2024.03. 29.

Tenisz Triplázó Stratégia – 63. alkalom, 2024.03.29

Tenisz Triplázó Stratégia – 63. alkalom, 2024.03.29

A stratégia a következő: Két-, vagy több teniszmeccs kötésben, amelynek az eredő szorzója 3,0 körüli. A tét kialakítása egy biztonságos bankroll-menedzsmenten-, valamint a Fibonacci stratégián alapul.

TTS 3.0

  • A stratégia lényege az, hogy a bankroll 3%-kával kezdünk, ha a szelvény bukik, akkor a következő fogadásnál a Fibonacci számsor eggyel következő tagjával szorozzuk fel a kezdőtétet. Amikor bejött a tipp, akkor újra számoljuk a 3%-ot és kezdjük elölről. Ezzel a módszerrel 6 bukó kört is lehet menni biztonsággal úgy, hogy bírható a tétemelés és biztos sikert hoz. A hetedik szelvénynek be kell jönnie. A teljes cikk ITT OLVASHATÓ! Íme a táblázat:

  • Balról az első oszlop függőlegesen a Fibonacci számsor, zárójelben mellett az aktuális fogadáshoz (minden sor egy lépcső) tartozó tét. A sorozat addig tart, amíg nem nyerünk! Az alaptét 1 fabatka mondjuk, ami az első lépésnél 3%-a a bankrollnak. A zöld oszlopok pedig az adott szorzóhoz tartozó nyeremények siker esetén. Én az utolsó oszlopot próbálom alkalmazni. Tehát ha mondjuk a 4. napon jön be a szelvény, akkor addig összesen tétként befizettünk 7 fabatkát, de a nyeremény 9 fabatka! Minden nap le lesz vezetve érthetően!
  • Sziasztok! Nem sikerült Fábinak tegnap sajnos. Ma jöhet a második alkalom még mindig 1EGYSÉG-ért. 

26. SOROZAT 2. ALKALOM
Bankroll:  60.200Ft. (marad 58.400 Ft)
A tét: 1800 Ft. (Az alap bankroll 3%-a) 

Szelvény:

 

D. Medvedev – J. Sinner

  • Ezen a meccsen a bukik az olasz győzelmét várják, de szerintem ez ma egyáltalán nem lesz olyan egyértelmű. Medvedev nagyon szereti ezt a borítást és nagyon jó formában van. Indian Wellsben a döntőben verte meg Alcaraz, itt pedig még csak szettet sem veszített. Oké, Sinner gyorsabb játékot játszik, de Medvedev a tavalyi US Open döntőn bizonyította Djokovic ellen, hogy mennyire jól képes alkalmazkodni az ellenfélhez. Djokovic, Alcaraz és Sinner mellett vitathatatlanul ugyanazon a polcon van Medvedev is! Ők most négyen a tenisz csúcsa. Én hosszú meccsre számítok, nem tudom elképzelni, hogy bármelyikük is sima kettőben tudna nyerni. Több mint 22,5 game a tippem.

G. Dimitrov – A. Zverev

  • Dimitrov megverte Alcarazt. Ez már önmagában is elképesztő eredmény! Nem láttam a meccset, csak összefoglalót és írásokat olvastam róla. Dimitrov topformában játszott és az ütőerejével, valamint a rá nem annyira jellemző mentális erejével sikerült nyernie. Zverev ellen viszont más lesz, mert a német ütőereje szintén nagyon komoly! Adogatásával és fonákjával nyomást fog helyezni Dimitrovra. És ne feledjük, Zverev is remek formában van, valamint rendkívül motivált. Mentális téren még mindig Zverevet tartom jobbnak. Dimitrov tegnap végig kézben tartotta az Alcaraz elleni meccset. Ha itt Zverev komolyabb nyomást helyez rá, nem biztos, hogy bírni fogja. Zverev győzelmét várom, a kulcspillanatokban jobb lehet a német.

