember, nem ölnék bele pénzt ha már csődbe mentem volna vagy csak nullán táncolnék meg hát nem irogatnék itt naponta cikket ha full kókler lennék.
Annyi minden lehet jó taktika vagy hát még taktika nélkül is. Ez a szerencsefaktor része.
De ismétlem a sportokat emberek játszák így az nem csak szerencse mint egy pénzfeldobás.

A colorado 50et lőtt kapura a columbus ellen aztán 1 gólt lőttek belőle nagynehezen. Közben 4 1 re kikaptak úgy hogy a columb kb 30at ha lött. Máskor ilyen szituban üt 6ot a colorado. Ilyen ez a sportélet.

Na ehhez kapcsolnám hogy pl ezért egy jo taktika élőzni mert ott másodpercről másodpercre tudsz hozzárakni tartalmat az opciókhoz. Lehet h berakta. Volna meccs elött colorado 3.5 gólt overt csak a colora de ha kivárok másfél harmad után lehet egy határ pénzt rádob az ember a 1.5 underjükre látva aszenvedest.
Az élözés egy nagyon jó dolog, ha valakinek erre van ideje energiája életvitele hogy leüljön es egy nap 8 órát ezzel töltsön munka helyett, lehet biztosan megtudja keresni a napi betevőt.

Na de most már elfáradtam és kelés.
Meg egy utolsó visszakanyar, a nagy tétes rovatom jelenleg 1.47es átlagodds/szeló nál táncol közel 200 szelónál, most éppen olyan 67%os aránnyal. Ez volt egy időben 74% felett is és ez az ami igazából szeretnék én lenni. Nem tudok eltalálni sok meccset, így maradok inkább a nagyobb tét kisebb odds témakörében. Búslakodtam hogy most nagyon 50 50 vagy ink azért 60 40 az arány a hetekben majd azért jól esett hogy az usa rovatom főtippje most 26-9 es merleggel rendelkezik ami meg 74 % és ott sokkal jobb oddsokkal mozgok kb olyan 1.6 körüli átlaggal.

Továbbra is igyekszem ezt az utat járni mert ez vagyok én akinek tudok segítek vele remélem sikerül is nyeremenyekkel gazdagítanom a Tipplap csipet csapatot.

Aki végigolvassa megőszül, hajrá.

Volt egy mondat a sürűben hogy meg visszatérek rá, ha megtalálom az ujraolvasás során akkor kommentben kifejtem. Vagy fogjam már be?

Toro cimbi, végre volt 3 nyugodt órám letenni a seggem és ide koncentrálni mert mindenképp akartam írni az írásodra , picit hosszú lett :D