A szelvényeket a TIPPMIXPRÓ ajánlatával teszem meg, ha nincs még regisztrációd a megújult felülethez, kérjük segítsd a munkánkat és ITT REGISZTRÁLJ! 

 

Az elemzést a következők alapján végzem: KATT IDE!

tipp
D. Medvedev – J. Sinner & G. Dimitrov – A. Zverev
Több mint 22,5 game + Zverev nyer | 3.07 | (8/10)

hozzászólások

Hozzászólás írásához lépj be vagy regisztrálj!

rendezés: legújabb | legnépszerűbb
Moldovan Csaba 2024-03-29 21:55:26
Nálam Medvedev nobet.Megis megtettem csak+18,5 játék számmal.Még az se jött be.Az ember aki saját szabályait megszegi,így jár.A nobet legyen nobet.
desyn 2024-03-29 21:38:43
.

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2024.03.30. 00:00
G. Dimitrov - A. Zverev
A mérkőzés győztese + Játékszám 23,5
Hazai és több
3.95 2 - 1
Tét 1000
Nyeremény 3950
Spitball 2024-03-29 21:35:16
Nem láttam a meccset, de ha Medvedev nem volt sérült, akkor esélyesnek érzem, hogy ezt eladta. Tenisz is a NO BET kategória. Lehet itt okoskodni, elemezgetni. 8-ik bukó sorozatban, előtte szép menetelés, de ebből látszik, hogy fibonacci itt is megbukott, csakúgy mint az foci döntetlenekkel.
Sandor6523 2024-03-30 07:40:37
Nálam dettó ugyanez a helyzet...
incy 2024-03-29 22:27:52
Szerintem nem a fibonaccci bukott meg, hanem talán 2 alkalommal is túl bátor volt a szelvény, pl. Kovalik szett, talán mert nem volt más. Ha nincs más, várok. Monacóig, Rómáig, de akár Párizsig és ott folytatom a 2-3. körben, max 2,75-3as szorzóval.
incy 2024-03-29 22:15:28
Miért adta volna el, rá lenne kényszerülve? Ez már nem az a szint, Max ha a maffia kényszerítette, hallottunk már ilyenről, de akkor is eladósodott sportolóknál. A 15-ös ITF-es tornákon biztos megy a bunda, de azokat messziről kerülni kell. De egyéni sportágra amúgy se fogadnék nagytéten, bárkinek lehet rosszabb napja, fizikálisan, mentálisan.
desyn 2024-03-29 18:10:05
Sinner szerintem továbbjut de a döntőt nem nyeri meg!

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2024.03.29. 20:15
D. Medvedev - J. Sinner
A mérkőzés győztese + Játékszám 22,5
Vendég és több
2.78 0 - 2
Tét 1000
Kihagyott nyeremény 2780
zrobo 2024-03-29 17:45:23
Én az esti jó kis meccsre azt mondom,hogy az orosz Medve nyerni fog, ez egy tipp kis téttel. Mivel ez a meccs szerintem nem igazán vállalható fogadási szempontból.
Ő a címvédő, és ez a gyors kemény pálya az ő igazi terepe. Sinner egy szuper jó játékos lett, jobb , mint Medve, de szerintem nem itt.

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2024.03.29. 20:15
D. Medvedev - J. Sinner
A mérkőzés győztese
D. Medvedev
2.59 0 - 2
Tét 1000
Kihagyott nyeremény 2590
Tridente 2024-03-29 18:16:47
Medve nagy kedvencem, az érték benne van, simán nyerhet, nem rosszabb, mint Sinner…de ne ma, nekem már csak az olasz kéne😀
zrobo 2024-03-29 17:36:20
Hát azért ez a fenti cikkben és az oldalon taglalt Fibonacci már most OFF lenne, ha Miroslav végig viszi és nem torpan meg félúton. Így megmaradt legalább lové egy része amit egész hónap( ok ) ban gyűjtögetett. Csak hát így ..... ez az elmélet. Ez is ment a levesbe.
Barnamedve elszállt vele rendkívül gyorsan korábban.
Tanúság ebből és egy picit reagálva lentebb lévő kommentekre. Persze van itt sokmindenkinél komoly profit tíz meg százezres fogadások milliós nyeremények, hát persze.
Hiszem ha látom. Láttam is sok ilyet, én is nyertem már "párszor". Kb. Én gyerekkkorom óta nyomom kisebb kihagyásokkal mióta létezik a Tippmix. Ami létezik minden taktikát kipróbáltam.
Mai napig fogadok szinte minden nap, ha picit jobban ráérek több órát is rászánok naponta. Van hogy napi 6-8 szelvénnyel játszok,de volt napi 15 is. De valamikor csak egy.
Ez nekem egy hobbi, szeretem és kész!!!!
A sportot nézzem ha van időm, mindenfélét. Persze a kedvenc a tenisz, mert az játszom is amatőr szinten. De igazából minden evő vagyok.
Hát a nyeremények, mint ahogy Miroslav is sokszor írta és ahogy Sportfogadás is hirdeti magát a fogadás maradjon játék. Én órási nagyokat is buktam, az asszony majdnem kirúgott miatta, és mondta beteg vagyok. Sajnos igaza van.
De abbahagyni nem fogom csak már tudom ez egy hobbi, egy jàték. Igaz a ma napig rákok néha nagy téttel is ha nagyon érzem a tutit, de csak akkor ha nyereményt kockáztatom.
Egyébként bankroll és vállalható tétek saját pénztárcához mérten.
Felejste el mindenki az ebből megélhetést, aki mást mond kamuzik!
Sandor6523 2024-03-29 21:32:09
Abszolút osztom a véleményed
Most csak nézzük a ma esti meccset...6:1 6;2 egy Medve - Sinner elődöntőn....ez mi gyerekek???? Van ilyen ? A világ két legjobbja között? Ezek szerint igen..... Kiábrándító... legalábbis sportfogadási szempontból....
incy 2024-03-29 20:52:17
Pedig kellő önfegyelemmel, odafigyeléssel, stratégiával stb a tétemelés hosszútávon is tud nyereséges és biztonságos lenni. Én pl. a Fibonaccinál is "enyhébb" változattal nyomtam sokáig, 1-3 lépcső fix nyereség,4.-től a veszteségek visszanyerése. Szerintem Miroslav (remek meglátások, tippek) ott csinál hibát, én is sokszor beleestem, hogy bátrabb a kis téteken. HIBA, mert villámgyorsan felmegy a tét. Az 1. lépcsőtől nagyon megfontoltan kell, "tutira menni", hogy ne legyen 4. meg 5. kör.
barcelona 2024-03-29 19:45:46
Nem igazán értem, hogy mi a fura abban, ha valaki több százezret és esetenként milliós nyereményeket is elér. Nyilván nem 1000 ft-ból magas oddsokon meg 15 meccset fogadva. Azt meg ne mondd már nekem, ha a bankod mondjuk 1 milla, ami azért egy átlag fizunak csak a 2-3-szorosa, nem egetrengetően sok pénz és raksz 50 ezres fogadásokat, akkor néha nem nyersz. Látod itt az oldalon is, hogy nem egy embernek vannak nyerő szériái és azért sokszor szépen hoznak
Sandor6523 2024-03-29 18:04:46
Ámen....igazad van ....
Moldovan Csaba 2024-03-29 17:52:11
Egy osztályban vagyunk, egyetértek minden szavaddal.Folyamatosan nyersz, utána folyamatosan veszitsz.Egyszer fent,egyszer lent.Szabályszerűen mindig mikor kivettem a bankom, kezdődik a zuhanás 😄😄😄.De ha nem játszok meg valamit, hiányzik.Ez van.
tom21 2024-03-29 13:44:43
Hajrá