Továbbra is alás szolgája
ST21
Toro 2024-04-04 07:56:14
Hello sean,

Végigolvastam mindkét posztodat. 🙂 Nem akarok túl hosszan reagálni, de azért pár dologra szeretnék. Először is, én elfogadom, hogy mindenki saját szisztéma szerint játszik. Van, akinek az a szisztéma, hogy nincs szisztéma. 🙂 Ezt is elfogadom. Odáig adom a mondandód, hogy a sportfogadásban nincsenek törvényszerűségek, csak valószínűségek. De a valószínűségre már fel lehet állítani statisztikai modellt. Hogy picit rád reflektáljak: törvényszerű, hogy sean-nak dolgoznia kell, mert az élethez pénz kell. Emiatt valószínű, hogy sean hétfőtől-péntekig bejár dolgozni. Aki ismeri sean-t, az látja munkába indulni, majd hazajönni. Ha én (aki nem ismeri sean-t, de egy közös ismerősünket igen), megkérdezném tőle, hogy "te, sean ma dolgozik?", azt válaszolná, hogy "hát, nem tudom biztosra, csütörtök van, de hétfőtől péntekig szokott, úgyhogy valószínűleg igen", ez már statisztika. Ebből már tudom, hogy nem fogom tudni sean-t szerda délben meghívni ebédre, mert igen nagy statisztikai valószínűséggel dolgozik, viszont azonnal mellérendelem azt a statisztikai értéket, hogy akkor hétvégén minden bizonnyal meg tudom hívni, mert akkor meg igen nagy valószínűséggel nem fog dolgozni. Persze lehet, hogy sean szerdán amúgy épp szabadnapos volt, vagy épp két hét szabin van, és bármelyik nap el tudtunk volna menni ebédelni, de a pillanatnyilag rendelkezésre álló információim alapján statisztikailag a hét hét napjából sean 71.42%-ban nem tud eljönni velem kajálni, 28.58%-ban viszont igen. Ennél a példánál maradva: ez már remek mérőszám arra, hogy a későbbiekben bármikor, amikor sean-t kajálni akarom hívni, tudjam, milyen esélyekkel futok neki. Ha sean hosszú évek óta dolgozik, ugyanott, ugyanazzal a munkarenddel, akkor ez egy eléggé megbízható mérőszám lesz a részemre. Persze lehetnek buktatók, teszem azt, felhívom sean-t szombat reggel, hogy meghívom ebédre, mert most nagyon erős esélyem van rá, hogy eljön velem, de sean azt mondja a telefonba, hogy "ne haragudj, Toro, de lebetegedtem, ma nem jó". Ez bár egy meglepő, és nem várt fejlemény, ami lerontja ezt a statisztikát, de azért sean nem minden hétvégén beteg, sőt, nem is minden hónapban, ezért ha az év 52 szombatján mindig meghívnám sean-t ebédelni, akkor valószínűleg 40-szer igent mondana, és 12-szer nemet, amiből csak egyszer volt beteg, a másik 11 esetből kétszer nyaralt, háromszor hétvégén is be kellett mennie dolgozni, hatszor meg más programot tervezett, vagy egyszerűen csak nem volt kedve. Ettől én még mindig szombat reggel fogok próbálkozni, mert statisztikailag az a legesélyesebb.

Nálam pont így működik a sportfogadás is. Azzal próbálkozom, ami statisztikailag a legesélyesebb.

A fenti példám talaján maradva: a szülinapomra meghívom nyolc barátomat este 8-ra. Ismerem őket, szeretem is őket, bízom benne, hogy mind a nyolcan eljönnek. A jeles napon el is jönnek mind a nyolcan, jól érezzük magunkat, örülök. Ha egy a kezdés után fél órával elköszön és hazamegy, azzal nincs gond, tudom hogy nem haragszik, talán csak fáradt. Ha a második is szedelődzködik, ott már picit felvonom a szemöldököm, de hát ilyen az élet, lehet hogy reggel korán kel, megy melózni. Ha a harmadik is szedi a sátorfáját, az már kezd aggasztó lenni, valami nem stimmel a bulimmal, már a harmadik ember megy haza. Ha a negyedik, aztán az ötödik is elköszön, összeomlok, valami nagyon csúnyán félrement. Talán a kaja nem volt jó? Vagy az italválaszték? Esetleg a zene nem tetszett? Nem tudhattam előre, hogy ez lesz, de ez nem változtat azon, hogy továbbra is ők a barátaim, és továbbra is őket fogom meghívni. Lehet, hogy annyit változtatok, hogy a névnapomra más barátaimat hívom meg, vagy más barátaimat is, de sosem hívok meg olyat, akit nem ismerek. Persze ha mindenki ott marad reggelig, és mindenkinek bejön minden, az a legjobb, de tény, hogy ritkán van olyan, hogy mindenkinek ízlik a torta, vagy tetszik a zene. Mindenesetre én azon vagyok, hogy így legyen. 🙂

Remélem belelátod ebbe a kis tabula rasa-ba az sportfogadással való összefüggést, és az ahhoz való hozzáállásomat. 🙂😉
seantaylor21 2024-04-04 16:06:16
Igen teljesen érthető és átlátható tök jó dolog erről beszélgetni ötletelni bemutatni stb.
Remelem még lesznek ilyen jó kis beszélgetős cikkek témákban.