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2024.03.29. 20:15
D. Medvedev - J. Sinner
A mérkőzés győztese + Játékszám 22,5
Vendég és több
2.81 0 - 2
2024.03.30. 00:00
G. Dimitrov - A. Zverev
A mérkőzés győztese + Játékszám 23,5
Vendég és kevesebb
2.92 2 - 1
Eredő odds 8.21
Tét 1000
Kihagyott nyeremény 8210
LTamas 2024-03-29 13:43:35
mai mix, egyben sport mix :D

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2024.03.29. 21:00
Watford - Leeds
1X2
Leeds
1.42 2 - 2
2024.03.29. 20:30
Real Madrid - Crvena zvezda
A mérkőzés győztese
Real Madrid
1.09 101 - 94
2024.03.30. 00:00
G. Dimitrov - A. Zverev
A. Zverev nyer legalább egy játszmát
Igen
1.25 2 - 1
Eredő odds 1.94
Tét 1000
Kihagyott nyeremény 1940
zrobo 2024-03-29 10:48:15
CH!

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2024.03.29. 13:05
M. Gigante - S. Vincent Ruggeri
A mérkőzés győztese
M. Gigante
1.40 2 - 1
2024.03.29. 11:00
J. Barranco Cosano - R. Albot
A mérkőzés győztese
R. Albot
1.55 0 - 2
2024.03.29. 12:40
M. Martineau - L. Nardi
A mérkőzés győztese
L. Nardi
1.27 0 - 2
Eredő odds 2.76
Tét 1000
Nyeremény 2760
barcelona 2024-03-29 09:47:30
Nem vitatom el Dimitrov érdemeit, mert jól játszott, de az igazsághoz tartozik, hogy Alcaraznak csak momentumai voltak, sokat hibázott. Mindkét szettben kétszer vesztette el az adogatását. Dimitrovot Zverev el fogja verni.
Medve most kikap. Kedvelem, jó játékos, de Sinner most jobb lesz. Megfigyeltétek? Medve mindig olyan fájdalmas arccal teniszezik, mint akinek ráléptek a lábára 😀

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2024.03.29. 20:15
D. Medvedev - J. Sinner
A mérkőzés győztese
J. Sinner
1.47 0 - 2
2024.03.30. 00:00
G. Dimitrov - A. Zverev
A mérkőzés győztese
A. Zverev
1.62 2 - 1
Eredő odds 2.38
Tét 1000
Kihagyott nyeremény 2380
Sandor6523 2024-03-29 08:25:16
Ez ami tegnap , vagyis ma éjjel történt számomra felfoghatatlan.....nem mellékesen rengeteg pénzemet vitte el Alcaraz bukása, de hogy így , és ennyire könnyen kikapjon az számomra felfoghatatlan... pontosabban elgondolkodtató hogy az ember folytassa e ezt a sportfogadást amikor ilyen eredmények születnek....
Jó pár éve csinálom már ...mindig éves eredményt nézek és kizárólag teniszre fogadok és tudom hogy vannak ilyen időszakok ( Miro nem csak neked nem jönnek a tippek már jó ideje) hanem nekem sem ... Ilyenkor két kérdés fogalmazódik meg a fejemben....
Ez egy jel, hagyd az egészet a picsába látod mennyire kiszámíthatatlan az egész...és a másik.....ne add fel ez egy rossz sorozat vissza fogsz jönni úgy is és fordul ez a nyeretlenségi sorozat.....
Mi a véleményetek erről? Miro neked ?
És most persze nem arra gondolok hogy ezer forintokkal néha elszórakozik az ember ..hanem hogy ha valaki potenciális pénzszerzési lehetőségnek, forrásnak tartja ezt az ipart.....
Miroslav 2024-03-29 15:19:15
Szia! Sziasztok!
Egyrészt nem szabad, hogy bármikor úgy bukj, hogy az kihatással legyen az életedre! A sportfogadás az hobbi, akkor is ha pénzbe csináljuk. Én nem játszom nagy pénzekben, csak ha megnő a bank. A legnagyobb nyereményem 1100 euró volt egy összegben. 20-100 körül szokott lenni sok. Ha bukás van és lenullázom magam, akkor pihenek egy kicsit. Mivel itt a rovatot megígértem, hogy csinálom, ide igyekszem mindig-, vagy sokat írni, de bizony van, hogy ki kell hagyni pár napot!
De egyetértek Tommo-val. Lehet pénzt csinálni, de ahhoz kell egy komolyabb bankroll. Ha nekem lenne 500 rugóm akkor feltenném és ezt a fibonaccit csinálnám szépen, amit itt vezetek. Kétfelé szedném a bankot és lenne tartalék. ahogy megy kicsiben is, menne nagyban is. Ha összegyűlik egyszer, akkor majd csinálom.
LTamas 2024-03-29 10:43:51
Látom nem vagyok egyedül. Reggel mikor felkeltem nagyon elszomorított a helyzet, hogy Alcaraz nem hozta a meccset, amivel kicsit korrigálhattam volna a havi átlagomat. Olyan szépen megindult a március, aztán jött ez a torna és elvitte szépen. Valójában kis összegben fogadok, nem megélhetés miatt. Úgy vagyok vele, hogy ha jön akkor boldog vagyok, ha nem akkor szomorkodok, viszont az adrenalin amit ad a fogadás az tetszik. Amennyiben jön valamennyi, akkor meglepem a családot pár aprósággal. Tetszik a folyamat ami alapján kiválasztom a meccseket amikre fogadok, egyfajta hobbi (mondhatjuk modern nyelven, egy kis "me time"). Valójában 2023-as év elején kezdtem el fogadni, akkor jöttek szépen a tippek, egyből úgy gondoltam, hogy akár fizetés kiegészítés is lehet, viszont gyorsan rájöttem, hogy nem kolbászból van a kerítés, egyre többet pakoltam fel, mert úgyis jönni fog és milyen jó lesz. Persze nem jöttek... Valamint elkezdtem összerakni 10meccset egy szelvényre mert van belőle 20-30as szorzó, utólag visszagondolva, nem is értem miért gondoltam ilyenre, olyan nincs, hogy minden összejöjjön. Azóta váltottam, hogy 2-3as szorzó között legyen, felteszek rá 1000forintot és lesz ami lesz. Meghatároztam magamnak, hogy mennyi az az összeg amit egy hónapban rászánok magamra, a szórakozásomra. Ezt nem lépem túl. Amennyiben két hét alatt elherdáltam ezt az összeget, akkor viszlát, nincs több fogadás abban a hónapban. Szerencsére ilyen eddig 1x volt, viszont ott be kellett magamnak látni, hogy szerencsejáték...
Teniszt lehet hanyagolni fogom (persze követem az eredményeket, de egyelőre kivárok, meglátom mi lesz a salakos szezon elején), addig jön egy kis foci.
100 szónak is egy a vége. Én a sportfogadást hobbinak fogom fel, ahol vannak jobb és rosszabb hónapok :)
ToMMo 2024-03-29 09:47:14
Nehéz ügy ez. Egész egyszerűen vannak negatív spirálok, mint ahogy pozitívak is. Talán ez a legnehezebb az egészben, hogy ezeket kezelni. Szerintem ilyenkor érdemes lehet levenni a téteket...lehet szünet is, nekem azzal csak annyi a bajom, hogy kevésbé van olyankor benne az ember a dologban. Tenisznél legalábbis azért van az ember fejében egy kisebb adatbázis ki milyen formában van éppen és ugye 2 héttel később ez már nem ugyanaz. :)
Szót ejtve a már felmerült dolgokról. Az első szándékú ebből megélés az szerintem egy mítosz. Persze biztos vannak kivételek, akik erősítik a szabályt, de a kényszer szerintem csak rosszat szül előbb utóbb. Amolyan Yoda mondatok jutnak eszembe, hogy a félelem a sötét oldalra vezet. :D :D
Értem ez alatt, ha ugye ebből kell élni, akkor mikor jön egy szar széria az görcsössé tesz, mert hát KELL...és az igazi negatív spirálba tud vezetni az elbizonytalanodás, stb. révén is.