Egy kérdésem maradt. Mikor mehetek ebédre hozzád? :D :D
Toro 2024-04-04 16:22:33
Bármikor, de úgy hallom, picit odébb laksz tőlem 🙂
seantaylor21 2024-04-04 00:15:29
Megírtam és nem kükdte be...másoltam át messengerre na mondom majd ott böngészem mi a baj. A tököm... laptop be gyors átmásolom worldbe. Akkor vettem észre h a wifim fáradt el az írásba azért nem küldte be a szöveget, szívinfarktus level 99 mert ha bezártam volna telón a weblapot vagy ellépek akkor az egész duma kuka, mák hogy kilehet még menteni mikor nethiba miatt csak pörög a küldés gomb

A sport nem stat erre akartam kiterni még.
A játekot hús vér emberek játszák nehogy már egy gép mondja meg hogy mi lesz a végeredmény pusztán számok milliárdjából.

Lehet hogy a lakers 99 pontot átlagol meg minden bolygóállás azt sugallja higy most 102 -95 re fognak nyerni de bazz ne szórakozzunk már ez nem így megy hát ott az emberi ténsező az fog dönteni nem egy kalkulált baromság.


Aztán az egyik haverom nagy stat mániás és egyáltalán nincs mély ismerete mondjuk egy nba hez vagy kézihez amiről azt se tudjs eszik vagy isszák. Közben meg a plafonra másztam tőle mikor a hülye számokból kalkulált értekeket aztán valóban azok jöttek ki végeredménynek vagy ahhoz nagyon közeliek de durván.
Értem en higy van egy intervallum de azért egy kosárba amin mondjuk lehet nbabe 200-250ig manapság hát ne mond meg nekem h kiszámolod h 108-103 lesz.

Aztán de...hát ez az én agyamnak már sok de mégis igaz hogy valamilyen szinten számolható. És nem leragadva focigólszám témánál ahol nincs ekkora szórás

Örök legenda mikor vmi u19es kézi vb-n kb 6 éve végigfogadta elejétől a végéig az over undereket a kalkulációja alapján aztán alig hibázott bele közben azt se tudja jégen vagy vízben játszák a kézit.... :D na de most már alvás
seantaylor21 2024-04-03 16:56:37
Üdv Toro

Ma mar remélem tényleg lesz időm írni a bibliát. Addig is annyit hogy a Toro challenge játékba összeírtam az első két hónap adatát beírtam a táblázatot a cikkbe de kénenek a nevek akik szabályvétés miatt kizárásra kerültek márciusban

A februári kiesők megvannak

Meg van kérdés az egyik tipp alatt a többiektől

Ámen
Majd érkezem
Toro 2024-04-03 18:10:39
A kérdésre inkább Geri tud felelni, nekem nincs hozzáférésem az oldalhoz...
seantaylor21 2024-04-03 18:55:54
azt tudom hogy szerkesztésileg a mi dolgunk, csak azt hittem te gyűjtöd a kiesettek listáját :)
Toro 2024-04-03 18:57:43
Nem látok rá...
bagesz16 2024-04-03 16:53:56
Toro a legnagyobb vagy! Remek írás. Én személy szerint, teljes mértékben melletted állok és a te tematikádban hiszek! 🙌🏽🍀
Toro 2024-04-03 18:11:43
Szeretném látni akkor a tippjeid, bagesz 🙂😉 minél gyakrabban 🙂
Niké 2024-04-03 13:56:26
Szia!
Kétkedők mindig lesznek!
Aki látja milyen tippeket hozol az érzi nem a letutizós 1.3-as tipster vagy.
Szegény Pákászt megtaláltam pár hete a magyar meccsekre miért nem kockáztat kicsit váratlanabb tippeket,legfőképpen a végén lévőkkel mivel a bajnokság hajrájában mindig megindulnak.(voltak ilyen Debrecen-Mezőkövesd 0-1 vagy Újpest akkor indult be igazán,legutóbb a Paksot verték idegenben)
Nekem a 10/7 a nyerő játékom 3 fix meccsel.(100ft-tal 3500,35 kombináció egy 7/4 a 3 fix miatt)
Szombaton nekem a korai szelvényen éppen 3 hibám lett mégis megháromszoroztam a pénzem.
A Düsseldorf nekem is jött ott,sőt egy izraeli bajnoki amit fixre tettem elég nagy meglepetésre a 6.petrcben emberhátrányba került Hapoel Beer Sheva lehozták 2-1-re a Hapoel Haifa elleni bajnokit.
Jó volt olyan fixen ahol gólváltást vártam és 30 perc sem kellett hozzá. Ez egy Aberdeen-Ross County meccs volt erős dupláért(mivel fix volt elment volna kuka az egész szelvény,néha belenyúlok)
Mondhatnám volt sok párhuzam a meccsek között.
Pl:a Düsseldorf és a Debrecen egyaránt 1-0-ról nyert emberhátrányban.
Egy másik emberhátrányban majdnem nyerő Partizani a Laci vendégeként.
Ott iksz lett,de félidőben vezettek emberhátrányban.
Albániában nagyon a hazaiak hajtanak egy osztályozóra,ez az ikszük kisebb meglepetés volt.(az albánok Fehérvárja akik megpróbálják a kiesést)
Nemzetközi porondra szinte minden évben kijutottak,ehhez képest Gabaláznak.(azeriek hasonló klubja,ők fix kiesők és sereghajtók)
Baggio 2024-04-03 12:54:12
Én ezekhez a szelvényekhez csak gratulálni tudok! a sok munka és utánajárás meghozza a gyümölcsét. De ehhez az is kell, hogy a tippek jók legyenek! Te jól válogatsz, de 100 emberből 98 vagy 99 tartósan bukó lenne, ha ezzel a taktikával játszana.
Toro 2024-04-03 15:01:15
Hello cimbim!