A sportfogadásból lehet pluszt termelni. Szerintem célok kellenek, vagyis nekem ez a véleményem. Teszem azt van egy 120 centis tv-d otthon, de amúgy el tudnál viselni egy 150-eset is abban a nappaliban. Elindulsz egy bankkal, amit szabályzol is pont a szériák miatt is, meg minden tényező miatt. Ha egy hónap múlva akarod jó eséllyel bukta lesz a vége, mert megint erőlködés. Ha mondjuk azt mondod idén valamikorra hátha összejön máris jobbak az esélyek szerintem. :) Mert bizony lesz, mikor jön egy ilyen Alcaraz meccs, mikor még a saját szabályokat is megszegi picit az ember és feldob akár 10-20%-ot a bankból, mert annyira úgy gondolja az ember. És van hogy sajnos elmegy. Ilyenkor csüggedünk picit és jön a melós rész...téteket visszább és időbe fog telni visszanyerni azt a 20%-ot teszem azt...

Saját példámon mondom most, hogy úgy indítottam az új évet, mondom építek bankot. Január gyakorlatilag egy ingázás volt az a hónap, bank terén mintha nem is játszottam volna úgy mentem bele a februárba...ott sikerült fainul lefeleznem az egészet, olyan negatív spirálba futottam...Több, mint 1 hónapomba telt, jóval kisebb téteken hogy ma reggeli állás szerint hogy ugye visszatornásztam az alapra magam +30% kb. De ehhez lehajtott fejjel nyomogattam, és bármennyire voltak tippek amiket nagyon éreztem és lőttem volna nagyobbal, azokat is csak ésszel raktam. Én óvatos típus vagyok amúgy is, de nagyjából ennek vagyok a híve.

Nem tudom ez segít-e, de gondoltam megosztom az én tapasztalataimat. :)
Sandor6523 2024-03-29 10:16:53
Szép monológ.... köszönöm a hosszas kifejtést
barcelona 2024-03-29 10:08:03
Sosem értettem azokat, akik képesek így fogadni, hogy éves szinten 20-30 % legyen meg és az jó. Egyszerűen nem éri meg a napi több órás befektetett energia ennyiért. Már csak az mennyi idő, hogy megnézzük a kínálatot ill kiválogatjuk a meccseket, aztán követjük a fogadást. Én kombizom mindig ill több tízezres az alaptét. Ha nyerek, első körben szinte mindig felrakom, másodikban is. Így jönni szokott 1-2 havonta eleg jó nyeremény. Fél-1 milla körül. Azt el kell fogadni, hohy sokszor megy el a szelvény és bele kell kalkulálni. De ilyenkor tudom, ha nem nyerek 10-szer akár, ami azért eleg ritka, akkor is a nyereményből játszom még. Ez nálam működik vagy 10 éve. És kb fél évente van olyan, hogy nyerek egymás után 4-5-ször is. A leghosszabb vesztes széria kb 15 volt, de ha jön egy milla, akkor a szokásos 40-50-es tétek miatt mondjuk 3 hónapos ciklusokban mindig pozitív a vége. Ha éves szinten nézem, akkor kell a minimum 3 millás profit, mert nem érné meg fogadni. Ki kell tartani a fogadási séma mellett és nem szabad másképp játszani azért, mert vesztes vagy győztes széria van. És így megéri. Olyan nincs, hogy ha valaki rászán mondjuk q millát, fogad 40'50 ezres tétekkel és ne jöjjön 20-25 fogadásból minimum 2-3. Ha igen, akkor rossz a fogadási stratégia
ToMMo 2024-03-29 10:14:24
Hát akkor hol a probléma? :D
ToMMo 2024-03-29 10:45:05
Egyébként világos, amit írsz. És ez tök jó is. Meg jogosnak is érzem valahol. Ez a viszem tovább második körben dolog amúgy nekem is ismerős. 50-es téten ha duplázóba gondolkozik az ember 2 nyertesből már 200-ad van. Egyből belefér 3 bukta is, hogy ismét a nullán legyél.
A stratégiában amúgy abszolút igazat is kell adjak. Én arra próbáltam kilyukadni, hogy az ilyen tippeknél, mint ez az Alcaraz most...amit teljes meggyőződéssel teszel...becsúszik 4 zsinórban, mert megeshet. Olyankor magadban is elbizonytalanodsz picit, hogy "most én vagyok a hülye, vagy mi a fene van?". Ilyenkor lehet a jó tippeket is kikukázod, vagy magadat kergeted bele hülye tippbe. Szerintem ilyenkor érdemes lehet kicsit visszavenni, amíg helyreáll a rendszer a fejben, hogy amúgy mégsem te vagy a hülye. :) Ehhez általában kell pár nyerés nyilván.
Amúgy köszi, hogy ezeket leírtad te is, mert ebből lehet okulni!
barcelona 2024-03-29 10:43:51
Nálam nincs probléma 😀
Persze néha idegesítő, amikor egy megy el, az is utolsó esemény és mondjuk 1 ponton vagy utolsó percben kapott gólon stb. Ismeri ezt az érzést mindenki
ToMMo 2024-03-29 10:48:10
Igen, közben észrevettem, hogy nem fogtam fel hogy más válaszolt, nem a kérdező. :D
Amúgy valljuk be, valahol szeretjük is ezeket az izgalmakat, bár jobb azért az 1 pont/gól azaz a xopott fax jobbik végén állni... :D Mondjuk mire ezt leírtam azért ellent kell mondjak magamnak, mert mégis sokkal jobban szeretem, mikor 6-1 6-1-gyel simán nyer a tipp, mint mikor döntő szett tie-breakben jön. :D :D
barcelona 2024-03-29 19:33:51
Igen, jó az izgalom, de ahogy mondod, én is azt szeretem, ha nagyon simán jönnek a tippek 😀
barcelona 2024-03-29 10:09:37
Javítás: *1 millát
UltrasKispest 2024-03-29 09:03:04
Ez nem tenisz specifikus jelenség. A foci is teljesen kiszámíthatatlan lett, ott lehet védekezni azzal, ha lapokra, szögletekre fogad az ember. Kosárban pontokra, teniszben game-re. De hát az sem életbiztosítás. Minden sportban rengeteg meccset játszanak. A legjobbak sem képesek ennyiszer hozni az eredményeket
Tridente 2024-03-29 08:39:14
Szerintem lehetetlen hosszútávon pozitívan kijönni az egészből, főleg ha valaki kötésben játszik, épp az ilyen teljesen váratlan eredmények miatt, mikor bejön a nagyobb oddson tipped és már azt hiszed nyersz, akkor jön egy ilyen senki által nem vizionált eredmény. De ez nem csak a teniszre jellemző, minden sportra. Biztos vannak taktikák, amikkel ideig óráig lehet profitálni belőle, de szerintem a vége mindig ugyanaz, bukta. Arra nagyobb esélyt látok, hogy egy-egy meccset megjátszva nagyobb sikert érjünk el, de ott meg nincs akkora profit, valamint ki az aki megállja, hogy egy nap csak egy tippet játszon meg a több ezer variáció közül. Senki.
incy 2024-03-29 12:16:42
Pedig hosszútávon is lehetséges, és nem éves, hanem havi 30-50% nyereséggel is, csak kérdés érdemes-e komolyabban foglalkozni vele. Szerintem nem, legalábbis család mellett nem, csak hobbiszinten, a szórakozásból, a kis adrenalin miatt. Pl. nekem kedvencem a gólváltás, sok-sok 2 meccses kombik, 2,25-4 közötti oddson. Egyszerűen élvezem munka mellett élőben követni, ahogy potyognak a gólok. De már csak ennyi. Nálam is volt olyan időszak, hogy egy munka miatt gyakorlatilag 2 évig ingáztam és hétfőtől péntekig korlátlan szabadidőm volt, na akkor havi szinten megvolt a 2. fizetés. De napi sok óra bogarászás, statisztikák készítése (imádom) árán és a tétek miatt olykor komoly stressz mellett. Mondjuk arra mindigfigyeltem, hogy nehogy megpróbáljam azonnal visszanyerni a veszteséget. Volt egy alaposan kiszámított stratégia, amibe bele voltak kalkulálva a vereségek és azt követtem.
incy 2024-03-29 12:54:16
Hozzáteszem, hogy én elég nevetséges kezdőtőkével indultam, de megterveztem, hogy az elérhető bónuszoktól függően mikor és milyen sorrendben regisztrálok az akkor még szabadon elérhető sok-sok nemzetközi irodába, mikor kell és tudom maximálisan kihasználni a +100-200% bónuszt, mikor volt szükségem cashbackre/freebetre a növekvő tétek miatt. + azért elég szép szórás volt az oddsok között, egyik oldalon mondjuk 2,7-re, másikon 3.2 re jött ki ugyanaz a szelvény.
kakko111 2024-03-29 07:01:42
Akkor hadd szóljon!
Tridente 2024-03-29 06:53:12
✌🏼