Én nem gondolom, hogy 98 vagy 99% tartósan bukó lenne. Egyszerűen ez úgy működik, hogy foglalkozni kell vele. Minimum másfél órát naponta. Egy optimális napon, amikor sok és jó meccs van, akkor végigpörgetem a kínálatot, és kiválasztom a meccseket, van, hogy akár 20-25 mérkőzést is. Utána rápillantok magukra a meccsekre, általános információk, oddsok, formák, ez nem sok idő. Az alacsony oddsokat alapból kiszórom, az 1.50 alattiakat, illetve a gólszegényeket. Így leredukálom 12-15 meccsre. Rámegyek egy szigorúbb szemüveggel, ahol nem érzem az impulzust, azt szívfájdalom nélkül törlöm. Ilyenkor marad 7-10 meccs, és utána jön az aknamunka. Külföldi oldalak, külföldi elemzők mit várnak az adott meccstől. Ezt vetem össze az én meglátásaimmal. Na ez már jóval időigényesebb, de ezt nem lehet kihagyni. Sosem rakok random szelót, egy-két nagyon kivételes alkalomtól eltekintve, pl. amikor nagyon korán kezdem a melót, és nincs idő részletes elemzésre. Olyankor megérzésből kötök szelót. Szóval úgy másfél-két óra után már képbe kerülök, és akkor indulnak a napi szelvényeim. Egy csapatot több kimenetelre is kiveszek, több szelvényen, az egyiken nyeretem, a másikon gg, a harmadikon ggover2.5, stb. Összekombinálgatom őket, felküldöm, aztán reménykedem, hogy jól mértem fel a mérkőzéseket. Telim mostanában alig volt, talán 7-8 az év eleje óta, de csak egy volt combosabb (5ezerre 250ezer), inkább csak pár tízezres nagyság. De!!! Ez nem baj. Én gyönyörűen megelégszem a kombiban elért 3.00-12.00 körüli oddsú kifizetésekkel. Nyilván örülnék, ha beakadna megint egy sokszázezres, vagy milliós, de azzal sincs bajom, ha ötezerre csak 15-65ezer között jön, háromnaponta. Csak számolj utána... 😉 Ha visszajön a kombi miatt, ingyen játszottam. Bukok pár szelót alaptéttel? Belefér. Így is nyereséges vagyok, pedig nem tudok elcsípni telit mostanában.
LTamas 2024-04-03 16:12:54
Ha nem titok elárulod mely külföldi oldalakat érdemes nézegetni?
Toro 2024-04-03 16:47:27
Rengeteg van, tényleg.
bazsi411@gmail.com 2024-04-03 12:20:21
8 meccset 1 szelvényre sose rakok, egyszerűen túl sok. Szinte biztos a bukó. Én inkább rakok 4-5 mecset egyenesbe és meglátjuk. Tény viszont, hogy a kombi fogi hosszú távon kifizetődőbb. Én ha kombi a játszok, akkor is kisebb odds okát keresek, úgy 1,5 vagy 1,6 és hozzá teszek 1-2 2 vagy afölöttit is.
incy 2024-04-03 11:29:34
Abban maximálisan egyetértek, mondom ezt közgazdászként/statisztikusként, hogy a sportfogadást lehet statisztikai alapon is játszani. Csak úgy nem élvezetes:)) Tudom, évekig csináltam főleg statisztikai alapján + nyilván a megérzések, jól ment, de egyszerűen beleuntam. Sokkal izgalmasabb hobbiból, megérzésből tippelgetni, mint utánaszámolni, hogy mennyi gól/szöglet/döntetlen stb. várható. A másik, hiába mutogattam feketán-fehéren a havi-éves kimutatásokat, a család sose fogadta el, szerintük akkor is szerencsejáték és függő vagyok:) Nem tudtam elfogadtatni, befejeztem. Maradt hobbinak.
Toro 2024-04-03 15:11:37
Szia incy!

Elfogadom az álláspontod, bár nem értem, hogyha statisztikai alapon játszottál és még a megérzéseid is jók voltak, azaz nyertél, mint írod, miért hagytad abba? 🙂 Ne tűnjön hülyének a kérdés, de jobb izgalmasan veszíteni, meg megpróbálni megfontoltan pénzt nyerni? 🙂 Én nem kötöttem volna a család orrára. 🙂 De ismerem a közeget, amiről beszélsz, apámra emlékeztet, aki leb@szott, hogy minek nekem 400ezres Samsung S10Plus, aztán mikor mondtam neki, hogy három óra alatt nyertem meg pókeren az árát, akkor hüledezett, hogy dehát ez szerencsejáték, és hülye vagyok 🙂
incy 2024-04-03 15:51:32
A család, a gyerekek miatt. Sajnos rossz időpontban vannak az európai meccsek. Egyre jobban frusztrált engem is, a családot is, hogy esténként v hétvégén a közös tanulás, kirándulások, közös időtöltés helyett a gép előtt ültem. Ennyi a történet. Később próbáltam reggel összedobni, de akkor az meg a munka rovására ment, késések a projektek leadásában stb. De ahogy mondod, a megfontolt fogadás napi 1-2-3 óra böngészés és ebből aztán jönnek a viták meg az olyan szituk, hogy hív a gyerek játszótérre, bicajozni, olvasni és nem érek rá mert ??? Majd ha elhagyják a családi fészket mehet újra komolyabban, addig ilyen napi pár perc.
Toro 2024-04-03 16:10:09
Na jó, ez komoly érv, nem tudok és nem is lehet vele vitatkozni. A család az szent.
incy 2024-04-03 11:16:04
Mivel hosszú évek óta rá se néztem a 2/3, 3/4, 6/8 jellegű kötésekre, így nincs is tapasztalatom benne, ezért csupán kiváncsiságból kérdezem - minden szelvényen min. 1.7-1.8 körüli az egyes események legkisebb oddsa (nincsenek rajta)? Itt főleg a gólváltásra gondolok. Ha igen, és esetleg utánaszámolsz, nem jöttél volna ki min. hasonlóan, ha a 6-8 mecces szelvényeket felbontod 2 max 3 meccsesekre? Akkor is lesznek vesztesek meg nyertesek, én a veszteseket kisebb tétemeléssel folytatattam és azért elég nehéz úgy beletrafálni, hogy a 8-9 próbálkozásból egyszer se jöjjön be a kiválasztott 2 meccsen a gólváltás. Tapasztalatból tudom, hogy már 4-5 gólváltást is rohadt nehéz eltalálni, nemhogy 6-8at.
Toro 2024-04-03 15:20:46
Összetett. Nyilván a valóban gólváltásra esélyes meccseknél a BTTS ritkán több, mint 1.55-1.65, de ezeken simán beleteszem a szelómba, csak olyanokat húzok mellé, ami magasabb oddson fut. Csomó meccsre a gg over2.5 jóval 2.00 fölött fizet, mert azért ott már mégiscsak kell rúgni 3 gólt, de ha azt látom a statisztikában, hogy tízből hétszer megrúgják, gólváltással, megy a szelóba, de azért ott már utánanézek, hogy nem sérült-e csatár (akkor necces), vagy védő (az ugye mindig plusz löket ilyenkor), de ha rendben találom, akkor nem félek feltolni, 2.00-2.50 között fizet rá. Ami még jobb, az a gg győztes csapat. 3.00 közeli oddsok, néha jóval felette. A nagy derbikre imádom. Lásd Classico. Real - Barca? Hazai és gg. Statisztikailag is a leggyakoribb eredménye a 2:1, és legtöbbször hazaira dől el. Imádom.
incy 2024-04-03 18:14:08
Bevallom, sose vettem együtt a győztest és gg-t, gg és +2,5gólt is nagyon ritkán, de biztosan kipróbálom, főleg ilyen 2/3 és 3/4 fogadásba. Még az előzőhöz hozzászólva, a befejezés okairól: a család mellett a másik ok, ami sikeresen elvette a kedvemet az egésztől, a nemzetközi fogadóirodák letiltása és a 12% nyereségadó bevezetése volt (itt lengyelben a mai napig él a 12% adó, - a nyereség kifizetésekor elfogadnám, de minden szelvényből 12%??? Komolytalan
Toro 2024-04-03 18:20:18
Én ezért hagytam abba az internetes pókert. Ott 43% volt a sáp. Aztán mikor minden valamirevaló pókeres kicselezte a rendszert, akkor meg egyszerűen letiltották a be- és kifizetést. Undorító.