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2024.03.29. 20:15
D. Medvedev - J. Sinner
A mérkőzés győztese
J. Sinner
1.47 0 - 2
2024.03.29. 13:00
Jes. de Jong - P. Martinez Portero
A mérkőzés győztese
P. Martinez Portero
1.46 1 - 2
2024.03.29. 15:50
A. Gea - P-H. Herbert
A mérkőzés győztese
P-H. Herbert
1.59 1 - 2
Eredő odds 3.41
Tét 100
Nyeremény 341

további tippjeink a Tenisz világából

A stratégia a következő: Két-, vagy több teniszmeccs kötésben, amelynek az eredő szorzója 3,0 körüli. A tét kialakítása egy biztonságos bankroll-menedzsmenten-, valamint a Fibonacci stratégián alapul.
A stratégia a következő: Két-, vagy több teniszmeccs kötésben, amelynek az eredő szorzója 3,0 körüli. A tét kialakítása egy biztonságos bankroll-menedzsmenten-, valamint a Fibonacci stratégián alapul.
A stratégia a következő: Két-, vagy több teniszmeccs kötésben, amelynek az eredő szorzója 3,0 körüli. A tét kialakítása egy biztonságos bankroll-menedzsmenten-, valamint a Fibonacci stratégián alapul.
A stratégia a következő: Két-, vagy több teniszmeccs kötésben, amelynek az eredő szorzója 3,0 körüli. A tét kialakítása egy biztonságos bankroll-menedzsmenten-, valamint a Fibonacci stratégián alapul.
A stratégia a következő: Két-, vagy több teniszmeccs kötésben, amelynek az eredő szorzója 3,0 körüli. A tét kialakítása egy biztonságos bankroll-menedzsmenten-, valamint a Fibonacci stratégián alapul.
A stratégia a következő: Két-, vagy több teniszmeccs kötésben, amelynek az eredő szorzója 3,0 körüli. A tét kialakítása egy biztonságos bankroll-menedzsmenten-, valamint a Fibonacci stratégián alapul.