további tippjeink a Foci világából

Egy Single Value Tipp következik, vagyis a sportfogadásban egy olyan értékelhető szorzó, amely single játékba küldés esetén is értéket hordoz magában! 42 évet kellett a Aston Villának várnia arra, hogy ismét egy európai kupa elődöntőjében szerepeljen. Ma eljött ez a pillanat, az EKL elődöntőjének első mérkőzésén a görög Olympiakosz látogat Birminghambe. A negyeddöntőben mindkét csapatnak büntetőkkel kellett továbbjutnia. Az Aston Villa a Lille-t, míg az Olympiakosz a Fenerbahce-t győzte le.
Egy Single Value Tipp következik, vagyis a sportfogadásban egy olyan értékelhető szorzó, amely single játékba küldés esetén is értéket hordoz magában! 42 évet kellett a Aston Villának várnia arra, hogy ismét egy európai kupa elődöntőjében szerepeljen. Ma eljött ez a pillanat, az EKL elődöntőjének első mérkőzésén a görög Olympiakosz látogat Birminghambe. A negyeddöntőben mindkét csapatnak büntetőkkel kellett továbbjutnia. Az Aston Villa a Lille-t, míg az Olympiakosz a Fenerbahce-t győzte le.
Egy Single Value Tipp következik, vagyis a sportfogadásban egy olyan értékelhető szorzó, amely single játékba küldés esetén is értéket hordoz magában! Az Európai Konferencia Liga negyeddöndőjében a Fiorentina a belga Club Brugge csapatát fogadja. A hazaiak a Viktoria Plzen elleni hosszabbításos győzelemmel jutottak el idáig. A Club Brugge 3:0 arányban győzte le a görög PAOK-ot.
Egy Single Value Tipp következik, vagyis a sportfogadásban egy olyan értékelhető szorzó, amely single játékba küldés esetén is értéket hordoz magában! Az Európai Konferencia Liga negyeddöndőjében a Fiorentina a belga Club Brugge csapatát fogadja. A hazaiak a Viktoria Plzen elleni hosszabbításos győzelemmel jutottak el idáig. A Club Brugge 3:0 arányban győzte le a görög PAOK-ot.
Talán a legnagyobb keresési találatot a sportfogadás témában a „Bet of the day” kulcsmondatra kapunk az interneten, vagyis a sportfogadást kedvelő olvasók arra kíváncsiak, mi lehet a nap tippje? A Roma és a Leverkusen a római Olimpicóban találkozik az Európa Liga elődöntőjének első mérkőzésén.
Talán a legnagyobb keresési találatot a sportfogadás témában a „Bet of the day” kulcsmondatra kapunk az interneten, vagyis a sportfogadást kedvelő olvasók arra kíváncsiak, mi lehet a nap tippje? A Roma és a Leverkusen a római Olimpicóban találkozik az Európa Liga elődöntőjének első mérkőzésén.